| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #7841 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
Geil
__________________ My tapeworm tells me what to do!! Entia non sunt praeter necessitatem multiplicanda. I'm a fucking energizer bunny from hell!! |
| | |
| | #7842 |
| Novice Aangemeld: jan 2007 Locatie: België Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
|
| | |
| | #7843 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
Nee, ga maar max 15 mm omlaag. Auto heeft standaard al een sportonderstel en loop nu al risico met mn carter op drempels.
__________________ My tapeworm tells me what to do!! Entia non sunt praeter necessitatem multiplicanda. I'm a fucking energizer bunny from hell!! |
| | |
| | #7844 |
| Novice Aangemeld: jan 2007 Locatie: België Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
|
| | |
| | #7845 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2009 Locatie: Palermo Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
![]() dit boek om Bookdepository.co is te testen. Bij Bol ben ik nog 5 euro duurder uit en voor een Nederlandse vertaling 3x zoveel. |
| | |
| | #7846 | |
| Huge Freak | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
Citaat:
| |
| | |
| | #7847 |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
![]() Had hetzelfde objectief nog wel goedkoper kunnen kopen maar niet in deze staat. Geleverd met doos, beschermhoes, filter en originele lensdoppen. Weer een Adaptallobjectief er bij voor de verzameling. Wel handmatig focussen maar dat boeit eigenlijk niet.
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| | |
| | #7848 |
| Cool Novice | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
|
| | |
| | #7850 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
de blender is een absolute WIN!
__________________ New Day, Same Shit. citaat van Keun: "Ecto zijn is niet fijn!" Body Stats: Toon Power Stats: Toon http://forum.dutchbodybuilding.com/f...3/index96.html Steun het Karmafonds > Klik op het Weegschaaltje |
| | |
| | #7852 |
hebbuh! deze hele week nog?
__________________ New Day, Same Shit. citaat van Keun: "Ecto zijn is niet fijn!" Body Stats: Toon Power Stats: Toon http://forum.dutchbodybuilding.com/f...3/index96.html Steun het Karmafonds > Klik op het Weegschaaltje |
| | |
| | #7853 |
ik neem aan van wel. er was er ook een van 30 euro van Tomado. die had wel wat meer inhoud (deze 0,8liter) maar dan had je een plastic beker. en deze is van glas. en wattage is goed genoeg denk ik. net al een lekker shaky van op met wat vers fruit |
| | |
| | #7854 | |
Citaat:
__________________ New Day, Same Shit. citaat van Keun: "Ecto zijn is niet fijn!" Body Stats: Toon Power Stats: Toon http://forum.dutchbodybuilding.com/f...3/index96.html Steun het Karmafonds > Klik op het Weegschaaltje | |
| | |
| | #7855 | ||
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m78 66kg 13% Karma: | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
Citaat:
Citaat:
| ||
| | |
| | #7856 |
![]() FUUUUUUUU
__________________ 2e Strongman training Laatste training altijd in handtekening! De rest van de pagina's zijn gevuld met wetenschappelijk onderzoek. Spoiler: Toon |
| | |
| | #7857 |
heb er nog maar 1 shake mee gemaakt. bevalt goed. de verkoper zei dat het ook wel een goede was. merk princess. en je hebt 2 jaar garantie. dus voor een bedrag van 18 euro en 2 jaar garantie is het een koopje natuurlijk. had er een gemaakt met 1 banaan, 1 kiwi, 1 sinaasappel, 40gr whey en volgegoten met jus d'orange. was erg lekker zelfs |
| | |
| | #7858 |
ga mijn muttie vandaag eens overhalen om mij te sponsoren
| | |
| | #7859 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m78 66kg 13% Karma: | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
Citaat: | |
| | |
| | #7860 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jul 2009 Locatie: Waalwijk, crimecenter van Nederland jwt. Geslacht: M
Stats: 1m64 68kg - Karma: | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
Heb m nog niet, maar wel gereserveerd hehe.. ken nie wachten
__________________ Ik houd van bamisoep. |
| | |