XXL Nutrition

Het grote iPhone topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Yo bitches,

Veel mensen hebben al zo'n rete geile iPhone, en ik heb er vorige week ook 1tje aangeschaft. Ik was altijd beetje tegen van die overdreven telefoons en had altijd een gaar geval onder het motto 'ik gebruik dat ding alleen om te bellen'. In principe sta ik daar nog steeds achter, maar ik betaalde zo veel voor mijn vorige unit, dat ik nu voor 5 euro per maand meer een iPhone heb. En ik moet zeggen, wat een ongelofelijk cool ding zeg. Echt mega relaxed dat je altijd en overal je mail kan checken, gps op zak hebt en sowieso een 16 gig mp3 speler.

Zijn er mensen die nog wat coole applicaties weten? De dingen die ik nu heb en relaxed vind:

SHOUTcast (gratis):
Live stream radiozenders. Erg flexe applicatie moet ik zeggen, al kan hij niet in 100% van de gevallen connecten. Maar werkt voor 90% van de keren perfect!

NU.nl (gratis):
Mega handig! Natuurlijk altijd makkelijk het nieuws e.d. op je phone, maar ook de TV gids is erg flex!

Google earth (gratis):
Spreek voor zich lijkt me.

Hyves (gratis):
Spreek ook voor zich.

Wikiamo (gratis):
Makkelijke PDA versie van de nederlandse wikipedia, werkt uitstekend!

Moviemeter (gratis)
Chille PDA versie van de moviemeter site.

Speed Test (gratis):
Niet echt mega toeving, maar makkelijk en snelle manier om overal ff je download en upload snelheid te meten (lees: patsen met je G3 netwerk :D).

Kom maar op mensen ;)
 
myLite , handig als je dronken in het donker je sleutel in het sleutelgat probeert te moffelen

surface dj is ook wel leuk, voor eventjes toch :)

o en iPint ook :p

Drinks free

en Live Poker van zynga
 
iPhone 3g ligt hier voor me :P
 
Selectie van de dingen die ik er op heb staan:

Bloomberg voor de stocks
Remote om itunes op je pc met je iphone te bedienen
Palringo om te instant messagen
Linked in, spreekt voor zich
VLC remote, vlc op je pc bedienen
Nu.nl nieuwslezer
Units, handig conversion tool voor maten, gewichten e.d.
Snaptell, maak een foto van een cd of boek en je iphone herkent hem
Air mouse, maakt van je iphone een muis voor je pc
File info
Photoboard, leuk speeltje
Midomi, herkent muziek
TV Forecast, overzicht van welke series wanneer uitgezonden worden in de US.

Daarnaast staat het ding nog vol met games :)

Gebruik het ding vrij intensief, iets wat ik totaal niet had met de windows mobile phones die ik hiervoor had.
 
Wat ik me blijf afvragen bij die iPhones is of het niet irritant is dat hij zo groot is.
Je moet dat ding namelijk wel altijd meesjouwen in je broekzak.
 
werd toevallig gebeld dat ik een nieuwe telefoon kon komen uitzoeken
hopelijk hebben ze een mooie aanbieding.
 
ik vond hem ongelooflijk relaxt, maar heb hem helaas weg gedaan vanwege de korte batterij duur, koop wel weer de volgende versie, die heeft vast wel een betere batterij
 
gaat ie een beetje lang met de accu mee? Mijn abbo is ook bijna afgelopen en misschien dat ik ook een nieuwe phone ga halen.. :)
 
elke dag opladen heb hem hier ook al een maand of 5....
 
Dat Shazam nog niet voorbij is gekomen :) briljante app. zit je in een cafe of ben je in een discotheek en je kent het nummer niet.. maar wil het wel weten!
Even je telefoon de lucht in en binnen 20 seconden weet je welk nummer ;)

andere handige apps:
Buienradar
NOS teletekst
Facebook
LinkedIn
Pathé
Mxtube (youtube filmpjes opslaan)
iFitness
Drinks Free (gigantische hoeveelheid coctails en bereidingswijze :D)

Spelletjes:
Guitar Hero :P
Topple
Tangram Pro
Ultimate countdown
FS5 Hockey

Verder nog een belachelijke hoeveelheid apps. Ben er al een ruim jaar tevreden mee (A)
 
GymGoal Lite... Ik kan niet meer zonder.
 
Wat ik me blijf afvragen bij die iPhones is of het niet irritant is dat hij zo groot is.
Je moet dat ding namelijk wel altijd meesjouwen in je broekzak.

Zo groot is hij echt niet. Toegegeven, hij is zeker groter dan de meeste telefoons, maar hij is wel plat dus gaat makkelijk in je broek

ik vond hem ongelooflijk relaxt, maar heb hem helaas weg gedaan vanwege de korte batterij duur, koop wel weer de volgende versie, die heeft vast wel een betere batterij

gaat ie een beetje lang met de accu mee? Mijn abbo is ook bijna afgelopen en misschien dat ik ook een nieuwe phone ga halen.. :)

Ik doe ongeveer 48 uur met de accu denk ik, en dan gebruik ik heb redelijk intensief. Natuurlijk gaat de accu niet zo lang mee als op andere telefoons, maar als je kijkt naar de grootte van het scherm en hoe veel je de telefoon doorgaans gebruikt vind ik dat de accu tijd echt wel prima is.
 
Wat ik me blijf afvragen bij die iPhones is of het niet irritant is dat hij zo groot is.
Je moet dat ding namelijk wel altijd meesjouwen in je broekzak.

ik snap dat gezeur nooit, je bent toch geen wijf met skinny jeans? broekzak is ruim ZAT, je zult niet eens merken dat hij er in zit
 
Ik heb er ook en en ben opzoek naar een gave lederen (inschuif)hoesje. Iemand ervaring?

beyzacases, is the shit maar kan alleen via creditcard.
 
Zo groot is hij echt niet. Toegegeven, hij is zeker groter dan de meeste telefoons, maar hij is wel plat dus gaat makkelijk in je broek





Ik doe ongeveer 48 uur met de accu denk ik, en dan gebruik ik heb redelijk intensief. Natuurlijk gaat de accu niet zo lang mee als op andere telefoons, maar als je kijkt naar de grootte van het scherm en hoe veel je de telefoon doorgaans gebruikt vind ik dat de accu tijd echt wel prima is.

Hmm 48 uur redde ik er lang niet mee, af en toe even op internet, smsen, na 8 uren op mn werk was dat ding echt leeg zowat, maar goed, als je een pc binnen bereik hebt kun je hem wel opladen.

Had wel het beeld op hoogste belichting, dat zal ook wel wat extra kosten
 
Is inderdaad de beste telefoon ever. Je hebt er ook leuke games voor en je kan het zo gek niet bedenken wat. En het internetten gaat ook een stuk beter dan met de N95 die ik heb. Lekker groot hires scherm. :)


Heb hem zelf nog niet, moet nog een paar maandjes wachten tot ik een nieuwe mag uitzoeken. Maar dan komt ie er zeker. :cool:
 
Is de Samsung Omnia niet beter of gelijkwaardig?
 
Dat Shazam nog niet voorbij is gekomen :) briljante app. zit je in een cafe of ben je in een discotheek en je kent het nummer niet.. maar wil het wel weten!
Even je telefoon de lucht in en binnen 20 seconden weet je welk nummer ;)

+1 Dit is inderdaad een briljant programma. Op die manier al veel nummers kunnen achterhalen!
 
Back
Naar boven