XXL Nutrition

iq test tijdens selectie procedure

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

patmuscle

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
20 okt 2008
Berichten
7.596
Waardering
770
Een hele goede middag allen,

Heb over 2 weken een selectie procedure bij een bedrijf en daarin moet ik ook een iq test maken, nou weet ik dat ik niet goed ben in dit soort dingen al helemaal als het tijdlimit ook een factor speelt en ik word dan ook snel zenuwachtig en vergeet dan ook alles.

Mijn vragen zijn wat kan ik verwachten van zo een iq test en kan ik ergens op internet een iq test doen gewoon om te oefenen

En is er ook een middel of medicijn dat ervoor zorgt dat je je heel rustig en kalm voelt en dus niet zenuwachtig enzo word


Met vriendelijke groet,

Patje amboee
 
caffeine+dmaa+ritalin+b-100 complex #winning
 
Mijn vragen zijn wat kan ik verwachten van zo een iq test en kan ik ergens op internet een iq test doen gewoon om te oefenen

Was er maar een soort van site waar je kan intypen "online iq test" en die je dan een overzicht geeft van alles sites waar je zo'n test kan doen. Zou echt geniaal zijn zoiets.
 
ben lui heb je link? kan zat test vinden maar welke zijn goed dan en bekend
 
Was er maar een soort van site waar je kan intypen "online iq test" en die je dan een overzicht geeft van alles sites waar je zo'n test kan doen. Zou echt geniaal zijn zoiets.
:D


Maar oefenen helpt in ieder geval wel.
 
ja heb ik maar moet wel door de procedure heen
 
you are ****ed my friend
 
****ing IQ testen. Slechtste uitvinding ooit. Dat wij er (veel) waarde aan hechten is nog triester.

Scoor dus standaard onder de maat met een IQ test. :mad:

Ben het met Unieqeu eens....****ed

Ja je kan online standaard IQ testen doen. Suc6
 
Laatst bewerkt:
ik snap dat ook niet zo goed man, heb me diplomas wrm nog een test maken gvd man mja ik ga even van ut weekend oefenen op internet
 
Was er maar een soort van site waar je kan intypen "online iq test" en die je dan een overzicht geeft van alles sites waar je zo'n test kan doen. Zou echt geniaal zijn zoiets.

Inderdaad, even googlen of zoiets bestaat!
 
Nok eens met die bullshit vragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven