MuscleMeat

Gym omgeving Veenendaal

Bezoekers in dit topic

haasje35

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
15 okt 2007
Berichten
312
Waardering
1
Iemand die mij kan vertellen wat een goede GYM is in de omgeving Veenendaal.

Ik zit nu bij Van der Velde Sport in Veenendaal, maar dat is maar bagger.

Heb wel een beetje gegoogled, maar ben vooral benieuwd naar jullie ervaringen.
 
Ik heb zelf bij Fitnessinstituut gezeten maar ben daar sinds een maandje weg. Ik heb nog geen nieuwe psortschool maar dnek dat ik voor masy ga. Wat is er zo bagger aan vd velde dan? dat ze in de vakantie dicht zijn?
 
Ik heb zelf bij Fitnessinstituut gezeten maar ben daar sinds een maandje weg. Ik heb nog geen nieuwe psortschool maar dnek dat ik voor masy ga. Wat is er zo bagger aan vd velde dan? dat ze in de vakantie dicht zijn?

dat lijkt mij toch best wel k*t eigenlijk;)
 
Bij Kangal kickboksen kon je volgens mij wel aardig trainen. Op de Hovystraat bij het Bruïneplein. Staat me bij dat die is afgebrand, maar dat weet ik niet zeker.
 
Ik heb zelf bij Fitnessinstituut gezeten maar ben daar sinds een maandje weg. Ik heb nog geen nieuwe psortschool maar dnek dat ik voor masy ga. Wat is er zo bagger aan vd velde dan? dat ze in de vakantie dicht zijn?

Klote is dat ze in de vakanties dicht zijn, en dat ze op zondag dicht zijn, en dat ze overdag alleen maar tussen 9-12 en 15-22 open zijn.

Verder zijn ze vrij duur.

Kangal vind ik te duur, en het fitnessinstituut heb ik ook alleen maar slechte verhalen over gehoord. Masy ken ik niet.

Ik had zelf gehoord van zo'n superluxe in Ede (60 euries onbeperkt Per maand), of een goede in Rhenen voor 20 euries per maand onbeperkt.
 
Klote is dat ze in de vakanties dicht zijn, en dat ze op zondag dicht zijn, en dat ze overdag alleen maar tussen 9-12 en 15-22 open zijn.

Verder zijn ze vrij duur.

Kangal vind ik te duur, en het fitnessinstituut heb ik ook alleen maar slechte verhalen over gehoord. Masy ken ik niet.

Ik had zelf gehoord van zo'n superluxe in Ede (60 euries onbeperkt Per maand), of een goede in Rhenen voor 20 euries per maand onbeperkt.

Klopt
 
maar tesqua is meer een healthcentre, als ik me niet vergis hebben ze bij bodyperfection in ede ook een krachthonk buiten alle gewone apparaten.
 
Ik heb nog niet echt iets gevonden wat voor mij beter is dan Van der Velde.

Als ze al een goede hardcore gym hebben, zijn ze weer zeer beperkt open.

Zonde.
 
Ik heb nog niet echt iets gevonden wat voor mij beter is dan Van der Velde.

Als ze al een goede hardcore gym hebben, zijn ze weer zeer beperkt open.

Zonde.

een echte goeie hardcore gym is sowieso moeilijk te vinden, zeker in omgeving veenendaal..
misschien een idee om thuis te gaan trainen? kan je het zo hardcore maken als je wilt;)
 
Iemand die mij kan vertellen wat een goede GYM is in de omgeving Veenendaal.

Ik zit nu bij Van der Velde Sport in Veenendaal, maar dat is maar bagger.

Heb wel een beetje gegoogled, maar ben vooral benieuwd naar jullie ervaringen.
Zit @ physical.. pietje1983 oid. zit ook @ physical en dat is ook een veenendaler. Ze zijn 7dgn ind e week open incl. vakanties. Goede service en je kan zo gratis een keertje kijken. (Bij de oude c1000 XL wat nu een AH XL is geworden;))
 
maar tesqua is meer een healthcentre, als ik me niet vergis hebben ze bij bodyperfection in ede ook een krachthonk buiten alle gewone apparaten.
bodyperfection is erg klant-onvriendelijk de sfeer onderling is er ook niet al te gezellig.. dit weet ik uit eigen ervaring maar ook uit verhalen van anderen.. mijn gym zit ernaast :D http://www.physical.nl/
 
Laatst bewerkt:
Zit @ physical.. pietje1983 oid. zit ook @ physical en dat is ook een veenendaler. Ze zijn 7dgn ind e week open incl. vakanties. Goede service en je kan zo gratis een keertje kijken. (Bij de oude c1000 XL wat nu een AH XL is geworden;))

heb er ook wel eens getraind, niet heel hardcore maar je kan er zeker goed trainen;)
 
bodyperfection is erg klantonvriendelijk de sfeer onderling is er ook niet al te gezellig.. dit eet ik uit eigen ervaring maar ook uit verhalen van anderen.. mijn gym zit ernaast :D http://www.physical.nl/


Klinkt goed!

Wat zijn de kosten per maand? Dit kan ik niet vinden op de site. Saunagebruik daarbij ingegrepen?

Het is 13 kilometer van mijn huis af, even nadenken of ik dat ervoor over heb.

Bedankt!
 
ik betaal iets van 29,- voor onbeperkt??? incl. alles is dat alle budosporten, sauna, zonnebank..
 
Wat noemen jullie voor bagger op jongens.

-Kangal --> veeeel alochtonen
-Fitness-intituut--->veel regels, niet zwaar trainen!!!
-bodyperfection---->veeeel alochtonen
-tesqua---> leuk!! Als je bejaard bent
-Van der Velde Sport---> iedere schoolvakantie gesloten
-physica----> wel ok, geen zware dumbbells

-the-body-zone te Renswoude, goeie sfeer, altijd open en super apparatuur!!
 
Curves.. aan de PrinsBernhard laan! Bwhaha!
 
Back
Naar boven