XXL Nutrition

Kleding stijl

Bezoekers in dit topic

D-U-N-K

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
17 okt 2003
Berichten
889
Waardering
0
Wat is je kledings T? geef je om winkelen? laat je je moeder het naar je opsturen(bv een mooie gebreien trui?



Ik persoonlijk ga elke week wel 1 keer shoppen (minimaal) ik ben echt mode verslaaft... Ik draag graag strakke shirts en mooie jeans... ik ben volgens veel vrienden en vriendinnen een modepoppetje :p en jij dan gespierde frikandel?
 
Euh een kleerkast voor de Bulk en eentje voor de cut-periode. Bulk ruime kleren, cut strakke kleren. :D
 
D-U-N-K zei:
Wat is je kledings T? geef je om winkelen? laat je je moeder het naar je opsturen(bv een mooie gebreien trui?



Ik persoonlijk ga elke week wel 1 keer shoppen (minimaal) ik ben echt mode verslaaft... Ik draag graag strakke shirts en mooie jeans... ik ben volgens veel vrienden en vriendinnen een modepoppetje :p en jij dan gespierde frikandel?

ah daar is onze metrocoïtusual :P

mijn kledingssT is uh ja hoe zeg je dat he...gewoon jeans broek en dan bv lonsdale trui ofzo over everlast en in de zomer vaak van die hemden van coolcat of van die t-shirts zonder mouwen 8) en dan nike air max schoenen of van die zwarte fila schoenen (weet niet hoe je dat noemt)
 
Laatst bewerkt:
psies ja: ik ben een metrocoïtusual...
-mooie diamanten oorbel
-strak design shirt
-washed jeans
- trendy kapsel
-mooi facial hair


dude: nike air max kunnen echt niet meer
 
D-U-N-K zei:
psies ja: ik ben een metrocoïtusual...
-mooie diamanten oorbel
-strak design shirt
-washed jeans
- trendy kapsel
-mooi facial hair


dude: nike air max kunnen echt niet meer

bij ons lopen der nog genoeg mee hoor
 
whaha omfg :rolleyes:
 
Maakt me niet zoveel uit. Ik zou willen dat ik een "mooie washed jeans" aankon, alleen mn poten zijn te dik daarvoor.

Tja Dunk, als jij een echt BB'er wilt worden zul je toch die "washed jeans" in moeten ruilen voor een ruime bandplooi broek.

Ach, de mode begint pas wanneer je je shirt uit doet :cool: :)
 
Ik koop kleding eens in de paar maanden en schoenen 2 keer per jaar. Ik heb zwarte invito's (betaalbare prada-sT) maar die zijn alweer naar de klote dus ik kan van de week weer een nieuw paar schoenen halen. Kleding kopen vind ik geen reet aan. Altijd maar weer al die winkels doorgaan zonder iets te vinden, telkens weer in zo'n klein pashokje om iets aan te trekken als je er weer achterkomt dat je poten te groot zijn voor de broeksppen. Maar ja, ik heb geen sT. Ik vraag mij zusje altijd om mee te gaan anders duurt het nog langer en kom ik met nog minder terug. Draag geen juwelen behalve een horloge wat ik als cadeautje heb gekregen. Krullen op mijn hoofd en geen haar op mijn gezicht.

Nou weten jullie dat ook weer.
 
wazzup zei:
Spijkerbroek, T-shirt, trui, lage wandelschoenen.
Gemilimeterd haar, maar MET bakkebaarden.
Geen juwelen whatsoever. (nog niet eens een horloge)
Brilletje uit noodzaak.

ST ? ... Interesseert me totaal niet.

oh horen juwelen ook erbij...nou ik draag een ketting, oorbel, ring, horloge :)
 
ik kleed me, zo hoor ik veel, als een italiaan..
 
Ik vind de huidige mode van gasten steeds meer op wijffe kleding gaan lijken met die strakke washed jeans en van die halve toppies. Over 5 jaar lopen (hippe) mannen en vrouwen in dezelfde kleding, zien ze er allemaal hetzelfde uit als....flikkers!!! HAhahaha, geintje je moet lekker dragen wat je zelf wil, voor mij is het belangrijk dat het lekker zit veel baggy shit Southpole, joker brand, Benni Miles Dickies, trainingsbroekies, air maxies etc. etc.
 
D-U-N-K zei:
en jij dan gespierde frikandel?

moet ik me nu aangesproken voelen?:D

helemaal mee eens qua broeken...heb er laats ook een paar moeten afschrijven....waren pas nieuw maar had niet verwacht dat mn poten zo snel zouden aanzetten

mode..pff, boeit me niets. als ik iets leuks zie hangen gaat t mee en welk merk dat dan is..boeiend!

maat van me heeft dat heel erg, koopt enkel armani, boss en dat soort dure zooi. zit nu in geldnood dus heeft niet veel nieuws aangeschaft..pure principekwestie
 
dandyman zei:
moet ik me nu aangesproken voelen?:D

helemaal mee eens qua broeken...heb er laats ook een paar moeten afschrijven....waren pas nieuw maar had niet verwacht dat mn poten zo snel zouden aanzetten

mode..pff, boeit me niets. als ik iets leuks zie hangen gaat t mee en welk merk dat dan is..boeiend!

maat van me heeft dat heel erg, koopt enkel armani, boss en dat soort dure zooi. zit nu in geldnood dus heeft niet veel nieuws aangeschaft..pure principekwestie

ja duur is het allemaal he...bv een cars broek...ben je zo 80€ voor kwijt...vind ik best veel hoor :)

maja mijn moeder betaald he :D
 
pascalletjuhh zei:
maja mijn moeder betaald he :D
nog wel ja, profiteer er maar van door gelijk wat broeken op de groei te kopen...waardevolle tip!

edit: de posts staan weer lekker door elkaar
 
pascalletjuhh zei:
ja duur is het allemaal he...bv een cars broek...ben je zo 80€ voor kwijt...vind ik best veel hoor :)

maja mijn moeder betaald he :D



een cars broek :eek:


niet doen ;)
 
D-U-N-K zei:
psies ja: ik ben een metrocoïtusual...
-mooie diamanten oorbel
-strak design shirt
-washed jeans
- trendy kapsel
-mooi facial hair


dude: nike air max kunnen echt niet meer


Als ik dat zo lees kun je dat metrocoïtusual wel vervangen door homocoïtusual :p;)

Ik vind dat trouwens zo'n onzin he als mensen zeggen 'dat kan écht niet meer'. Wie de hell bepaald dat dat niet meer kan?!?! Een stel nichten in de beautyshop?? Kom op zeg, ik draag wat ik lekker vind zitten en mooi vind en niet wat één of andere gay bepaald dat 'helemaal hot' is.

Gisteren ook, ik zat ff extreme makeover te kijken (vraag me niet waarom) en daar zat dus ook zo'n vent met oogschaduw te verkondigen dat aankomende zomer de handschoenen helemaal in worden. Hij zegt: 'ga dus snel naar de winkel om handschoenen halen in verschillende kleuren en sTen'. Jah als al die nalopende schapen dat dan ook onmiddelijk doen zal het nog allicht een rage worden ja!

Niet dat ik iets tegen trendy mensen heb of zo, maar ik hou r persoonlijk niet zo erg van.
En zowieso, als je al die trendy kleding nog past ben je nog niet huge genoeg ;)
 
Dunk wat bedoel je met facial hair. Craig David achtig..........

Dus jij bent een ware mode held, noem eens wat merken dan?!

ps, een cars jeans is ook niet mijn sT, maar de combinatie dat zorgt voor het effect, niet de merken Dumbbass. Je hebt absoluut je grote babbels niet waargemaakt, waarom ben je zo'n 'mode-pop' (zou zelf niet zo genoemd willen worden btw, maargoed....) leg me dat eens uit.

ps.
Kleding staat mooier in een goed lichaam, ga daar eens aan werken man.

laterz
 
CQ_Demolisher zei:
ik kleed me, zo hoor ik veel, als een italiaan..

Met n grote salami in je broek en pasta in je haar? :D
 
D-U-N-K zei:
psies ja: ik ben een metrocoïtusual...
-mooie diamanten oorbel
-strak design shirt
-washed jeans
- trendy kapsel
-mooi facial hair


dude: nike air max kunnen echt niet meer

Jongen, jij bent wat ze noemen een Breezahhhhhh..

Waarom kunnen nike's niet meer? sinds wanneer bepaalt iemand wat anderen dragen.
Net zo bezopen als mensen zeggen dat witte sokken niet meer kunnen, welk zielig figuur heeft dat nou weer rond lopen bezuinen.
Draag gewoon wat jezelf leuk vindt en ga alsjeblieft niet met elke zielige mode trent mee.
 
Laatst bewerkt:
Mars zei:
Jongen, jij bent wat ze noemen een Breezahhhhhh..

Waarom kunnen nike's niet meer? sinds wanneer bepaalt iemand wat anderen dragen.
Net zo bezopen als mensen zeggen dat witte sokken niet meer kunnen, welk zielig figuur heeft dat nou weer rond lopen bezuinen.
Draag gewoon wat jezelf leuk vindt en ga alsjeblieft niet met elke zielige mode trent mee.

ik draag ook nog altijd Nike's...kan mij wat schelen wat wel en niet kan. Mensen die zich zo druk maken om hun 'sT' zijn ijdel en zullen zich t waarschijnlijk ook flink aantrekken wanneer iemand commentaar op hun 'sT 'heeft.
 
Back
Naar boven