XXL Nutrition

Heb jij wel is het gevoel

Bezoekers in dit topic

Kaas is groen

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
30 jan 2009
Berichten
1.764
Waardering
351
Lengte
1m83
Massa
42kg
Vetpercentage
18%
Dat je wel iemand kan vermoorden? Wanneer heb je dat gevoel wel is en hoe zou je dan iemand vermoorden?

Ik heb zelf best wel vaak het gevoel dat ik iemand ga vermoorden. Bijvoorbeeld laatst toen ik in de supermarkt stond, ik wat kip aan het inkopen samen met me trainingspartner en toen stond er zo'n achterlijke cassiere achter de snelkassa. Ze tikte allebei onze kip aan, maar we moesten apart afrekenen. Dus wij zeggen dat tegen haar, doet ze net alsof ze het niet hoort en noemt ze de prijs op. Dus ik herhaal dat het apart moet, staat ze te kijken naar dat scherm en ze begon al bijna te kwijlen, omdat ze er geen ruk van snapte. Na ongeveer 5 minuten kloten met die kassa roept ze wat na die andere cassiere en vraagt ze hoe ze het goed moet doen.

Ik werd zo boos dat ik me reet met die kip afveegde en het weggooide. Ik werd echt gek. Ik had niet verwacht dat er echt zulke domme mensen bestaan!

Als ik haar zou vermoorden had ik haar net als een kip geslacht en in kokend heet water gegooit en dan haar veren eraf geplukt! Er ging echt een moordzuchtig gevoel door me heen. Me bloed kookte helemaal en de adrenaline ging door mijn aderen. Nadat ze dood was had ik haar anaal vernedert en haar hoofd opgestuurd na haar familie. Ik werd echt gek!:mad::mad:

deel jullie ervaringen.
 
doe eens normaal joh...
 
:evilnana:
 
Laatst bewerkt:
Dat je wel iemand kan vermoorden? Wanneer heb je dat gevoel wel is en hoe zou je dan iemand vermoorden?

Ik heb zelf best wel vaak het gevoel dat ik iemand ga vermoorden. Bijvoorbeeld laatst toen ik in de supermarkt stond, ik wat kip aan het inkopen samen met me trainingspartner en toen stond er zo'n achterlijke cassiere achter de snelkassa. Ze tikte allebei onze kip aan, maar we moesten apart afrekenen. Dus wij zeggen dat tegen haar, doet ze net alsof ze het niet hoort en noemt ze de prijs op. Dus ik herhaal dat het apart moet, staat ze te kijken naar dat scherm en ze begon al bijna te kwijlen, omdat ze er geen ruk van snapte. Na ongeveer 5 minuten kloten met die kassa roept ze wat na die andere cassiere en vraagt ze hoe ze het goed moet doen.

Ik werd zo boos dat ik me reet met die kip afveegde en het weggooide. Ik werd echt gek. Ik had niet verwacht dat er echt zulke domme mensen bestaan!

Als ik haar zou vermoorden had ik haar net als een kip geslacht en in kokend heet water gegooit en dan haar veren eraf geplukt! Er ging echt een moordzuchtig gevoel door me heen. Me bloed kookte helemaal en de adrenaline ging door mijn aderen. Nadat ze dood was had ik haar anaal vernedert en haar hoofd opgestuurd na haar familie. Ik werd echt gek!:mad::mad:

deel jullie ervaringen.

jij bent belachelijk
 
met jou wil ik geen ruzie als je daar al zo boos om wordt :o
 
Misschien moet je naar een psychiator.
 
ik ga het niet eens lezen.
 
laatst keek iemand mij aan,en toen kreeg ik hetzelfde :(
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
lagen er dan aan jullie kassa geen zo'n "stokken" om tussen jullie afzonderlijke kip-inkopen te leggen? dan ziet de kassierster direct dat het afzonderlijk is, die mensen moeten ook zo snel mogelijk werken, kan dus gebeuren dat ze ze samen ingescand had en met de automatisaie is het idd een hele klus een aankoop te anuleren.
btw ik denk dat jij toch wel wat last heb van agressie, ik kom zelf ook dagelijks door mijn werk in contact met mensen, ondervind ook, dat de mensen da dag van vandaag echt boos kunnen worden voor een prul, waar ze 20j geleden mee konden lachen
ik zie dat je nog maar 18j bent, maar je hebt je zelfs voor die leeftijd onvolwassen gedragen als je dat stuk kip weggegooid hebt van woede
 
**** jij bent stoer :angstig:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Noem jij zo iemand stoer? ga jij je zelf nog maar even achter de oren krabben. Zulke mensen zijn een gevaar voor de maatschappij en hij heeft duidelijk hulp nodig en dan ga jij zeggen dat zeggen dat ze jongen stoer is!?:mad:
 
PSYCHO!
Haha ,als je in die situatie al doordraait in je kop dan staat je nog veel te wachten in je verdere leven. Dit is toch totaal niet de moeite om uberhaupt boos over te worden,praatte je wel hard genoeg?
Als je iets apart af wil rekenen dan hebben ze daar die handige balkjes voor. In principe sta je gewoon totaal voor lul in die winkel door je eigen reactie.
 
mss stond hij hand in hand met zijn "vriendje" en dacht de kassierster dat ze een koppel waren
 
het was een snelkassa dus niet van die dingen ertussen nee.
 
Back
Naar boven