XXL Nutrition

Iemand ervaring met bruiningspillen?

  • Topic starter Mars
  • Startdatum
  • Reacties 21
  • Weergaven 11K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Mars

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
18 mei 2003
Berichten
5.776
Waardering
1
Ik las er een keer wat over in flex.
Iemand?
 
Nooit van gehoord, maar pillen eten om bruin te worden? Whaha, tja als bb'er zijnde eet je nu emaal graag pillen he... ;)
 
ik ken wel pillen die een bruin gaatje in moeten, maar die bedoel je zeker niet? ;)
 
nog nooit van gehoord :) Pillen die je moet eten om bruin te worden? Lijkt me maar vaag.
 
wel vaker van gehoord.

toevallig deze week nog een artikel gelezen in zo'n regionaal huis aan huis blaadje.
schijnt goed te werken!

nieuwe trend is trouwens een bruinings douche, blijft een week zitten maar geeft wel een mooie kleur.
 
wtf? :scratch: wat mankeerd er aan een beetje gewone zon?? pillen? douches?? dude... :finger:
 
hehe..zo hoef je helemaal niet meer buiten te komen :D
 
Centaur zei:
wtf? :scratch: wat mankeerd er aan een beetje gewone zon??

Ik krijg vaak uitslag als ik veel in de zon kom, dus zoiets zou nog best relaxed zijn!
 
Man een zonnebank werkt bijna niet. Ben vrij snel het kleurtje weer kwijt :(

Die bruiningsdouche schijnt een week te blijven zitten. Werkt met een soort rietsuikerspray ofzo ??? De sterren uit Hollywood zweren erbij :rolleyes:
 
Idd, je zou de pillen als aanvulling kunnen zien als je zelf een vrij lichte huid heb.
 
komt nog bij dat je geen last hebt van de schadelijke UV straling....
 
Ik heb er ook nog nooit van gehoord.
Klinkt wel interesant, zonnebanken is altijd zo irritant, kan nooit stil liggen.
 
ik heb die pillen ook gebruikt maar er is wat mis gegaan.... :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Je kan beta-caroteen nemen, voorloper van vitamine A. Maar je huid wordt eerder geel of oranjeachtig dan echt bruin gekleurd. Zelf dat effect vaak genoeg gehad als ik veel wortelsap dronk, op zich ziet het er niet vreemd uit. Beetje lichte tint krijgt je huid dan.
 
EricR zei:
Je kan beta-caroteen nemen, voorloper van vitamine A. Maar je huid wordt eerder geel of oranjeachtig dan echt bruin gekleurd. Zelf dat effect vaak genoeg gehad als ik veel wortelsap dronk, op zich ziet het er niet vreemd uit. Beetje lichte tint krijgt je huid dan.

Hmm. kleur van wortels dus :p
 
Yep maar het valt op zich mee, tint is niet zo dat je er knaloranje bij loopt. Let wel, je moet beta-caroteen hebben. Vitamine A hoog doseren valt niet aan te raden en zorgt niet voor hetzelfde effect.
 
Zon is er niet altijd, en niet op de juiste momenten, anders zou ik altijd in de zon zitten bruinen.
 
er is wel spray tegenwoordig Mars. Schijnt ook aardig te werken.
 
Zoek ff op Google met het woord canthaxanthin en je heb je pillen.
 
boogie zei:
er is wel spray tegenwoordig Mars. Schijnt ook aardig te werken.

Idd maar das min of meer fake he.
 
Back
Naar boven