Fitness Seller

Kneteman in zoetermeer? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jopske

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2005
Berichten
2.724
Waardering
5
Ik weet dat er een kneteman in zoetermeer zit, maar hij zit volgens mij niet meer op de plek waar hij eerst zat. De enigste die ik nu kan vinden is in Voorburg terwijl ik dacht dat er altijd 1 in het stadshart heeft gezeten. Echter op die plaats zit nu sportyclub Zijn hun van naam veranderd, of is het een hele andere sportschool?
 
hey gozur :D
het heet geen knetemann meer, knetemann.nl is een ****ing zuig opa healthclub in voorburg, ga daar dus absoluut niet heen.
de echte knetemann in zoetermeer heet nu "SPORTYCLUB" :gay:
http://www.sportyclub.nl

zoals je op de site ziet
Oostwaarts 74
2711 BB Zoetermeer
info@sportyclub.nl
Stadshart Zoetermeer
(naast de bioscoop)
 
hey gozur :D
het heet geen knetemann meer, knetemann.nl is een ****ing zuig opa healthclub in voorburg, ga daar dus absoluut niet heen.
de echte knetemann in zoetermeer heet nu "SPORTYCLUB" :gay:
http://www.sportyclub.nl

zoals je op de site ziet
Oostwaarts 74
2711 BB Zoetermeer
info@sportyclub.nl
Stadshart Zoetermeer
(naast de bioscoop)

Volgens de info die ik ergens las had knetemann zijn gym verkocht, en in voorburg overnieuw begonnen. Vreemd dat hij dan opeens een healtclub opend. Ik wilde zowiezo al naar sportyclub gaan omdat dit op loopafstand is :D Wel een beetje een oerlelijke website, maar als de sportschool zelf maar goed is. En als het hetzelfde is als de oude knetemann kan het haast niet missen toch? :)
 
het schijnt de enige sportschool in zoetermeer te zijn waar je nog hardcore kunt trainen, maar die foto's op die kinderlijke website doen me wel twijfelen :P
 
Ik heb daar ook nog getraind n jaar of 3,5 geleden, ze hebben idd de naam veranderd. Als de sportschool nog net is als toen dan kan je er prima trainen!
 
Ik ben er wezen kijken.. Groter en meer spul staat er (lifefitness / Hammerstrength) Dumbbells tot 60 kg. Zelfde gym, je kan er goed trainen. Alleen gay naam en bij de bar is het ook gay haha.

Trouwens Plato is ook hardcore (veel powerlifters)
 
Gewoon nog dezelfde club. Snowworld is wat duurder, maar daar heb je ook alle nodige apparatuur.
 
Ik ben er wezen kijken.. Groter en meer spul staat er (lifefitness / Hammerstrength) dumbbells tot 60 kg. Zelfde gym, je kan er goed trainen. Alleen gay naam en bij de bar is het ook gay haha.

Trouwens Plato is ook hardcore (veel powerlifters)

Ook een squat rek neem ik aan? Die dumbbells tot 60kg is al lekker aangezien het maar tot 36kg gaat waar ik nu train.

Moet er maar eens binnen gaan kijken dan als het nog steeds kneets kwaliteid qua gym is.
 
Ook een squat rek neem ik aan? Die dumbbells tot 60kg is al lekker aangezien het maar tot 36kg gaat waar ik nu train.

Moet er maar eens binnen gaan kijken dan als het nog steeds kneets kwaliteid qua gym is.


uiteraard ook een squatrack.
 
Gewoon nog dezelfde club. Snowworld is wat duurder, maar daar heb je ook alle nodige apparatuur.

Snowworld is duurder omdat er ook een uitgebreide chill ruimte is met Stoomcabine, Sauna en buiten bubbelbad.

Vind het persoonlijk echt een top sportschool!
 
Back
Naar boven