XXL Nutrition

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

  • Topic starter EricR
  • Startdatum
  • Reacties 771
  • Weergaven 52K
  • Volgers 63

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
Lid sinds
15 nov 2002
Berichten
50.079
Waardering
2.607
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Eerst het minder positieve nieuws, 1 van onze leden (Spade VI) heeft een terminale ziekte en nog maar een bepaalde tijd te leven. Hoe lang weet hij zelf ook niet maar het kan een kwestie van enkele weken of maanden zijn.

Kris geeft in zijn log regelmatig updates hoe het er voor staat en heeft daar mede door zijn positieve en heldhaftige instelling een vaste schare volgers gekregen. Zijn log is te vinden via de volgende link :

http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/spade-vis-last-journal-252307/

Kris heeft aangegeven dat hij op een nog nader te bepalen dag zich volledig wil uitleven. Maar om dat mogelijk te maken is er natuurlijk wel geld nodig. Een aantal van zijn vaste volgers leek het een goed idee om een financiële bijdrage te leveren zodat Kris zijn dag zo uitgebreid mogelijk kan beleven. Na wat gemor van de kant van Kris is hij er mee in gestemd dat wij die bijdrage ook leveren. Iedere extra bijdrage is echter welkom zodat Kris die dag ook echt op zijn wijze kan beleven.

Dus laat voor 1 keer je cynisme varen als je cynisch bent aangelegd en help mee aan de wens van Kris. Wie in deze thread aangeeft om bij te dragen hoeft verder niet aan te geven hoeveel hij of zij bijdraagt maar er wordt dan wel verwacht dat je dan ook je steentje bijdraagt. Kris zal degenen die bijdragen voorzien van zijn bankgegevens.

Degenen die betalen vanuit Nederland kunnen d.m.v. een SEPA-overschrijving kosteloos geld overmaken naar Belgie. Daarvoor zijn wel de IBAN en BIC-gegevens nodig van Kris. Deze zullen door hem worden verstrekt. Degenen die betalen vanuit Belgie kunnen natuurlijk gebruik maken van een normale bankoverschrijving. Mocht deze overboeking te lastig zijn voor sommigen dan wil ik als intermedair optreden voor die betalingen.

Bijdragen van 'did not read, lol', cynische bijdragen of andere bijdragen die verder niks bijdragen aan dit topic zijn ongewenst en kunnen eventueel leiden tot sancties. De bedoeling is er om een positieve thread van te maken ondanks het negatieve uitgangspunt dat 1 van onze leden een waarschijnlijk verloren strijd aan het voeren is. Dus help mee als je daartoe in staat bent.

Donaties zijn inmiddels ook mogelijk via Paypal : [Link niet meer beschikbaar]

Toezeggingen van :
Angelus
Vermeirio (door Kris ontvangen)
BBosman
Corleone (door Kris ontvangen)
Critmonster
Matijaz
EricR (gedoneerd via Paypal)
RobG (ontvangen)
Big T (gedoneerd via Paypal)
TongPo (gedoneerd via Paypal)
Hoody (ontvangen)
Fodman (gedoneerd via Paypal)
Timmeeh (gedoneerd via Paypal)
Marcel3000 (ontvangen)
Primo Victoria (ontvangen)
Spierpijn (ontvangen)
substance P (gedoneerd via Paypal)
MrJ (ontvangen)
Vito (ontvangen)
Rope (ontvangen)
Question (ontvangen)
Kane (ontvangen door Kris)
Tymen (ontvangen)
Tartarus (gedoneerd via Paypal)
Mistral8 (ontvangen door Kris)
OMF (ontvangen)
Clawfinger (gedoneerd via Paypal)
Orgineel (ontvangen)
SquatIt (ontvangen door Kris)
ButchmcDick (ontvangen)
Sebbe (gedoneerd via Paypal)
benchMarc (ontvangen)
Skyblazer (gedoneerd via Paypal)
Walvis (gedoneerd via Paypal)
Jinkazama1 (gedoneerd via Paypal)
Tunux (ontvangen)
Michiel4 (ontvangen door Kris)
Papanilala (gedoneerd via Paypal)
Kaaskoekje (gedoneerd via Paypal)
Viriya (gedoneerd via Paypal)
Heljen (gedoneerd via Paypal)
ThomasGroenlo (gedoneerd via Paypal)
Train and gain (gedoneerd via Paypal)
ExtremeBB (gedoneerd via Paypal)
Gamemaniak (gedoneerd via Paypal)
Mindfields (gedoneerd via Paypal)
Fable (gedoneerd via Paypal)
Chopperbob (gedoneerd via Paypal)
flowergrrl (ontvangen)
Koreem (gedoneerd via Paypal)
PatrickvH (ontvangen)
Jordybuild (ontvangen)
Kukishu(ontvangen)
cWm (ontvangen)
Hermaniak (ontvangen)
Enzyme (ontvangen)
Justbart (ontvangen)
Kiko (ontvangen)
Jood (ontvangen)
H3llraise3r (ontvangen)
Masters (ontvangen)
Jinsu (ontvangen)
Krakatoa (ontvangen)
Criterion (ontvangen)
Jezza (ontvangen)
Anoniem (ontvangen)
Bascross (ontvangen)
B52 (ontvangen)
Yves4(ontvangen)
Loo(ontvangen)
Kraft(ontvangen)
Powerjunkie (ontvangen door Kris)
Bertone (ontvangen door Kris)
Patrickr(ontvangen)
NickDE (ontvangen)
 
Heb een beetje door het topic gelezen, sad story, kan je duidelijk maken wat hij allemaal wil doen op deze laatste dag?

Kan mss wel een kleine bijdrage doen om men goed hart te laten zien, veel zal het niet zijn want zit zelf krap bij kas sinds ik men vorige job kwijt ben.
 
Heb een beetje door het topic gelezen, sad story, kan je duidelijk maken wat hij allemaal wil doen op deze laatste dag?

Kan mss wel een kleine bijdrage doen om men goed hart te laten zien, veel zal het niet zijn want zit zelf krap bij kas sinds ik men vorige job kwijt ben.

Maar ik denk eraan als ik november overleef om een city tripje te doen en eerst in een classy restaurant te gaan eten en dan een luxebordeel te gaan doen...like a boss :)

Dat zijn de plannen en hoe eerder hij dat kan doen des te beter natuurlijk.
 
Yep, ik stem er 100% mee in, ik volg zijn log af en toe, niet te vaak eigenlijk, omdat ik het een beetje treurig vind eerlijk gezegd voor hem. Als ik mijn aandeel kan geven zodat Kris 1 fantastische dag kn beleven, doe ik het graag :) Dus ja ik zal mijn steentje bijdragen, en eerlijk gezegd verwacht ik ook van ieder actief lid dit te doen. Jullie kunnen zelf nog tonnen verdienen in je leven, wat stelt 50 euro dan voor, als je er iemand 1 fantastische dag mee kan geven, dat word dan ook mijn bijdrage aan Kris.
 
Ikken hem niet, maar ik vind het een goed initiatief. Ik doe niet aan goede doelen, maar als ik weet dat 100% van mijn inleg bij hem terrecht komt help ik graag mee. Eric, geef even je rekeningnummer dan zal ik mijn bijdrage overmaken. Ik verwacht dan wel dat het een topdag wordt :)
 
Ikken hem niet, maar ik vind het een goed initiatief. Ik doe niet aan goede doelen, maar als ik weet dat 100% van mijn inleg bij hem terrecht komt help ik graag mee. Eric, geef even je rekeningnummer dan zal ik mijn bijdrage overmaken. Ik verwacht dan wel dat het een topdag wordt :)

Rob, ik moet nog even met Kris de details kortsluiten voor zijn bankgegevens. Als ik deze in bezit heb dan ben ik graag de intermedair. Ik zal je mijn gegevens PM-en als ik de gegevens van Kris heb. Spreekt voor zich dat ik naar eer en geweten iedere bijdrage volledig doorsluis naar Kris.
 
ikken hem niet, maar ik vind het een goed initiatief. Ik doe niet aan goede doelen, maar als ik weet dat 100% van mijn inleg bij hem terrecht komt help ik graag mee. Eric, geef even je rekeningnummer dan zal ik mijn bijdrage overmaken. Ik verwacht dan wel dat het een topdag wordt :)

+1
 
Rob, ik moet nog even met Kris de details kortsluiten voor zijn bankgegevens. Als ik deze in bezit heb dan ben ik graag de intermedair. Ik zal je mijn gegevens PM-en als ik de gegevens van Kris heb. Spreekt voor zich dat ik naar eer en geweten iedere bijdrage volledig doorsluis naar Kris.

Ik trek je eerlijkheid niet in twijfel Eric, ik zie de pm met de gegevens wel verschijnen!
 
mooi initiatief, ik draag ook mijn steentje bij zodra Spade zijn rekeningnr heeft geplaatst
 
meh, ik heb al voor zinlozere dingen geld uitgegeven, dus pm maar:)

prik die bishes voor het vaderland spade! voor vorst, voor vrijheid en voor recht!
 
Ik zeg: parachute springen, lekker eten met een clubje goede vrienden. Een goede fles whisky, dikke sigaar. Positieve vibe, wederzijds respect en een paar dikke neptieten in je gezicht ;)
 
Had het al gezegd in je topic dat ik hierbij zeker wil helpen. Bij deze verwacht ik je bank gegevens :) Het enige wat ik terugvraag (indien je dat uiteraard zelf ziet zitten) is een uitgebreid verslag over je dag en eventueel wat foto's :D
 
meh, ik heb al voor zinlozere dingen geld uitgegeven, dus pm maar:)

prik die bishes voor het vaderland spade! voor vorst, voor vrijheid en voor recht!

na dat gedoe gelezen te hebben van goedevraag.nl en rekeningnrs geef ik mijn donatie liever via EricR:trollface:
 
Misschien is het wel leuk om aan te geven wat je binnen hebt gehaald qua geld, wat je nog nodig hebt en wat Kris wil gaan doen die dag. En een rekeningnummer Eric :)
 
Ik ben wel IN, onder voorwaarde dat als ik ooit terminaal ben jullie ook zoiets voor mij organiseren (not trolling).
Pm die gegevens maar :)


grt
 
Back
Naar boven