XXL Nutrition

Het grote "iedereen feest en drinkt en viert op oudejaar maar ik zit op DBB"-topic

Bezoekers in dit topic

RoniMoon1989

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
26 mrt 2006
Berichten
2.163
Waardering
95
Bewijs hier morgenavond dat jij een trouw DBB-lid bent en spam dit topic vol!

Vertel ons, hoe dichter tegen middernacht aan hoe beter, wat je aan het doen bent: misschien kom je net terug van de training, misschien ben je kwark aan het eten, misschien ben je wel aan het afrukken in het geile hanenhok, misschien ben je net je karma aan het checken, misschien heb je net een ":roflol:" gepost.

Spannend, spannend!


Edit: omdat sommige leden hun familiefeestjes en -dinertjes al afgezegd hebben omdat posten op oudejaar met karma beloond zou worden, wordt er toch niet met karma beloond.
 
Laatst bewerkt:
i ll be there
 
:woot:

'k Zie net dat de post hierboven m'n 200ste was!
200 posts en al 9 karmablokjes, damn ik moet interessant zijn. :p
 
Haha, leuk topic. :D Leuk idee maar ik ga echt niet achter m'n computertje zitten op oudejaarsavond! :p
 
Met een beetje geluk ben ik er niet bij morgenavond.
 
my life suxxx, ik zie jullie morgen wel hier.
 
Ik heb een ****ing hekel aan oud & nieuw.. Count me in!
 
I won't be there :no:
 
haha Goed Topic dat wel, maaruh.. ik ben er denk zeker niet!! en zowel dan zal ik eff rondneuzen..

Maar ik moet gewoon andere dingen doen, zuipen ofzo.. of vuurwerk haha
 
Alsof wij zitten te wachten op 3 karmapoints :D
 
Mikki ben je ooit wel is in een sportshcool geweest?
 
Wie post rond middernacht, tussen alle festiviteiten door, verdient zeker en vast karma! Van mij, maar hopelijk ook van de andere leden!

"RoniMoon+cijfer" koopt "vrienden" met karma :P
 
Bewijs hier morgenavond dat jij een trouw DBB-lid bent en spam dit topic vol!

Vertel ons, hoe dichter tegen middernacht aan hoe beter, wat je aan het doen bent: misschien kom je net terug van de training, misschien ben je kwark aan het eten, misschien ben je wel aan het afrukken in het geile hanenhok, misschien ben je net je karma aan het checken, misschien heb je net een ":roflol:" gepost.

Spannend, spannend!


Wie post rond middernacht, tussen alle festiviteiten door, verdient zeker en vast karma! Van mij, maar hopelijk ook van de andere leden!
jij bent een geïmporteerde westvlaming joch :fire:
 
Normaal gezien zal ik dan in de Reflex te Westerlo zitten samen met MHR..
 
Back
Naar boven