XXL Nutrition

Kan je iemands zijn MSN zoeken

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
21 feb 2003
Berichten
1.024
Waardering
4
Kan je iemands zijn MSN zoeken, bijv. van een goede vriendin van me vakantie

Is dat mogelijk of nieT?
 
Ja.. ga naar www.msn.nl dan kan je ergens zoeken.. doe ik regelmatig, ff geile chickies zoeken ;)
 
Ik denk dat hij specifiek zoeken bedoelt.

Punt één: Gebruikt ze MSN?
Punt twee: Staat ze geregistreerd onder haar eigen naam in haar profiel? Ik vul altijd troep in, het gaat niemand aan wat de antwoorden op die vragen zijn.

Kijk maar es op die link die hierboven is gegeven en vertel of het succes heeft opgeleverd!
 
TrainingFreak zei:
Kan je iemands zijn MSN zoeken, bijv. van een goede vriendin van me vakantie

Is dat mogelijk of nieT?

jah, dit wil ik ook. Heb n nice lady leren kennen. Geen msn!! Maar bij msn.nl kun je alleen mensen vinden die een emailadres hebben die eindigt op msn.com en niet op @hotmail.com. Volgens mij. Ik weet het niet zeker.
 
nee alleen als je een profiel hebt aangemaakt kun je ze vinden en dat profiel heeft 90 procent niet
 
jah mensen het is gelukt
Je weet niet hoe blij ik ben :D :D
 
Vertel es hoe dat ging.

Ik ben zelf es gaan kijken enne... "Pagina 1 van 80"

Wohoeeeeeee!! Deze jongen heeft weer een nieuw excuus lol Barstensvol Breezah-Em Es Ennetjes lmfao :D:D:D :coolnana:
 
Ja maar het trieste is dat als je wijven zoekt de emailadressen er niet bij staan, dan moet je geloof ik toestemming vragen ofzo..

De eerste die ik gevonden had met die search was.. ja hoe kan het ook anders weer een Breezahhhh!!

Hieronder de bekende symtomen.. :D

Over mijzelf

lekker boeiend...


Lievelingsdingen

Duh freezer dat is het goudste wat er is..:D
Jongens jullie zijn toppie Love you!
En pris en cin me wijffies Hou van Jullie


Hobby's en interessen

Sexx


Lievelingscitaat

Ik hou van mijn schatje !!


Dit vraagt toch om een groepsverkrachting ???
 
Laatst bewerkt:
Het vreemde is dat ik alleen haar profiel heb, maar ik zie geen email

Hoe kom ik achter haar msn?
 
wat dacht je dan? dat je een top-100 eruit kan krijgen met de meest sletterige, geile en mooie wijven van nederland, die dicht in de buurt wonen, en graag gepaald worden door een bb-er, maar zij betalen de drankjes en de condooms?

edit: ik heb zonet een geheime optie op die site gevonden waardoor dit wel mogelijk wordt!
 
Laatst bewerkt:
whehehe, gewoon dat die searchoptie wat gedetailleerder is
 
yep ff invullen
geil female palen bodybuilder zonder condomm



hm..?
hoezo 'geen resultaten' ??
 
Voor alle gappen die het niet kunnen vinden

[Link niet meer beschikbaar]

:thumbs:
 
Juriaan zei:
Voor alle gappen die het niet kunnen vinden

[Link niet meer beschikbaar]

:thumbs:

Ik heb net een paar lekkere wijfen gevonden heheh :D , ik wil ze gaan toevoegen..maar wat voor excuus zal ik gaan gebruiken..als ze vragen wie ik ben en hoe ik aan haar adres kom??
 
heey ik krijg hun profiel wel, maar ik kan geen email versturen en er staat geen email bij

dus ik kan geen contact met haar krijgen? :(
 
Haha ja dat zijn altijd van die k*t dingen ja, vraag bv als ze Cindy heet aan haar of ze bv Cindy Dartel is, dan zeg je van ja die zoek ik, dan zegt zij van nee dat ben ik niet, oww dat had ik het fout, en vervolgens onstaat er een gesprek :D
 
Levrone@ zei:
Ik heb net een paar lekkere wijfen gevonden heheh :D , ik wil ze gaan toevoegen..maar wat voor excuus zal ik gaan gebruiken..als ze vragen wie ik ben en hoe ik aan haar adres kom??

Als ultimeplayer hoef je dit toch niet te vragen, alhoewel ik het zie als een playersvergadering.

Gewoon zeggen ''uit verveling zat ik msn profielen te bekijken en zag jou profiel en d8, deze mooie meid kan ik niet aan me laten ontgaan zonder haar toe te voegen''

Hoppa msn6 aan dikke vette pimp foto in beeld en kassa :thumbs:
 
Het lukt trouwens maar zelden om een vrouw via msn te scoren.. de meesten moeten nix hebben van ons kansloze volk :D, het effectiefste is denk tog in het echt een girl versieren.. helaas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven