MuscleMeat

Laag IQ? verwijt het je moeder maar!

Bezoekers in dit topic

houston

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
24 jun 2005
Berichten
3.657
Waardering
23
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
ll
 
Laatst bewerkt:
Ik huilde veel als kind maar heb wel een normaal-hoog IQ :)
 
ll
 
Laatst bewerkt:
was een huilbaby maar laag is m'n IQ niet :p
 
ll
 
Laatst bewerkt:
ll
 
Laatst bewerkt:
10 punten waar hebben we het over

Kan het verschil uitmaken tussen zwakbegaafd en laag gemiddeld. Bij het eerste heb je weinig kans om voor jezelf te zorgen, bij het laatste wel. Dus tja 10 punten, wereld van verschil als je in de lage zones zit.
 
ll
 
Laatst bewerkt:
Mijn moeder is altijd wel gestresst om iets. Dat is haar manier om het leven spannend en gejaagd te houden.

Ik ben wel blij dat mijn lieve moeder zo'n stresskip is anders had ik dus op nog eenzamere hoogte gestaan tussen het simpele plebs.
 
Mijn moeder is altijd wel gestresst om iets. Dat is haar manier om het leven spannend en gejaagd te houden.

Ik ben wel blij dat mijn lieve moeder zo'n stresskip is anders had ik dus op nog eenzamere hoogte gestaan tussen het simpele plebs.

maakt voor jou niks uit hoor, die kronkel blijft een probleem;)
 
ll
 
Laatst bewerkt:
eigenlijk zouden ze dit soort nietszeggende onderzoeken gewoon moeten verbieden.

Die hele IQ tests ook... pffff. De laagste score die ik gehaald heb was iets van 125 ofzo, na een paar keer oefenen scoor je zo 15 punten hoger. Jaja, jullie eigenste lauw is 'hoogbegaafd' volgens in ieder geval 1 zo'n officiele IQ test. Whatever.

Als je heel goed op een IQ test scoort dan zegt dat niets meer als dat je goed bent in het maken van IQ tests. Mensen die schermen met hun hoge IQ moet je wantrouwen. Of je moet ze vragen de defenitie van inteligentie te geven, dan kan je tenminste nog om ze lachen.
 
eigelijk zou je het indd niet moeten weten, ik denk eigelijk niet dat je er beter of gelukkiger van wordt, vooral als je laag scoort, is niet leuk om te weten lijkt mij en niet goed voor je zelfvertrouwen.
 
ll
 
Laatst bewerkt:
Ach, ik heb mijn mammie wat dat betreft niets te verwijten.
 
Dan vraag ik mij af wat de ma van Bonnie st. Claire aan haar hoofd had :D
 
Back
Naar boven