Fitness Seller

Breaking News Kogel is door de kerk, BBers zijn de schuldigen van het klimaat

Bezoekers in dit topic

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
12.404
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Dikkertjes krijgen de schuld
AMSTERDAM - Obezen zouden 18% meer calorieën consumeren en krijgen nu de schuld van de huidige voedsel- en klimaatproblemen.
[Link niet meer beschikbaar]





Dat concludeert een Universiteit in Londen, The London School of Hygiene, uit een onderzoek.
Volgens het onderzoek zijn dikkere mensen verantwoordelijk voor een hoger brandstofgebruik: de voedselproductie en het transport zijn beiden afhankelijk van olie.
3.000 calorieën
Het onderzoek kwam samen met het bericht van de Wereld Gezondheid Organisatie (WGO) dat voorspelde dat het aantal mensen met overgewicht in 2015 verdubbeld zal zijn tot 700 miljoen.
In Groot-Brittanië heeft een kwart van de volwassenen te maken met overgewicht. En dat is twee keer zoveel als in de jaren tachtig.
Het onderzoeksteam rekende uit dat obezen per dag zo'n 3.000 calorieen nodig hebben.
Effect
Die grote voedselconsumptie heeft een dubbel effect, zeggen de onderzoekers.
Ten eerste stijgt de vraag naar voedsel, waardoor de productie wordt opgedreven.
Dit betekent volgens hen dat de landbouw meer olie nodig heeft, wat bijdraagt aan de stijgende brandstofprijzen.
Ten tweede zegt het team dat obezen vaker gebruik maken van een auto en daar dankzij hun gewicht meer brandstof voor nodig hebben. Dit zou de prijzen en het gebruik weer opdrijven.
De arts Phil Edwards voegde toe: "Het belang van vervangende vervoersmiddelen moet niet worden onderschat."
Kritiek
David Haslam, een arts die is aangesloten bij het Britse Obesitas Centrum is kritisch: "Het is discriminerend voor dikke mensen. Ze zijn momenteel een makkelijk doelwit, maar ik denk dat de oorzaken van de klimaatverandering en de stijgende voedselprijzen veel complexer zijn."

En je weet hoe dikkertjes worden gevonden...door een BMI schaling. En waar vallen BBers onder? idd...we hebben het weer eens gedaan.
 
Hmm ik weet het niet... ik ga het toch even aan Albert vragen.
 
Het vliegend spaghetti monster klinkt nog geloofwaardiger.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Oe, die is eng...die heb ik gezien tijdens een bad trip...
 
In Groot-Brittanië heeft een kwart van de volwassenen te maken met overgewicht.
Hell yeah, als we ergens goed in zijn is het bulken, zelfs de vrouwen doen eraan mee.:thumbs:
 
3000 slechts? dat eet de gemiddelde ecto in de bulk nog wel
 
ik eet meer tijdens de cut ..
 
Ja, bedankt Yzord. Bedankt bodybuilders!
 
Ja, bedankt Yzord. Bedankt bodybuilders!

Ik kom je wel even een massage geven dame...dan vergeet je alle ellende erna toch wel..
 
Bodybuilders zijn ook de schuldigen, welke zelfrespecterend bodybuilder haalt de 3000 calorieen per dag niet? Heeft dus niets met BMI te maken, bodybuilders zijn erger dan vetzakken (edit: powerlifters).
 
Ik kom je wel even een massage geven dame...dan vergeet je alle ellende erna toch wel..

Inwendige stokslagen heeft ze nodig geen massage.
 
Bodybuilders zijn ook de schuldigen, welke zelfrespecterend bodybuilder haalt de 3000 calorieen per dag niet? Heeft dus niets met BMI te maken, bodybuilders zijn erger dan vetzakken (edit: powerlifters).

lol sterf
 
:roflol: Tering, wat een pessimistisch graftopic van Yzord alweer.
 
Dit topic klopt natuurlijk voor geen meter, bb maken maar een zeer klein deel uit van de mensen die veel eten en zijn dus bijgevolg maar voor een zeer klein deel verantwoordelijk voor de hoge consumptie, laat staan voor de klimaatproblematiek.
 
Ik gebruik wel veel gas overigens om te koken. Eet veel vlees, eieren en andere producten die energie kosten.

Douchen probeer ik zo kort mogelijk te houden.
 
De agrarische en industriele sector krijgen nooit de schuld valt me op ???
 
Back
Naar boven