| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #701 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: feb 2005 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m85 93kg 13% Karma: | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
Citaat:
| |
| | |
| | #702 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
Citaat:
__________________ FaceBuilder "Licht trainen" is een contradictio in terminis. | |
| | |
| | #703 | ||
| Huge Freak Aangemeld: jun 2003 Locatie: Angola Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
Citaat:
Citaat:
| ||
| | |
| | #704 | |
| Onnoezel mannekeu Aangemeld: aug 2005 Locatie: Bruxelles ma belle - Chillvoorde Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
Citaat:
En gewoon het idee al dat ik er zoveel voor betaalt heb en dat ding kan nog eens niet harder kan dan het ventilatortje op mijn kamer geeft me rillingen.
__________________ Livin' la vida loca terrorbokkie: Dat ik bijna werd betrapt op trekken. Er ging een gevoel door me lichaam die ik niet snel zou vergetten sniperX: Dit is de emmer die de druppel doet overlopen (ja ik weet verkeerd om). bye bye.. DBB's Hall of Fame: Markywannabe, Musclebear, Klusmier, Spiertje16, Ciko, Sisevano, luppie, SniperX, Marjolein46, Dave Hawk The saga continues... | |
| | |
| | #705 |
| Alpha Male | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
vette shit tongpo..waar heb je hem besteld in amerika als ik zo vrij mag zijn..
__________________ life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. "educate before you medicate" |
| | |
| | #706 |
Ik houd het lekker simpel met me MP3 speler op me telefoon, super geluid en daar hoef ik niet appart een apperaatje voor te kopen.
__________________ Neem eens een kijkje in mijn log! "Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens" |
| | |
| | #707 |
| Huge Freak Aangemeld: jun 2003 Locatie: Angola Geslacht: M
Ik houd het lekker simpel met een telefoon zónder mp3-speler |
| | |
| | #708 | |
Citaat:
Kwaliteit wordt steeds beter. Mijn nieuwen telefoon heeft al een camera met 3,2 MP en een mp3 en 4 en radio en je kan er zelfs mee bellen. Dan heb ik niet appart een MP3 player nodig.
__________________ Neem eens een kijkje in mijn log! "Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens" | |
| | |
| | #709 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: apr 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Citaat:
Je wordt dood gegooid met snelle onderdelen voor een G60, dus die dingen zijn idd lekker op te voeren. Heb je geen specs van de nokkenas of een uitdraai van de rollerbank? Zelf heb ik een opel kadet GSI en 2 golf GTI's gehad getuned en al. Het blijft toch leuk om aan zulke wagens te sleutelen. Mooi apparaat trouwens die Type-R | |
| | |
| | #710 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: apr 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #711 | |
Citaat:
Weet alleen nog dat het een Schrick nokkenas was.
__________________ FaceBuilder "Licht trainen" is een contradictio in terminis. | |
| | |
| | #712 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen
Ik heb net op ebay een duitse zangeres incluis ferrari gekocht voor het kleine bedrag van 2,1 mijoen €
__________________ If you think nobody cares if you're alive, try missing a couple of car payments. |
| | |
| | #713 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: mrt 2005 Locatie: Oempaloempa land Leeftijd: 20 Geslacht: M
![]() Sinds kort is dit schatje van mij, een 30Gig. Mp3 speler. Prachtig en handig ding, je kan oa.de lay-outs,wallpapers etc veranderen. Films erop kijken is ook geen probleem met echt prachtig beeldkwaliteit, echt een aanrader voor mensen die twijfelen tussen een I-pod of een mp3 speler!
__________________ Dream As If You'll Live Forever, Live As If You'll Die Today;) I hate..When people say while watching a film "did you see that?". No Loser, I paid $12.00 to come to the cinema and stare at the fucking floor. Max effort basgitaar spelen snaar curl 3*3 snaren 2*3 snaren 1*4 snaren pr |
| | |
| | #714 | |
| Lamme tak Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Citaat:
__________________ Cedo Nulli Chinese toestanden in de Lage Landen... | |
| | |
| | #715 | |
Citaat:
Je moet kijken naar de dollar prijzen. De euro prijzen zijn nog (steeds) niet geupdate. | |
| | |
| | #716 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: mrt 2005 Locatie: Oempaloempa land Leeftijd: 20 Geslacht: M
Citaat:
Ook 1 van de redenen waarom ik deze heb gekocht en niet een I-pod, scheelt toch (ookal)is het maar iets, in prijs. En naar mijn mening is deze velen malen makkelijker,handiger en mooier.
__________________ Dream As If You'll Live Forever, Live As If You'll Die Today;) I hate..When people say while watching a film "did you see that?". No Loser, I paid $12.00 to come to the cinema and stare at the fucking floor. Max effort basgitaar spelen snaar curl 3*3 snaren 2*3 snaren 1*4 snaren pr | |
| | |
| | #717 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: feb 2006 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
logitech Z-4 voor op m'n 15m² kamer, sterk genoeg dus ^^ gekocht in mediamarkt samen met 5-tal dvd's en 1 cd.. owja, en een broek van g-star (geloof'k) binnekort eens een 20+gb mp3-speler gaan halen, m'n 6gb ipod zit beetje proppevol : /
__________________ \o/ |
| | |
| | #718 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2006 Locatie: ya momma's pussy Geslacht: M
Citaat:
ik ken er eentje van ongeveer dezelfde leeftijd die straks in een Lexus rx400h executive rijdt ![]() ![]() http://www.lexus.nl/lexus_cars/rx/rx...ery/images.asp Wel van de zaak dus niet zelf gekocht maar dat doet er niet toe. Hij staat nu nog bij de importeur te wachten om naar Spanje verscheept te worden. conusmentprijs: 69.300 euro voor ons bedrijf (dus ex bmp en ex btw): 44.969 euro specificaties geef ik niet veel om (ik ga er toch niet meer racen) maar bij deze: http://www.lexus.nl/lexus_cars/rx/rx...ifications.asp Zelf had ik liever een wat sportievere wagen gezien (alfa romeo GT bijv. vind ik wel geinig, al hoewel ik deze ook super mooi vindt) maar ik moet er ook klanten in rond rijden dus een 4 deurs en wat extra ruimte en luxe is dan wel zo fijn. Laatst aangepast door loekie : do 6 jul 2006 om 16:02 | |
| | |
| | #719 | |
| Huge Freak Aangemeld: apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: V
Citaat:
Ik heb de ZenMicro Photo, ook al zo'n geweldig ding Heb de iPod nano gewonnen, maar pak toch steeds weer m'n ZMP... Trouwens over dat geluid: iPod staat erom bekend dat hun geluid het hardste kan van alle mp3spelers | |
| | |
| | #720 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2006 Locatie: ya momma's pussy Geslacht: M
ik heb vorig jaar ook eem mp3 speler van creative gekocht. ligt al bijna vanaf dag 1 in de kast en wordt nooit gebruikt. blijkbaar heb ik niks met die dingen.
|
| | |