AndroidHealthClinic

Het grote Klaaswitz von Amsbergtopic

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

SjaakadeliC

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
3.501
Waardering
245
Lengte
1m81
Massa
115kg
Vetpercentage
22%
Laat allen weten hoe jullie over de 3de generatie Marokkaanse/Nederlandse medemens denken.
We gaan het niet hebben over Turken want die maken kebab en kebab is :heart:
 
Opzich niks mis mee, heb alleen een hekel aan de "stoere boys"
 
Hoe weet ik of een Marokkaan 3de generatie is?
Straks praat ik nog over 2de generatie Marokkanen!
 
Niks tegen me boys met vosjes op de jassen
jeweet swa
 
Ze hebben zoveel moeite met lidwoorden, en dat irriteert me mateloos. De huis, het stoel etc.
 
Gastvrij volk
 
ok alw onen ze heirt 2000nden hjaren, ze blijbvenh zicht marookaan voelen en hebben een afkeer tegen nederlanders, deaT SI EHT PROOBLEEM
 
Niks mis mee...
Bij iedere bevolkingsgroep en religie zit uitschot. Door mensen die zich crimineel gedragen word deze hele groep aangekeken. Turken, Marokanen, Antillianen, Surinamers, Afrikanen, Polen etc. 1 persoon kan deze hele 'groep' zwartmaken...

Ik HAAT discriminatie om ras, afkomst, politieke voorkeur, coïtusuele geaardheid en wat dan ook!
 
:roflol: Jezus hete laptop is weer goed op dreef vandaag.
 
dit is zo'n...kijken wie er het eerst 'n kaart gaat apkken topic...
Succes!
 
Vreemd topic, de vraag suggereert dat we het over een groep hebben die homogeen is en ook zo beoordeeld kan worden. En wat is het doel van zo'n topic? Iedereen kent de problemen, iedereen weet (hopelijk) ook dat niet elke Marokkaan hetzelfde is. Heb niet het gevoel dat hier iets goeds uit kan komen, maar zal het een kans geven.
 
Hoe weet ik of een Marokkaan 3de generatie is?
Straks praat ik nog over 2de generatie Marokkanen!

allochtonen van de eerste generatie: zijn niet in Nederland geboren, maar kunnen onder bepaalde voorwaarden de Nederlandse nationaliteit verwerven.
allochtonen van de tweede generatie: zijn in Nederland geboren, maar hun ouders niet, en hebben de Nederlandse nationaliteit door geboorte, maar kunnen ook de nationaliteit van de ouders aannemen.
allochtonen van de derde generatie: hun grootouder(s) zijn niet in Nederland geboren maar wel hun (minstens één van hun) ouders.

Al kan je het ook verstaan onder de kereltjes die nu een jaar of 10-20 zijn.
 
Nou in dat geval vind ik het maar niets meer dan allochtonen.
 
ewa wats tog probleempje met mocros op deze forum???
moet respect voor iedereen anders diskriminatie enzo je weet toch
 
alsi8k zo eens n aar mkn basischool kijk is egwwon zonde zeg. hele kleuterklaassen vool marokkanen terwijl in mijn tijd der twee of ze zaten/ . zij blijven kmidneren maken terwijl nederlandeers carriere willen, szodne van zon buurt als deze. no offcence tegen marokkanen
 
Ik hou mijn mond maar:roflol::roflol::roflol::roflol:
 
ok alw onen ze heirt 2000nden hjaren, ze blijbvenh zicht marookaan voelen en hebben een afkeer tegen nederlanders, deaT SI EHT PROOBLEEM

bertstare.jpg
 
alsi8k zo eens n aar mkn basischool kijk is egwwon zonde zeg. hele kleuterklaassen vool marokkanen terwijl in mijn tijd der twee of ze zaten/ . zij blijven kmidneren maken terwijl nederlandeers carriere willen, szodne van zon buurt als deze. no offcence tegen marokkanen
:roflol::roflol: Jezus serieus, blijf voortaan van de pc weg als je ''dronken'' bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven