wie weet een maatschapij die goedkoop is met autoverzekeringen...?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Unive heeft gewoon net zoals iedere maatschappij regels. Wel lullig als je een verhoging aan je broek krijgt, maar bepaalde steden zijn nou eenmaal een stuk duurder.
Jij verandert van stad, de voorwaarde dat je het contract mag opzeggen bij verhoging van de premie geldt alleen als jouw situatie gelijk was gebleven.
wie weet een maatschapij die goedkoop is met autoverzekeringen...?
voor nederland: http://www.premie.nl/ - vergelijk méér dan 12.000 autoverzekeringen
voor belgië: http://www.autoverzekering.be/ - vergelijkt autoverzekeringen en kiest de bij u gepaste verzekering.
30 euro per maand is een hoop!!!Ik heb vandaag het Algemeen Reglement van Univé er op nageslagen en in het desbetreffende artikel alleen gevonden dat je binnen één maand na schriftelijke kennisgeving van de verhoging, kan opzeggen. Daar zit ik ruim binnen. Ik heb daarnaast mijn verhuisbericht op 1 juni 2006 naar ze verstuurd, men had me er dan wel op mogen wijzen dat dit verhuizen naar een zogenaamde risicostad een verhoging met zich mee brengt. Ik ben trouwens juist naar Amsterdam verhuisd zodat ik niet elke dag de file in hoef, nu kom ik met de fiets naar werk en gebruik de auto alleen in het weekend om naar voetbal te gaan en doordeweeks.......om naar de sportschool te gaan..!
Anyways, niet geschoten is altijd mis. Univé komt vergeleken met de test van Independer voor mij 30 euro per maand duurder uit, toch bijna een fitness abonnementje..![]()
Ik wou ook independer hier posten, maar je was me al voor..Kijk Hier maar even. Daar kun je voor jezelf berekenen welke het goedkoopste is voor jou.
in nederland is er gewoon veel meer markt voor autoverzekeringen, in belgie zijn ze nog niet zo ver.zo, die verzekeringen zijn in nederland nog redelijk goedkoop. Ik dacht dat het veel erger was. Zou het veel verschil maken met België?