AndroidHealthClinic

Leukste, mooiste, meest bedroevende thread in DBB history

Bezoekers in dit topic

Het is allemaal bedroevend :mad:
 
die over sanniejj vond ik ook wel l8e ja, maar die van do's en dont's spant bij mij toch wel de kroon.
 
Damn die had ik nog niet eens gezien :roflol:
 
Leuk! Een DBB Hall of fame voor amusante draadjes. :D

Er is een heel oud draadje van een kerel die hier volgens mij nauwelijks nog komt.
Het was een vrhaal over een date die hij had met een meisje. Mijn god wat was die gozer een botte lul, maar ik lag helemaal dubbel om z’n botte verhaal.
Het was effe zoeken (Amsterdam & nken leverde het gewenste resultaat :D ), maar hier is ie dan:
Het verhaal is trouwens van Levrone. Toeval of niet, hij is weer terug op dit forum. :D

[Link niet meer beschikbaar]
 
Lauw zei:
Leuk! Een DBB Hall of fame voor amusante draadjes. :D

Er is een heel oud draadje van een kerel die hier volgens mij nauwelijks nog komt.
Het was een vrhaal over een date die hij had met een meisje. Mijn god wat was die gozer een botte lul, maar ik lag helemaal dubbel om z’n botte verhaal.
Het was effe zoeken (Amsterdam & nken leverde het gewenste resultaat :D ), maar hier is ie dan:
Het verhaal is trouwens van Levrone. Toeval of niet, hij is weer terug op dit forum. :D

[Link niet meer beschikbaar]


:roflol: hilarisch draadje waar ik best geil van werd
 
Lauw zei:
Leuk! Een DBB Hall of fame voor amusante draadjes. :D

Er is een heel oud draadje van een kerel die hier volgens mij nauwelijks nog komt.
Het was een vrhaal over een date die hij had met een meisje. Mijn god wat was die gozer een botte lul, maar ik lag helemaal dubbel om z’n botte verhaal.
Het was effe zoeken (Amsterdam & nken leverde het gewenste resultaat :D ), maar hier is ie dan:
Het verhaal is trouwens van Levrone. Toeval of niet, hij is weer terug op dit forum. :D

[Link niet meer beschikbaar]

EHEHEHEhhehehe :D :D

levrone@ zei:
tijdens het zoenen greep ik haar bij haar tiet
:roflol: :roflol:
 
EricR zei:
Het is allemaal bedroevend :mad:

Yep, 't beste is >> DEV0 met de hele DBB database. :(
 
kan echt geen keuze maken, in elke thread vind ik wel iets terug waardoor ik eraan word herinnerd dat er heel wat zieke members zijn :)
maar iig, de beefs tussen members vind ik toch het meest vermakelijk
 
[Link niet meer beschikbaar]

Heb ik nog een paar keer gekickt voor de zomerspuitertjes, vraag me wel af hoe het nu met Stevie is.
 
Met al die idioten hier heb ik meer dan eens onder het bureau gelegen van het lachen, ik kan er niet echt een uitblinken tussen uit plukken, alles is even debiel en gaar, maar zeer vermakelijk. :D

Keep up the good work. :thumb:
 
EricR zei:
[Link niet meer beschikbaar]

Heb ik nog een paar keer gekickt voor de zomerspuitertjes, vraag me wel af hoe het nu met Stevie is.
:D :D :D :D :D
 
Back
Naar boven