Fitness Seller

Hoe lenig ben jij?

Hoe lenig ben jij?

  • Ik kom alleen met mijn handen aan de grond

    Stemmen: 27 43,5%
  • Ik kom met mijn handen aan de grond en kan de spagaat/split

    Stemmen: 3 4,8%
  • Ik kan alleen de spagaat/split

    Stemmen: 2 3,2%
  • Nee, ik ben stijf :(

    Stemmen: 30 48,4%

  • Totaal stemmers
    62

Bezoekers in dit topic

Mouzer

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
27 apr 2003
Berichten
1.394
Waardering
3
Hoe lenig ben jij als bodybuilder?
Kom je met je handen aan de grond als je rechtstaat en voorover buigt.
Kan je de spagaat en split?
Of ben je stijf en kan je het gewoon niet, of heb je ervoor stretch oefeningen voor moeten doen?
 
toen ik nog ging tai boxen kon ik over iemands hoofd trappen, nu trap ik er tegen:D
 
Krijg wel m'n handen plat op de grond, maar ben niet bijzonder lenig. Verder beweeg ik wel goed, dus is het niet zo'n probleem vind ik.
 
Auwwww.. nee, de spagaat kan ik dus niet!

Maar ik kan wel de handen tot achter mijn voeten plat op de grond krijgen met de knieën op 'slot' .. heeft niks met lenigheid te maken, maar met lichaamsbouw.

Espi
 
voor t bb tijdperk kon ik aardig wat, netzoals jeanclaude v damme kon ik mn benen helemaal spreiden. Maar nu echt niet meer.
 
kon alles vroeger met Muay Thai. Maar ja... Nu niet meer :D
 
kan mezelf niet ppen nee.
 
niet:D hecht er ook geen waarde aan. kan wel met mn handen de grond aanraken maar dan houdt t echt op;)
 
Ik denk niet dat er iemand die is wel de spagaat split kan maar niet met zijn handen de grond raken :)

Ikzelf kan met platte handen de grond raken en ben bezig de spagaat en split te leren :D
 
Kan zowel de spagaat en met mijn handen de grond raken.
Voorheen bijna 10 jaar thai-boxen gedaan en 2 jaar turnen, en ben t eigenlijk nooit verleerd..
 
ben een stijve hark verdorie :)
 
handen aan de grond als ik sta met rechten benen.

ook kan ik als ik met benen gespreid op de grond zit met mijn hoofd naar de grond (naar voren toe), maar dan moet wel iemand beetje aanduwen.

verder spagaat en split niet zo erg,
 
Ik was redelijk lenig ... tot ik 1.5 jaar geleden een auto ongeval heb gehad ...

Mat vele sporten moeten kappen, behalve BB.

Na 3 opperaties ben ik er "hopelijk"vanaf.

Nu ben ik wel zo stijf als een hark.

Maar komt verandering in ... een paar keer per week beginnen te stretchen en weer beginnen met gevechtssporten in september ...

Life is slowely taking shape again ... :D
 
Ben eigenlijk redelijk stijf. Vroeger was ik altijd zo lening, nu niet meer.... Boeieh, je hoeft toch niet lening te zijn als je massive bent? (moet ik wel ff massive worden trouwens :))
 
Mwah split kan ik niet meer maar ben nog wel redelijk lenig. Al hoewel ik soms behoorlijk stijf kan zijn :D
 
Ik kan nog steeds mijn benen in mijn nek krijgen.
en met mijn neus mijn knieen raken als ik sta ( met gestrekte knieen natuurlijk).
Kan helaas geen split
 
Ik kan wel met mijn knieen mij neus aanraken telt dat ook
 
Originally posted by jopiepoekie
Ik kan nog steeds mijn benen in mijn nek krijgen.
en met mijn neus mijn knieen raken als ik sta ( met gestrekte knieen natuurlijk).
Kan helaas geen split
LOL @ jopiepoekie en iedereen die nu ook probeert een been in de nek te leggen. Neu, dat lukt niet, tenminste niet zonder mijn hoofd er bijna af te schoppen.
Wel met neus de knie aanraken.

Espi
 
Back
Naar boven