Ga Terug   DutchBodybuilding.com forum > Overige Topics > Allerlei

Antwoord
Oud 10 June 2008, 17:52  
Jopske
gek

Stats: M
Kneteman in zoetermeer?

Ik weet dat er een kneteman in zoetermeer zit, maar hij zit volgens mij niet meer op de plek waar hij eerst zat. De enigste die ik nu kan vinden is in Voorburg terwijl ik dacht dat er altijd 1 in het stadshart heeft gezeten. Echter op die plaats zit nu sportyclub Zijn hun van naam veranderd, of is het een hele andere sportschool?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2008, 18:08  
bsbsbs
Monstrous Giant

bsbsbs's Avatar

Stats: M 1m66 66kg 6%
hey gozur
het heet geen knetemann meer, knetemann.nl is een fucking zuig opa healthclub in voorburg, ga daar dus absoluut niet heen.
de echte knetemann in zoetermeer heet nu "SPORTYCLUB"
http://www.sportyclub.nl

zoals je op de site ziet
Oostwaarts 74
2711 BB Zoetermeer
info@sportyclub.nl
Stadshart Zoetermeer
(naast de bioscoop)
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2008, 18:22  
Jopske
gek

Citaat:
Origineel gepost door bsbsbs Bekijk Post
hey gozur
het heet geen knetemann meer, knetemann.nl is een fucking zuig opa healthclub in voorburg, ga daar dus absoluut niet heen.
de echte knetemann in zoetermeer heet nu "SPORTYCLUB"
http://www.sportyclub.nl

zoals je op de site ziet
Oostwaarts 74
2711 BB Zoetermeer
info@sportyclub.nl
Stadshart Zoetermeer
(naast de bioscoop)
Volgens de info die ik ergens las had knetemann zijn gym verkocht, en in voorburg overnieuw begonnen. Vreemd dat hij dan opeens een healtclub opend. Ik wilde zowiezo al naar sportyclub gaan omdat dit op loopafstand is Wel een beetje een oerlelijke website, maar als de sportschool zelf maar goed is. En als het hetzelfde is als de oude knetemann kan het haast niet missen toch?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2008, 18:35  
bsbsbs
Monstrous Giant

bsbsbs's Avatar

Stats: M 1m66 66kg 6%
het schijnt de enige sportschool in zoetermeer te zijn waar je nog hardcore kunt trainen, maar die foto's op die kinderlijke website doen me wel twijfelen
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2008, 21:55  
Gohan
Advanced Bodybuilder

Gohan's Avatar

Stats: M 30j
Ik heb daar ook nog getraind n jaar of 3,5 geleden, ze hebben idd de naam veranderd. Als de sportschool nog net is als toen dan kan je er prima trainen!
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2008, 22:00  
AnaboliC
Monstrous Giant

AnaboliC's Avatar

Ik ben er wezen kijken.. Groter en meer spul staat er (lifefitness / Hammerstrength) Dumbbells tot 60 kg. Zelfde gym, je kan er goed trainen. Alleen gay naam en bij de bar is het ook gay haha.

Trouwens Plato is ook hardcore (veel powerlifters)
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2008, 10:19  
Teun
Dutch Bodybuilder

Gewoon nog dezelfde club. Snowworld is wat duurder, maar daar heb je ook alle nodige apparatuur.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2008, 18:23  
Jopske
gek

Citaat:
Origineel gepost door AnaboliC Bekijk Post
Ik ben er wezen kijken.. Groter en meer spul staat er (lifefitness / Hammerstrength) dumbbells tot 60 kg. Zelfde gym, je kan er goed trainen. Alleen gay naam en bij de bar is het ook gay haha.

Trouwens Plato is ook hardcore (veel powerlifters)
Ook een squat rek neem ik aan? Die dumbbells tot 60kg is al lekker aangezien het maar tot 36kg gaat waar ik nu train.

Moet er maar eens binnen gaan kijken dan als het nog steeds kneets kwaliteid qua gym is.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2008, 10:07  
AnaboliC
Monstrous Giant

AnaboliC's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Jopske Bekijk Post
Ook een squat rek neem ik aan? Die dumbbells tot 60kg is al lekker aangezien het maar tot 36kg gaat waar ik nu train.

Moet er maar eens binnen gaan kijken dan als het nog steeds kneets kwaliteid qua gym is.

uiteraard ook een squatrack.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2008, 19:23  
peedee
Cool Novice

Stats: M 31j
Citaat:
Origineel gepost door Teun Bekijk Post
Gewoon nog dezelfde club. Snowworld is wat duurder, maar daar heb je ook alle nodige apparatuur.
Snowworld is duurder omdat er ook een uitgebreide chill ruimte is met Stoomcabine, Sauna en buiten bubbelbad.

Vind het persoonlijk echt een top sportschool!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Snel Reageren
Bericht:
Opties
Oud topic waarschuwing
Dit topic, of de laatste post, is meer dan 2135 dagen oud. Het is heel waarschijnlijk dat de discussie afgelopen is, dus bumpen heeft geen zin.
Als je toch denkt dat het nodig is om te reageren, dan kan je dit alsnog doen.
Topic opties

Interesse in fitness?