| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1901 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
mss is er wel een turkse bb.com incl kleren
__________________ Training is a way of living.. |
| | |
| | #1902 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
|
| | |
| | #1903 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
|
| | |
| | #1904 | |
| ..:: evil bunny ::.. Aangemeld: sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 26 Geslacht: V
Stats: Karma: | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
Citaat:
__________________ Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 | |
| | |
| | #1905 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: nov 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 33 Geslacht: M
Citaat:
Dat is de reset knop dude, maar verder wel een geweldig aparaatje ja
__________________ "Zo veel debielen, zo weinig tijd.." (Klaaswitz 2010) | |
| | |
| | #1906 |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
Geschoond, graag wat minder slow-chatten in dit topic.
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| | |
| | #1907 |
| Colossal Veteran Aangemeld: mei 2006 Locatie: Blaricum Leeftijd: 24 Geslacht: M
Blog Berichten: 4 Stats: Karma: | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
Mijn nieuwe stuff. Nieuwe trainingsoutfit+boeken+meer: ![]() had echt een broek nodig, geen enkele broek waar ik fijn mee kan squaten, altijd over me knieen heen of tussen mn gluteus ^^ nu geen last meer van dus! DXL magazine erbij gekregen, meer een reclame blad dan wat anders... damn he zakje whey er ook bij, was niet slecht, smaakte een beetje naar vanille snoeppapier. en nog wat meer ^^ |
| | |
| | #1908 |
| Colossal Veteran | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
Oh en dit was ik nog vergeten: ![]() Dure hobby, die fotografie, maar wel erg leuk. |
| | |
| | #1909 |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Mooi spul. Heb zelf een Samsung GX-10 op het oog, een exacte kopie van de Pentax K10D. Vergelijkbaar met een Nikon D80 of Canon 30D maar dan een behoorlijk stuk goedkoper. Toch maar de DLSR stap nemen dus, kan mijn Fuji S6500 dan als backup gebruiken voor o.a. macro fotografie.
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| | |
| | #1910 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: okt 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Wat is het richtgetal van die flitser 100? Ik ben meer een Nikon fan dan dat Kannon &^&* |
| | |
| | #1911 |
| Huge Freak | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
Canon is zeker goed Hier een vb (raad eens uit welke prijsklasse deze komt, het is een canon): |
| | |
| | #1912 | |
Citaat:
Neemt niet weg dat Pentax, Sony, Samsung enz ook zeer goede toestellen maken, maar het toekomstperspektief is iets onzekerder, en het lenzenassortiment minder. Ik zie op fotografiefora veel mensen die uiteindelijk toch de overstap naar Nikon en Canon maken iig. Ik maak het je er zo niet gemakkelijker op denk ik, maar succes met je keuze! | |
| | |
| | #1913 |
Als ik eenmaal mijn keuze heb gemaakt qua objectieven (en dat heb ik al grotendeels) zal ik toch niet snel nog meer aanschaffen. Goede portretlens, goede macrolens en misschien nog een goede groothoeklens. Dan ben ik wel weer klaar. Totaal ben ik daarmee € 200 -300 meer mee kwijt dan bij Canon of Nikon, maar de body scheelt me nu al € 300. Dat is dus lood om oud ijzer. Canon en Nikon toestellen spreken me minder aan dan de K10D. Enige waarbij je het voordeel hebt is de ruimere keuze in accesoires en objectieven. Ook al heb je met Pentax ook niks te klagen omdat je alle oudere objectieven in ieder geval nog in handmatige focusstand kan gebruiken.
| | |
| | #1914 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: okt 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Ik denk dat Nikon en Canon de top zijn en een stapje daaronder Fuji en voor de rest tsja de nummers 1 en 2 zijn al jaren een begrip op slr gebied en hebben zich ruimschoots bewezen.
|
| | |
| | #1915 | |
Citaat:
Mooie foto, geen idee... Een 30D? | |
| | |
| | #1916 |
Oude objectieven voor de Nikon en Canon kun je ook gebruiken in de handmatige focus stand bij Nikon is dat met uitzondering van de AIS objectieven die zijn nl. helemaal niet bruikbaar. Hoe dat met Canon is weet ik zo niet. Aangezien ik maar 1x een bedrag wil uitgeven aan een dslr wou ik wel een stabiele factor hebben, waarvan ik zeker weet dat hij goed is. Dit en andere ervaringen besloten voor mij om wederom voor Nikon te kiezen. |
| | |
| | #1917 |
Kwa prijs hoeft je het ook niet te laten trouwens bij voormoemde merken. De Canon 350D of Nikon D40 zijn trouwens ook heel betaalbaar (ongeveer 500 euro), en in de hogere klasse is de 30D momenteel ook erg aantrekkelijk geprijsd (rond de 800 euro) omdat de 40D net op de markt is. Maar wat voor jou het aantrekkelijkst is blijft ook een persoonlijke kwestie natuurlijk. Het is erg grappig te zien hoe Canon en Nikon liefhebbers elkaar in de haren vliegen bijvoorbeeld. Ik ben benieuwd wat het wordt Eric.
|
| | |
| | #1918 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #1919 | |
Citaat:
Mijn kameraad is een pro fotograaf en zijn partner in crime waarmee hij zijn zaakjes runt is ook prof. De 1 heeft Nikon de ander juist ja Canon. Zelfs bij 1 van de groothandels/verkooppunten waar 2 mensen werkzaam zijn is de 1 pro canon en de ander pro Nikon. Wat het is weet ik niet, maar het is geen toeval. | |
| | |
| | #1920 |
Ik betrap mezelf er nu ook wel eens op dat ik Canon produkten al snel positiever interpreteer dan Nikon spul, sinds ik voor Canon heb gekozen. Het heeft vooral psychologische redenen denk ik: mensen willen zich achteraf goed voelen over hun keuze.
|
| | |