AndroidHealthClinic

Kun je Nederlanders vertrouwen?

  • Topic starter roxxe
  • Startdatum
  • Reacties 27
  • Weergaven 1K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

roxxe

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid sinds
9 mei 2004
Berichten
18.657
Waardering
14
hoor veel verhaaltjes over Nederlandse zakenlui die hier in Belgie de boel oplichten (oa daisy cauwenberg (ex miss belgie) en haar nederlandse man hebben nachtje cel doorgebracht omdat haar man 4tal bedrijven frauduleus zou hebben failliet laten gaan :rolleyes:

dus zit dat in jullie genen jongens?


discuss ..
 
Ik ben niet te vertrouwen iig..
 
Mmm heb een Nedrlandse buurman en heeft me flink afgezet toen ik een fiets bij hem kocht. Verder is hij klusman terwijl hij invaliditeitsuitkering heeft.

Dus...

Maar zo zijn er ook Belgen dus.
 
Nederlanders wel.
 
Degene die geen moslim zijn kan je gewoon vertrouwen. Alleen zijn dat er niet zo veel meer.
 
dus jij vertrouwd ook marokkanen met een nl idpasje? bah

Een in nederland geboren marokaan is geen nederlander en zal het nooit worden.

Hou jezelf nou niet voor de gek.
 
Een in nederland geboren marokaan is geen nederlander en zal het nooit worden.

Hou jezelf nou niet voor de gek.
en een belg die een halfmarokkaanse moeder heeft maar ook 3vierde cherokee/vietnamees/noord-nederlands is?
 
en een belg die een halfmarokkaanse moeder heeft maar ook 3vierde cherokee/vietnamees/noord-nederlands is?

Dat is een bastaard.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ze maken er zelfs films over :rolleyes:
 
en een belg die een halfmarokkaanse moeder heeft maar ook 3vierde cherokee/vietnamees/noord-nederlands is?

Natuurlijk gun ik niemand deze nachtmerrie, maar dan ben je geen echte belg.
 
Nee. Maar Belgen zijn dan ook best dom.

Nepagent rooft zeventig kilo goud 6-08-08

Een nepagent heeft vorige week twee Belgen beroofd van een lading goud ter waarde van ruim een miljoen euro. Dat heeft de politie Utrecht vandaag bekendgemaakt.

De Belgen reden over de A2 van Amsterdam naar het zuiden, toen de nepagent bij De Meern voor hen ging rijden.

Hij dirigeerde hen van de snelweg af naar een rustige plek bij knooppunt Oudenrijn, waar handlangers stonden te wachten. Daar werden de Belgen beroofd van de zeventig kilo goud die ze bij zich hadden.

Busje
Ze werden gedwongen in een busje te stappen, maar werden even verderop vrijgelaten. De auto van de Belgen werd later brandend teruggevonden bij Loenersloot.

Bron: NOS

:D
 
Nooit kun je iemand 100% vertrouwen behalve jezelf.
 
Ik vertrouw alleen m'n naaste familie.
 
Ben jij wel te vertrouwen roxxe?:P
 
natuurlijk kun je geen nederlanders vertrouwen!


daarom runt een Belg ook dit forum!
:lol:
 
Back
Naar boven