MuscleMeat

goedkoopste autoverzekering (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JuiceR

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 aug 2006
Berichten
53
Waardering
0
wie weet een maatschapij die goedkoop is met autoverzekeringen...?
 
Kan je het beste zelf uitzoeken op een prijsvergelijkingssite, verschilt per merk/type.
 
als je veel pks wilt verzekeren op jonge leeftijd houd je niet veel verzekeraars over. bij centraal beheer kan je iig alle auto's op elke leeftijd verzekeren.

naast de vergelijkingssites, kun je ook zelf op de sites van de meeste verzekeraars een prijsopgave maken.
 
Kijk Hier maar even. Daar kun je voor jezelf berekenen welke het goedkoopste is voor jou.
 
Ik raad in ieder geval die ****ing Univé af!:mad:

Tyfuslijers daar; m'n verzekering loopt van oktober tot oktober. Op 6 september krijg ik een nieuw premieblad waarop ik ondanks een nieuw schadevrij jaar toch in premie omhoog ga. De reden bleek na telefonisch contact dat ik verhuisd ben naar een 'risicostad'. Oké, dan wil ik mijn verzekering per 1 oktober opzeggen, dat mág namelijk indien de premie verhoogd wordt. 'Nee', zegt het takkewijf......'u hebt één maand opzegtermijn en daar is het nu te laat voor.'....

Lekker, dus je nieuwe premieblad mét verhoging versturen op het moment dat je 'em bij ontvangst sowieso al niet meer kan opzeggen. Nu blijkt die verzekering na vergelijking ook nog eens achtelijk duur te zijn... :(
 
Unive heeft gewoon net zoals iedere maatschappij regels. Wel lullig als je een verhoging aan je broek krijgt, maar bepaalde steden zijn nou eenmaal een stuk duurder.

Jij verandert van stad, de voorwaarde dat je het contract mag opzeggen bij verhoging van de premie geldt alleen als jouw situatie gelijk was gebleven.
 
Collectief via de werkgever bij centraal beheer??
 
ik ben 20 maar doe hem wel op mijn vader zij naam maar moet wel een maatschapij hebben die onder de 24 jaar schade dekt
kan hem eigenlijks niet op eigen naam hebben want het is een mercedes E 2,5 cdi avantgarde bj 2000 en dat word dan wel duur .heeft er iemand ervaring met die vergelijkingssite van independer..? de goedkoopste was europaverzekeringen ofzo zag ik vandaag weet niet of dat een beetje een goede maatschapij is ....?
 
Independer heb ik ook gebruikt bij de laatste keer, dat ik een autoverzekering afsloot. Meestal krijg je meerdere aanbiedingen, die redelijk bij elkaar liggen qua prijs. Misschien zit daar een bekende verzekeringsmaatschappij tussen?
 
Unive heeft gewoon net zoals iedere maatschappij regels. Wel lullig als je een verhoging aan je broek krijgt, maar bepaalde steden zijn nou eenmaal een stuk duurder.

Jij verandert van stad, de voorwaarde dat je het contract mag opzeggen bij verhoging van de premie geldt alleen als jouw situatie gelijk was gebleven.

Ik heb vandaag het Algemeen Reglement van Univé er op nageslagen en in het desbetreffende artikel alleen gevonden dat je binnen één maand na schriftelijke kennisgeving van de verhoging, kan opzeggen. Daar zit ik ruim binnen. Ik heb daarnaast mijn verhuisbericht op 1 juni 2006 naar ze verstuurd, men had me er dan wel op mogen wijzen dat dit verhuizen naar een zogenaamde risicostad een verhoging met zich mee brengt. Ik ben trouwens juist naar Amsterdam verhuisd zodat ik niet elke dag de file in hoef, nu kom ik met de fiets naar werk en gebruik de auto alleen in het weekend om naar voetbal te gaan en doordeweeks.......om naar de sportschool te gaan..!

Anyways, niet geschoten is altijd mis. Univé komt vergeleken met de test van Independer voor mij 30 euro per maand duurder uit, toch bijna een fitness abonnementje.. ;)
 
topic is 2 jaar oud..
 
Ik heb vandaag het Algemeen Reglement van Univé er op nageslagen en in het desbetreffende artikel alleen gevonden dat je binnen één maand na schriftelijke kennisgeving van de verhoging, kan opzeggen. Daar zit ik ruim binnen. Ik heb daarnaast mijn verhuisbericht op 1 juni 2006 naar ze verstuurd, men had me er dan wel op mogen wijzen dat dit verhuizen naar een zogenaamde risicostad een verhoging met zich mee brengt. Ik ben trouwens juist naar Amsterdam verhuisd zodat ik niet elke dag de file in hoef, nu kom ik met de fiets naar werk en gebruik de auto alleen in het weekend om naar voetbal te gaan en doordeweeks.......om naar de sportschool te gaan..!

Anyways, niet geschoten is altijd mis. Univé komt vergeleken met de test van Independer voor mij 30 euro per maand duurder uit, toch bijna een fitness abonnementje.. ;)
30 euro per maand is een hoop!!!

Kijk Hier maar even. Daar kun je voor jezelf berekenen welke het goedkoopste is voor jou.
Ik wou ook independer hier posten, maar je was me al voor..
Ik ben ook toen ik op zoek was naar de goedkoopste verzekering bij independer aangekomen.. Ik heb de verzekering ook meteen online aangevraagd, ging allemaal prima, ben er tevreden over!

tWack
 
zo, die verzekeringen zijn in nederland nog redelijk goedkoop. Ik dacht dat het veel erger was. Zou het veel verschil maken met België?
 
zo, die verzekeringen zijn in nederland nog redelijk goedkoop. Ik dacht dat het veel erger was. Zou het veel verschil maken met België?
in nederland is er gewoon veel meer markt voor autoverzekeringen, in belgie zijn ze nog niet zo ver.
vandaar die goedkope concurerende markt in nederland
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven