| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1721 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: V
Blog Berichten: 1 Stats: 1m75 63kg Karma: | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
woaahh VETT!!! haha hoeveel heeft je dat gekost?
__________________ Exercise?... the poor person's plastic surgery I Exercise; run my mouth, push my luck, & jump to conclusions. |
| | |
| | #1722 | |
| Super Moderator Aangemeld: mei 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m94 115kg - Karma: | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
Citaat:
__________________ "The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent." -Arnold Schwarzenegger. | |
| | |
| | #1723 |
| Keyboard warrior Aangemeld: mrt 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
Niet voor gezichtshaar!
__________________ "Never argue with idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience" Mijn Blog... |
| | |
| | #1724 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
Citaat:
__________________ Stats: 88KG, BP 5x100, DL 3x170KG, BoxSQ 5x170KG Het oneindige log naar de 300kg dealift Wat is een pomp? | |
| | |
| | #1725 |
| Just for you.... Aangemeld: jun 2005 Locatie: Pleasuredome Leeftijd: 22 Geslacht: V
![]() ![]() ![]() Omdat onze vorige kater van 1,5 niet wou wennen, hebben we hem weg moeten doen Maar eergisteren hebben we deze twee schatjes in huis gehaald De zwart-witte heeft Frenky maar we noemen hem Frenkpie Het witte katertje met tijgerprint heet Anthony Frenkpie loves the camera
__________________ || The congruention with our spirit || Laatst aangepast door Courtisane : vr 8 jun 2007 om 15:17 |
| | |
| | #1726 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jul 2006 Locatie: tussen ° en + Geslacht: M
Tering, heb ik lang moeten wachten vooraleer ik het kon posten. Maar hij is er:
__________________ Citius, Altius, Fortius "I saw a woman wearing a sweatshirt with Guess on it. I said, Thyroid problem?" -- Arnold Schwarzenegger |
| | |
| | #1727 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2006 Locatie: België Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #1728 | |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2004 Locatie: België Leeftijd: 28 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: - - - Karma: | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
Citaat:
__________________ Nihil est incertior vulgo Ik wil m'n karma terug :| RIP Lauw met de grote schwanze | |
| | |
| | #1729 | |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2004 Locatie: België Leeftijd: 28 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: - - - Karma: | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
Citaat:
edit ja dus waarom - als ik vrage mag ?
__________________ Nihil est incertior vulgo Ik wil m'n karma terug :| RIP Lauw met de grote schwanze | |
| | |
| | #1730 |
| * Your sister loves me * | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
![]() ![]() ![]() ![]() enkele supplementjes
__________________ -- All true wisdom is found on T-shirts -- Numero Uno! |
| | |
| | #1731 |
Omdat ik me heb laten overtuigen door vanalles en iedereen van de kwaliteit van Toyota. De bedoeling was om eerst een Freelander aan te kopen maar die dingen zijn pokkeduur in onderhoud ed. En ik vind hem leuk uitzien.
__________________ Citius, Altius, Fortius "I saw a woman wearing a sweatshirt with Guess on it. I said, Thyroid problem?" -- Arnold Schwarzenegger |
| | |
| | #1732 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mrt 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
![]() Samsung plasma 50" gekocht Volgende maand nog wat degelijk geluid erbij kopen |
| | |
| | #1733 |
| Lamme tak Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
strak
__________________ Cedo Nulli Chinese toestanden in de Lage Landen... |
| | |
| | #1734 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: apr 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
|
| | |
| | #1735 |
Amai, niet. Wie wou nog zoveel geven voor je nieren?
| | |
| | #1737 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: feb 2007 Locatie: België Geslacht: M
Op het werk ook een Toyota nu en ik moet zeggen het merk bevalt me prima!
__________________ Mefiez les mefiants! |
| | |
| | #1738 |
| Monstrous Giant Aangemeld: apr 2007 Locatie: Naast de buren Leeftijd: 25 Geslacht: M
Dat eiwitpoeder gebruik ik ook sinds kort, erg lekker. Men vorige produkten waren niet te drinken
__________________ http://www.dailymotion.com/video/x3u...du-n-problem-y |
| | |
| | #1739 |
| Huge Freak | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
Vind je 50" niet te groot?
__________________ Mijn stats, zoals ik nu weer begin na ruim 2 jaar niets doen. Ik heb er weer zin an! 1.95m 01-09-05 111 kilo 01-01-06 119 kilo 15-02-08 112 kilo 01-08-08 117 kilo 10-03-09 114 kilo 20-08-09 117 kilo Wie niets riskeert, riskeert alles! After Fedor goes to the bathroom he uses Chuck Norris as toilet paper. |
| | |
| | #1740 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
Ik heb Marmaris voor 12 dagen gekocht Leverdatum staat op 7 juli.
__________________ Benen moeten ook getraind worden, want dan lijkt je lul niet meer zo enorm groot. Dat schrikt af. |
| | |