AndroidHealthClinic

Het grote 'wat-voert-Guido20-in-het-weekend-uit-topic....

Bezoekers in dit topic

Volgens mij is het al vrijdag hoor.. Weekend dus... Schrijven biatch ;)
 
Ik denk eerder dat hij het weekend niet heeft gehaald....:treuren:
 
hm ik had weer een sappige verhaallijn verwacht hier, maar helaas :(
 
oke mensen ik weet het.. monsterbump. but who gives a ****.. Net nog ff dit topic gelezen voor de 2342 keer en het is werkelijk waar geweldig! hulde aan Guido20!
Jammer dat ie al lang niet meer geweest is..

Waar blijven je o zo vermakelijke weekend verhalen?
 
oke mensen ik weet het.. monsterbump. but who gives a ****.. Net nog ff dit topic gelezen voor de 2342 keer en het is werkelijk waar geweldig! hulde aan Guido20!
Jammer dat ie al lang niet meer geweest is..

Waar blijven je o zo vermakelijke weekend verhalen?

Indeed hilarisch, vooral die dag in beverwijk :roflol:

Leeft Guido nog, iemand?
 
Heb het net is doorgelezen en denk dat hij proffesionele hulp gaan zoeken is :D (gedwongen of niet maak jezelf maar uit ) Maar zitte inderdaad wel hilarise stukjes tussen
 
:sad:

Ik zat al met een big smile te kijken dat ik het topic weer zag staan, hopend op een geweldig verhaal van quido maar nee hoor.... it's a sad day :(
 
ik denk dat zijn vriendin de verhalen heeft gelezen en dat ie nu een computerverbod heeft
 
Daaamn, heb gans het topic eens goed doorgelezen.

Kheb denkek een maagzweer gekweekt van het lachen :roflol:

Komaan guido, we willen meer :P make us happy
 
hé, geef ons geen valse hoop, mariposa :D
dacht ff dat er een nieuw verslagje was :)
 
mooi topic was dit man, guido20 heeft wel schrijftalent.
 
Kerst....
Wat kan je derover zeggen.....
Nou dit: ben blij dat het der weer opzit.
Nee, ik ben geen echte fan van al dat kerst gedruis. Allereerst dit boom. Waarom moet der nou in godsnaam een boom in je huiskamer staan. Wat een slap gelul. Allereerst is er dan nog de keuze tussen een ‘echte’ kerstboom en zo’n boom die van hetzelfde plastic gemaakt als is het voorhoofd van Barbie en een Hyundai dashboard van een aantal jaren terug. Ik vind het allebei k*t, zo’n echte boom is tegen de tijd dat het echt kerst in ongeveer verandert in een stok. Aangezien al die tieves naalden er bij het kleinste beetje contact al vanaf lazeren. ‘Nee meneer,dit is een Noordman boom, kost iets meer maar valt niet uit.....’ En waar komt dan die groene haag aan losse groene naalden dan vandaan? De volgende keer laat ik die vent persoonlijk met een prit stift al die k*t naalden die er zogezegd niet af zouden vallen weer opplakken.
Nee dan zo’n plastic boom. Als je zo’n arm ding uit de doos trek moet je eerst een halve dag gaan origamie vouwen om het nog enigsinds op een fatsoenlijke boom te laten lijken. Nu kwam ik vroeger als klein kind als niet veel verder dan het vouwen van een vliegtuig. Laat staan een boom. Als ik een boom kon vouwen had ik wel bij staatbosbeheer gewerkt.
En dan moet je die k*t boom nog gaan versieren. Slingers, ballen, lampjes, een piek. En dan nog een vrouw derbij die ieder jaar een nieuwe arsenaal aan versieringen wil kopen..... Maar toch, ik probeerde er het postitieve van te zien.... lekker thuis, biertje derbij, peukie derbij, beetje relaxte muziek derbji....best leuk allemaal. Totdat er een half dozijn van die tieves ballen uit je me klauwen donderde. Die kerstboom maken ze potverdomme van plastic, en die zal niet zo snel vallen. Maar die kolere ballen die je erin moet hangen (waarvan de theoretische kans dat ze vallen toch groter is) maken ze van glas....
Dit was zo’n beetje het moment dat ik een behoorlijke hang zak aan het kreeg. K*t kerst. En dan ook nog die eeuwige schijtmuziek met de kerst. Mariah Carrey, Wham, flikker op! Als ik de eerste tien seconden van een van die schijtnummer hoor heb ik gelijk een prognostale darminfectie te pakken.
Laten we zeggen dat je die nummer ieder uur wel een keer voorbij hoort komen, en men begint tegenwoordig al met die kerstongein op het moment dat die andere grijze baarddragende kindervriend met zijn stinkboot het land uit is. Das drie weken lang, ieder uur, dezelfde eetlustremmende, aambei creerende pleures herrie.
En dan heb je ook nog eens de sociale verplichtingen die om het hoekje komen kijken met de ‘feest’ dagen. Lekker de hele avond kijken hoe iedereen om je heen zich een darmbreuk eet en drinkt.
Ok ok, dat moest ik ff kwijt.....
Beste wensen nog trouwens!
 
He´s Alive!!!! :D
 
He´s Alive!!!! :D

Ik zat ff bijna 'vast' in het burgelijke stramien. Vaste baan, vaste vrienden, autotje, huisje met een wit hek, een hond, bijna kinderen....

Maar heb me los kunnen trekken :cool:
 
Back
Naar boven