XXL Nutrition

Islamitische taxichauffeurs weigeren blindegeleidehonden te vervoeren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Blind en geleidehond: dan geen taxi

Taxichauffeurs op het Centraal Station van Amsterdam weigeren blinden en slechtzienden met een blindengeleidehond mee te nemen.
Maikel Bader wilde zondag met zijn hond in een taxi stappen maar de islamitische chauffeur weigerde hem de toegang. Volgens Bader was dat vanwege zijn hond, een dier dat veel Marokkanen als onrein zouden beschouwen.
De 19-jarige slechtziende liet het er niet bij zitten. Toch moest de politie eraan te pas komen om een taxichauffeur zover te krijgen dat hij de jongen en de hond wilde vervoeren. AT5 Nieuws probeerde maandag vergeefs een reactie van een taxichauffeur los te krijgen.

AT5

Filmpje van onze geintegreerde helden:
[Link niet meer beschikbaar]

Het blijft kommer en kwel.
Sinds vorige weke schudden we geen handen meer, is ook afgeschaft, nu geen honden meer in taxi's omdat ze volgens 'ONSZE GELOF' onrein zijn.
Wanneer grijpen we in in eigen land? :)
 
WAaaaaat , bang dat die labrador ergens een bom zou vinden ?

of had die chauffeur eerder schrik voor die 10 kg hash in zijn aars

edit : verdorie nu ben ik dom , ik moet respect hebben , het is die man zijn geloof en als die man zegt dat die hond vanvond in de pan moet liggen dan doen we dat gewoon . nederlanders buig voor de nieuwe orde
 
een blinde als taxi chauffeur is al teveel, ................
 
Nee Koetje, honden zijn onrein. Volgens Islamitische normen.
En dat moeten wij dus accepteren. Want wij moeten meer geduld en respect opbrengen voor onze Islamitische medelander.
 
DBC01 zei:
Nee Koetje, honden zijn onrein. Volgens Islamitische normen.
En dat moeten wij dus accepteren. Want wij moeten meer geduld en respect opbrengen voor onze Islamitische medelander.


verdorie waarom post je dit bericht dan , het is toch gewoon een feit dat iedereen zich moet aanpassen aan het nederlandse moslimgeloof . doe je dat niet dan .... (en niemand trekt zijn bek open in de politiek :mad: )


binnen 10 jaar moeten de kinderen van de rasechte nederlanders achmed genoemd worden
of anders zien ze dat als een onrespectvolle daad
 
Tja Koe, zo zit het nu eenmaal in elkaar in Nederland.
Ik wacht intussen op iemand uit onze bekende pro-baardgelederen die deze actie van de taxi gaat goedkeuren en toejuichen.
 
Jeetje zeg. Hij hoeft dat beest toch niet aan te raken. Je geloof beoefenen is een ding, maar het kan ook te gek worden.

Nog even en heel Nederland is een grote Moskee.
 
Tis natuurlijk een gore schofterige actie
Wel grappig hoe dit nieuws op bijna alle site's staan
Je zou toch denken he...
 
whahahahahahahaahhahahahahahhahahahah ohneeeeeeeeeeeee
1 (of misschien wel twee, OHNEE!!!! )"islamitische taxichauffeur" verbiedt een hond and hell brakes loose!!! Gelijk allemaal... Nice going... idiots.

En de "Nederlandse" toezichthouders? Die deden toch ook niets, of waren die ook islamitisch?

jezus man, door dit soort berichten word ik weer lekker wakker geschud :D Heerlijk die media!

Slechte actie van die taxichauffeur idd.
 
Als taakstraf voor blindegeleidehond spelen lijkt me wel passend bij dit verhaal ;)
 
Homer17 zei:
whahahahahahahaahhahahahahahhahahahah ohneeeeeeeeeeeee
1 (of misschien wel twee, OHNEE!!!! )"islamitische taxichauffeur" verbiedt een hond and hell brakes loose!!! Gelijk allemaal... Nice going... idiots.

En de "Nederlandse" toezichthouders? Die deden toch ook niets, of waren die ook islamitisch?

jezus man, door dit soort berichten word ik weer lekker wakker geschud :D Heerlijk die media!

Slechte actie van die taxichauffeur idd.

Precies wat ik bedoelde, het staat echt op alle site's
Puur alleen maar om tweespalt te bevorderen
Mocht ik er overigens bij zijn had ik die taxichauffeur een dikke stomp verkocht die hij de volgende ochtend nog voelt
 
DBC01 zei:
Tja Koe, zo zit het nu eenmaal in elkaar in Nederland.
Ik wacht intussen op iemand uit onze bekende pro-baardgelederen die deze actie van de taxi gaat goedkeuren en toejuichen.


..........wachten in BLIND vertrouwen........??:eek:



:D :D :D
 
Homer17 zei:
whahahahahahahaahhahahahahahhahahahah ohneeeeeeeeeeeee
1 (of misschien wel twee, OHNEE!!!! )"islamitische taxichauffeur" verbiedt een hond and hell brakes loose!!! Gelijk allemaal... Nice going... idiots.

En de "Nederlandse" toezichthouders? Die deden toch ook niets, of waren die ook islamitisch?

jezus man, door dit soort berichten word ik weer lekker wakker geschud :D Heerlijk die media!

Slechte actie van die taxichauffeur idd.

toen die skinhead in belgie die zwarte afranselde stond het ook in het nieuws .
 
koetje zei:
toen die skinhead in belgie die zwarte afranselde stond het ook in het nieuws .


So?
Wat homer zei geldt ook voor dit
Overigens is dit wel een tikkie erger omdat er fysiek geweld aan te pas is gekomen
Maar wat homer zei blijft staan ook voor die skinhead
 
hehe, toch grappig hé
de machteloosheid van een internetheld

vraag me hoe dbc01 gaat slapen met de gedachte dat moslims iedere dag een stapje dichterkomen tot werelddominantie :)

vandaag blindegeleidehonden, morgen haaien met lasers op hun kop :evil:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Jezus doe ff normaal...vraag eens na onder taxichauffeurs hoe vaak ze honden weren uit de taxi! Heeft geen ene ruk te maken met geloof van wie dan ook maar vanwege het simpele feit dat de meesten geen zin hebben de auto na een rit te moeten ontharen. Hoor je ook nooit iemand over.

Ben ik nou de enige die een beetje moe wordt van dit soort berichten......
 
honden onrein volges de islam?

volgens mij waren dat varkens...:scratch:
 
DBC01 zei:
Wanneer grijpen we in in eigen land? :)

Welk eigen land? het is al te laat! komt door de faggy politiek
 
Back
Naar boven