Fitness Seller

Help! Zyzz-related

Bezoekers in dit topic

MisterrrX

Novice
Lid sinds
19 aug 2015
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Hallo iedereen,

Ik kijk al een tijdje rond maar nu post ik voor het eerst omdat ik met een probleem zit en hoop dat jullie fellow bodybuilders me kunnen helpen en wie weet zal ik julie kunnen helpen

laat mezelf even voorstellen, de meeste van jullie kennen Zyzz al denk ik?.. en dat er een facebookpagina is van hem.
Om het kort uit te leggen, ik heb die facebookpagina opgericht en was daar de enige admin. (heeft 340K+ likes)
De probleem is dat ik plannen had met iemand en diegene heeft me uiteindelijk bedrogen en zodoende me van me admin rights ontnomen.
Ik heb al met de broer van Zyzz erover gesproken (chestbrah) en die weet zich ook geen raad, facebook doet niks ertegen.

Nou is me vraag aan jullie hoe kan ik hier iets tegen doen of wat voor actie ondernemen ?!



Als jullie meer willen weten vraag gerust.

cheers.
 
sterkte hoop dat je hem terug krijgt
-marc
 
fuaaark rip brah
 
verdomme, als zelfs chestbrah niet weet wat te doen!
 
zyzz? die beachboy? dit is bodybuilding forum, met dit soort vragen kan je beter na het fitness forum.
 
whahahahahah bel The A Team.
 
zyzz is dood
 
zyzz? die beachboy? dit is bodybuilding forum, met dit soort vragen kan je beter na het fitness forum.

Zyzz was 187cm 104kg 10% bf. Tenzij jij groter bent dan hem, bek houden.
 
104kg ,geloof er niks van.
 
Zyzz was 187cm 104kg 10% bf. Tenzij jij groter bent dan hem, bek houden.

Lol, als ik je irl tegen kom en zeg dat Zyzz een smerige kontneuker is.. ga je me dan slaan?
 
Jij bent fucked bruh.

ya really brah
 
Zyzz was 187cm 104kg 10% bf. Tenzij jij groter bent dan hem, bek houden.

Mooie naam Anjer + top first post. Saiko wil je vast wel even in je Anjer domineren
 
Maak je toch een nieuwe pagina, heb je weer een levensdoel
 
Wat voor plannen had je dan?

Ik zou uiteindelijk met hem (fraudeur) een fitness kleding lijn beginnen.

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------

zyzz? die beachboy? dit is bodybuilding forum, met dit soort vragen kan je beter na het fitness forum.

hij is een pionier in de bodybuilding industrie van het heden, hoe je het ook wendt of keert.

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

Maak je toch een nieuwe pagina, heb je weer een levensdoel

er zijn talloze Zyzz paginas maar die van mij was uniek vandaar dat het zoveel likes heeft behaald, dus een nieuwe beginnen is onzin.
en het was niet mijn levensdoel, ik zou er uiteindelijk me poen mee verdienen droeftoeter, en hoefde er helemaal niks voor te doen :)
 
er zijn talloze Zyzz paginas maar die van mij was uniek vandaar dat het zoveel likes heeft behaald, dus een nieuwe beginnen is onzin.
en het was niet mijn levensdoel, ik zou er uiteindelijk me poen mee verdienen droeftoeter, en hoefde er helemaal niks voor te doen :)

Nu moet je dus daadwerkelijk iets nuttigs gaan doen. Dat is vervelend.
 
sukkel! met zoveel likes had je een paar van je eigen youtube videos kunnen posten en keihard kunnen cashen, waarom een andere koekwaus vertrouwen die je niet echt kent?
 
Nu moet je dus daadwerkelijk iets nuttigs gaan doen. Dat is vervelend.

met poen verdienen bedoel ik RIJK ermee worden, dat wil jij natuurlijk niet naast je saaie kantoorbaan van 9u tot 5u

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

sukkel! met zoveel likes had je een paar van je eigen youtube videos kunnen posten en keihard kunnen cashen, waarom een andere koekwaus vertrouwen die je niet echt kent?

Ik heb een youtube account samen met Deko (youtuber) elke Zyzz video heeft miljoenen views. je verdient er niks mee ;)
 
all die zyzz haat.
 
Back
Naar boven