| | #1 |
| Banned Aangemeld: mrt 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: Karma: | Karma verdienen?
Hoe maak je in Helemelsnaam een Poll aan Wie van de slimmerds hier op DBB wil me dan ook ff helpen met het aanmaken vn de poll? Vraagstelling Wie van de DBB'ers heeft een slechte ervaring met een verzekeraar/uitkeringsinstantie toen hij of zij beroep wilde doen op een van de polissen die deze -x- gebeurtenis dekten? 1> Perfecte dienstverlening, nooit gezeur, ik ben er blij mee. Lang leve de verzekeraars! 2> Communicatie en bereikbaarheid is voor verbetering vatbaar, verder wel tevreden / voldoende 3> Ik heb 1 of meerdere vervelende ervaringen achteer de rug doordat een verzekeraar zich "er probeerde uit te kletsen" en mij IMO niet volledig tegemoet kwam. Ik stond in mijn recht, en dat heeft gezegevierd na een lang proces. 4> Ik ben wel eens verkeerd voorgelicht, hetgeen uiteindelijk vervelende consequenties voor mij heeft gehad. Ik voelde mij genaaid. 5> Ik voelde me wel eens hard genaaid maar achteraf bleek dat de verzekeraar gelijk had. Ik had de polisvoorwaarden beter moeten lezen en naar Hans Anders gemoeten want de algemene voorwaarden in Arial lettertype 8 is toch moelijk leesbaar 6> Verzekeringen? Verkoop van zekerheid! Je kunt beter alles zelf opsparen......dan hou je uiteindelijk meer over om "calamiteiten" te financieren, en weet je iig zeker DAT er betaald wordt |
| |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Karma verdienen?
Bij het maken van een nieuw topic moet je even een stukje naar beneden scrollen. Dan staat er "Maak een enquête Ja, maak een enquête bij dit onderwerp" Dit even aanvinken en dan word je doorverwezen naar een nieuwe pagina waar je je opties kunt neerzetten. |
| |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: okt 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Bij het maken van een nieuw topic moet je even een stukje naar beneden scrollen. Dan staat er "Maak een enquête Ja, maak een enquête bij dit onderwerp" Dit even aanvinken en dan word je doorverwezen naar een nieuwe pagina waar je je opties kunt neerzetten. |
| |
| | #4 |
Niemand wil me helpen? |
| |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
|
| |
| | #6 |
Ik wil dat jij die poll voor me maakt want ik snap er idd nog steeds geen ruk van |
| |
| | #7 | |
| @ Aangemeld: jun 2005 Locatie: Beursplein 5 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Karma verdienen?
Citaat:
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding | |
| |
| | #8 | |
| Monstrous Giant Aangemeld: sep 2005 Locatie: Wall Street Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m97 108kg 14% Karma: | Re: Karma verdienen?
Citaat:
__________________ Formal education will make you a living, self-education will make you a fortune. | |
| |
| | #9 |
| Huge Freak Aangemeld: apr 2006 Locatie: I'm from holland! where the fuck you from? Geslacht: M
in welk topic wil je dat hebben?
__________________ Mensen die gesponsord worden door supplementen fabrikanten zijn de 'laboratorium' ratten voor onze toekomst |
| |
| | #10 |
| Massive Warrior | Re: Karma verdienen?
Tja toch echt eenvoudig, wel ff de moeite nemen om het te begrijpen natuurlijk. Trouwens hier geen titels om karma te verzamelen, Karma moet je verdienen zonder er naar te vragen of het aan te bieden!
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| |
![]() |
| Bookmark topic |
| Topic opties | |
| |