AndroidHealthClinic

kleding uit turkije!?

Bezoekers in dit topic

kalosse

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 okt 2003
Berichten
850
Waardering
9
ik ga 31 juli op vakantie naar Alanya, turkije.

nou hoor ik van alle kanten verschillende verhalen over het meenemen van kleding naar nederland.

de een zegt dat je de kaartjes eruit moet knippen omdat de douane anders kan zien of het nep is, dan wordt het dus afgepakt.
maar als je de kaartjes eruit knipt is het toch juist verdacht??

iemand anders zegt dat je de kleding moet verfrommelen en tussen de vuile was moet stoppen.

iemand tips??
 
aantrekken.
 
zolang er geen kaartjes aanzitten en niet in de verpakking zit, is er geen bewijs dat het daar gekocht is.
 
maakt toch niets uit.. je kan het gewoon meenemen.. en de waarom zou de douane jou controleren
 
ja ik wil nog wel een tulband met wat krul schoenen .. ooh in Aladin 2 had hij een mooie broek die wil ik ook wel.. hahahahahahaha ooh en hoofddoeksjes voor me schoonzusje.. dan hoef ik haar hoofd niet meer te zien ;)
 
waarom zou je namaak merkkleding kopen?

ik koop merk kleding voor de kwaliteit, en kwaliteit bij namaak merkkleding is ver te zoeken.

ik snap niet dat mensen namaak merkkleding kopen...

of wil je indruk maken op mensen met je namaak Armani t-shirt, ik zie het niet....
 
Laatst bewerkt:
hahaha...nou sorry, maar een ervaring van mij, is dat die nepkleding veel langer meegaat dan de echte. Volgens mij word de meeste kleding daar met de hand gemaakt. massaproductie is gewoon k*t.
 
dj_phreak zei:

nee dan pikken ze je er zowiezo uit.

Gewoon in je koffer doen en klaar.. kans dat je wordt gecontroleerd is uiterst klein.

@kale

Idd.. heb hier ook veel shirts die langer meegaan dan de originele troep :)
 
bij namaak merk kleding is het merkje meestal na 2 of 3 keer wassen gedeeltelijk of helemaal er af. De kleding behoud veel langer de originele kleur.

En als ik niet het geld zou hebben om mijn kledingkast aan te vullen met originele merk kleding zou ik geen namaak kopen, omdat ik dan liever originele goedkopere merken zal dragen.

Namaak merk kleding dragen vind ik zoiets als "Ik wil wel, maar het lukt me alleen niet zo goed".
 
sanniejj zei:
nee dan pikken ze je er zowiezo uit.
Ik denk dat je meer opvalt als je in je blote lul op het vliegveld staat.
 
bartp zei:
bij namaak merk kleding is het merkje meestal na 2 of 3 keer wassen gedeeltelijk of helemaal er af. De kleding behoud veel langer de originele kleur.

En als ik niet het geld zou hebben om mijn kledingkast aan te vullen met originele merk kleding zou ik geen namaak kopen, omdat ik dan liever originele goedkopere merken zal dragen.

Namaak merk kleding dragen vind ik zoiets als "Ik wil wel, maar het lukt me alleen niet zo goed".

heb je uberhaupt wel eens namaak gekocht dan?? Ik en vele anderen hebben alleen maar positieve ervaringen. En dat zegt genoeg voor mij. En trouwens. Ik kijk niet naar een merk, ik kijk naar wat ik leuk vind. En als dat nou toevallig een namaak Versage is ofzo, who cares!
 
Echte Versace is ook erg goed IMO. Zelf draag ik al jaren alleen maar broeken van hen.
 
KaLe zei:
heb je uberhaupt wel eens namaak gekocht dan?? Ik en vele anderen hebben alleen maar positieve ervaringen. En dat zegt genoeg voor mij. En trouwens. Ik kijk niet naar een merk, ik kijk naar wat ik leuk vind. En als dat nou toevallig een namaak Versage is ofzo, who cares!

Nee, ik heb wel namaak kleding van mijn ouders gekregen. Ik heb nooit iets om kleding gegeven. Ik droeg Maxx-jes, MOH-truien enzo. Toen ik voor het eerst iets van Armani gekocht had vind ik kleding best wel belangrijk, maar ik weet wel dat kleding de slechtste investering is die je kan doen. Iedere 3 maanden is het veroudered, en 2 weken naar aankoop is er niks meer aan.

Als je het leuk vind om het te kopen en je hebt het geld er voor; waarom niet.

(Het is trouwens versace ipv versage)
 
Merkleding zegt ook niet altijd alles over de kwaliteit, heb zelf een Iceberg broek waar in de gaten vielen na een paar keer wassen. En heb ook genoeg 200 -300 euro shirtjes gezien die ik nog niet als poetsdoek zou willen gebruiken.
 
Gekochte nep merk kleding trouwens niet aantrekken als je naar Schiphol gaat, je bent dan een wandelend uithangbord. Die gasten van de douane spotten nep en echt redelijk snel en zeker op vluchten waar ze momenteel meer controleren.

Goud moet je trouwens ook mee oppassen, douane weet dat goud in Turkije goedkoper is. Dus kom je met een berg goud aan dan kan je een forse heffing er op verwachten bij controle.
 
vorig jaar ook gedaan, gewoon in de koffer stoppen. niemand werd gecontroleerd
 
Scaleo zei:
vorig jaar ook gedaan, gewoon in de koffer stoppen. niemand werd gecontroleerd
Ben dit jaar nog niet op reis geweest. Maar las dat ze vanaf begin dit jaar alle vluchten, uit landen waaruit normaliter veel gesmokkeld wordt, extra controleren.
 
ja dat zeiden ze vorig jaar ook, er stonden wel van die gasten langs de kant maar ze deden niks. gewoon niet zo heel veel meenemen en als vuile was in je koffer stoppen.

we hoorden vorig jaar ook ergens dat de kleding in Turkije ECHT is, daarom mag het niet ingevoerd worden omdat ze het daar tegen veel te lage prijzen verkopen.
 
mooiste vind ik hoe de namen daar gespeld zijn..moet je maar eens opletten wat een "spelfouten"

en t afdingen daar, haha, wat een giller zeg. maat van me wou horloge kopen..een echte breiLTing..jaja stond er echt

dus die vent zn rekenmachine pakken, tik tik, dat erbij, sommetje hier, sommetje daar, delen door dat..zag er allemaal interessant uit :gaap: en wat doet die..drukt op AC en tikt zo een bedrag in..hoppa, daar kwam die op uit:p
 
Back
Naar boven