AndroidHealthClinic

Gezocht vrijwilligers voor deelname geneesmiddelenonderzoek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gazearek

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2006
Berichten
1.225
Waardering
2
geneesmiddelenonderzoek=mensenwerk​

Voor onderzoek naar een middel ter behandeling van reumatoïde arthritis zoekt PRA International gezonde mannen tussen de 18 en 65 jaar die
• bereid zijn om gedurende 3 perioden, 4 dagen (3 nachten)in ons onderzoekscentrum te verblijven
• niet roken of licht/matig roken
• bereid zijn om voorafgaand aan het onderzoek een uitgebreide medische keuringe ondergaan

PERIODE ONDERZOEK
groep 1a: 23 – 26 mei, 07 – 10 juni en 14 – 17 juni
groep 1b: 31 mei – 03 juni, 07 – 10 juni en 14 – 17 juni
groep 2: 21 – 24 juni, 28 juni – 1 juli en 05 – 08 juli
groep 3: 12 – 15 juli, 19 – 22 juli en 26 – 29 juli

VERGOEDING
DEELNEMERS ONTVANGEN EEN BRUTO VERGOEDING VAN € 1.158,-. Daarnaast krijgen zij een reiskostenvergoeding van € 0,19 netto per km, met een minimum van € 12,- en een maximum van € 160,- (840 kilometer) per retour reis, ongeacht de wijze van vervoer.

MEEDOEN OF MEER WETEN?
Bel gratis met PRA International op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur: 0800-7427622.Verwijs hierbij naar de vermelde studiecode (CHS67051-067051).

U kunt tevens een e-mail sturen naar vrijwilliger@PRAIntl.com of surfen naar www.vrijwilligerPRA.com.

Wij zijn altijd op zoek naar mannelijke en vrouwelijke vrijwilligers van achttien tot tachtig jaar. Ben je om een of andere reden niet beschikbaar voor dit onderzoek,
informeer dan naar de vele andere geneesmiddelenstudies van PRA International, een onafhankelijk wetenschappelijk instituut in Nederland te Zuidlaren dat geneesmiddelenonderzoek verricht voor bekende internationale farmaceutische bedrijven. Soms gebeurt dit in samenwerking met (universitaire) ziekenhuizen.
Jaarlijks doen ongeveer tweeduizend gezonde vrijwilligers en patiënten mee aan deze studies. Zonder vrijwilligers kan geen onderzoek worden gedaan. Zonder onderzoek komen geen nieuwe medicijnen beschikbaar. Meldt je daarom ook aan als vrijwilliger.
Contactgegevens
Bel gratis met PRA International op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur op 0800-7427622 of mail naar vrijwilliger@PRAIntl.com je kunt ook surfen naar www.vrijwilligerPRA.com

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
 
Hebben ze daar wel een koelkast/magnetron enzo? :D
 
10 dagen chillen in het onderzoekscentrum in Groningen en je ontvangt € 1158,- _O_
 
Hmm, als student nog best verleidelijk, heb nog wel wat speelgoed op m'n verlanglijstje staan.

Edit, o je moet 3 keer 3 nachten blijven? Dan kan ik beter gewoon 10 dagen extra werken.
 
betalen zij je begrafenis als het misgaat :P
 
Vind de vergoeding wat aan de lagere kant. Jullie geven 1500 euro bruto voor een onderzoek naar een nieuw middel dat gebruikt kan worden bij de behandeling van acuut hartfalen.

Ook daar hoef je maar 1 en 8 nachten aanwezig te zijn.

Vanwaar dit verschil in vergoeding?
 
betalen zij je begrafenis als het misgaat :P

Nee, jou lichaam als proefkonijn zit bij de prijs inbegrepen. Vandaar de ruime vergoeding, die eigenlijk schandalig laag is voor het beschikbaar stellen van je lichaam. Je kunt jurdisch geen aanspraak maken en hun aansprakelijk stellen. Daarvoor teken je bij aanvang van onderwerping aan het onderzoek.

Jarenlange voorafgaande studie sluit vrijwel uit dat je er complicaties van zult krijgen. Maar toch ben jij met je lichaam het proefkonijn om dat praktisch aan te tonen aan het College Ter Beoordeling van Geneesmiddelen.

Bovendien onderga je alles met de kennis van vandaag de dag, who knows about the long term effects op een periode van 20 jaar later.

Ik werk in de farmacie met ruwe data en elke hartslag/frequentie, bloeddruk e.d. is op papier vastgelegd om registratie mogelijk te maken.

Het idee alleen al dat m'n interieur gebruikt wordt voor goedverdiende 'commerciele boys' kets het al volledig af. Bovendien is dit adverteren. In de Spits of Metro is dit duur, op een forum hoort dit niet thuis.
 
Na dat verhaal van al die engelsen die doodgingen bij zo'n onderzoek hoeft het vna mij niet meer :D
 
Naast dat je de wetenschap ermee helpt en je er geld voor krijgt is het natuurlijk ook een hele interessante ervaring. Ik heb nog nooit aan zoiets mee gedaan, maar het staat op mijn lijstje van dingen te doen :D

Aan die doomscenario's moet je geen aandacht besteden. De kans dat je een ernstig auto ongeluk krijgt is groter en toch stappen we allemaal zorgeloos in de auto.

Iemand hier die al eens heeft deelgenomen aan zo'n soort onderzoek? Ben wel benieuwd door wat voor procedures je gehaald wordt en of de ruimte een beetje chill is waarin je die dagen verblijft. Er staat toch wel een tafeltennistafel mag ik hopen :D
 
Iemand hier die al eens heeft deelgenomen aan zo'n soort onderzoek? Ben wel benieuwd door wat voor procedures je gehaald wordt en of de ruimte een beetje chill is waarin je die dagen verblijft. Er staat toch wel een tafeltennistafel mag ik hopen :D


Een maatje van mijn zwagertje doet het wel vaker om aan geld te komen. 1 keertje is hij een tijd lang impotent geweest. Zal nog eens navragen bij welk onderzoek dat geweest is. En hoe het er aan toe gaat.
 
Er was een tijd geleden zo'n onderzoek waar ze proefpersonen gingen injecten met zoveel MG Test per week, meen ik mij te herinneren.

Zie het al voor me, allemaal geile zustertjes die het komen injecteren.
 
ik heb er ooit een keer aan meegedaan was zeker aan te raden (Y)

die vergoedingen hebben niks te maken met het risico dat je loopt. het is wettelijk zo geregeld dat het risico om iets op te lopen niet groter is dan wanneer je in de auto of vliegtuig stapt bijvoorbeeld.
de vergoeding varieert van 95 tot 150 euro per dag en heeft te maken met de hoeveelheid ongemak je ondervind in de zin van bloed afname's, urine verzamelen, bloeddrukmetingen etc...

ikzelf had eerst een dag intake kwam om 15.00 binnen gewoon uitleg eten en slapen. de tweede dag kreeg ik het middel toegediend sochtends en toen volgens een heel strak tijdschema 10 keer die dag bloed afgenomen en bloeddruk gemeten en hartfilmpjes gemaakt. de derde dag de hele dag vrije tijd eigenlijk. je kunt internetten, films kijken, poolen, tafelvoetballen, tv kijken etc... je hoeft je echt niet te vervelen (al zou ik er geen twee weken willen zitten). de vierde dag kon ik om 12.00 's middags al naar huis.

550 euro voor gekregen. (plus reiskosten vergoedingen en dat tikt ook wel aan, al helemaal als je ov hebt) .ik had me laatst weer aangemeld voor een onderzoek maar toen kwam ik niet door de voorkeuring heen omdat mn hartslag 48 was en hij moest minstens 50 zijn voor het desbetreffende onderzoek
 
ik heb er ooit een keer aan meegedaan was zeker aan te raden (Y)

die vergoedingen hebben niks te maken met het risico dat je loopt. het is wettelijk zo geregeld dat het risico om iets op te lopen niet groter is dan wanneer je in de auto of vliegtuig stapt bijvoorbeeld.
de vergoeding varieert van 95 tot 150 euro per dag en heeft te maken met de hoeveelheid ongemak je ondervind in de zin van bloed afname's, urine verzamelen, bloeddrukmetingen etc...

ikzelf had eerst een dag intake kwam om 15.00 binnen gewoon uitleg eten en slapen. de tweede dag kreeg ik het middel toegediend sochtends en toen volgens een heel strak tijdschema 10 keer die dag bloed afgenomen en bloeddruk gemeten en hartfilmpjes gemaakt. de derde dag de hele dag vrije tijd eigenlijk. je kunt internetten, films kijken, poolen, tafelvoetballen, tv kijken etc... je hoeft je echt niet te vervelen (al zou ik er geen twee weken willen zitten). de vierde dag kon ik om 12.00 's middags al naar huis.

550 euro voor gekregen. (plus reiskosten vergoedingen en dat tikt ook wel aan, al helemaal als je ov hebt) .ik had me laatst weer aangemeld voor een onderzoek maar toen kwam ik niet door de voorkeuring heen omdat mn hartslag 48 was en hij moest minstens 50 zijn voor het desbetreffende onderzoek
is er geen derde been op je rug gegroeit?
 
nee dankje kan ik een paar dagen niet trainen zeker
 
laat me weten als er mensen gezocht worden voor het testen van nieuwe androgene middelen of dna engineering voor mass :D
 
nope helemaal niks. echt 0,0% iets gemerkt van het medicijn
 
Deze vergoeding is niet zo hoog maar de periode is ook niet heel lang zo te zien. Voor studenten of werklozen altijd wel mooi meegenomen als je niet teveel verplichtingen hebt en ff zonder training/voeding kan.
 
:roflol:

@ Daster; Mocht je de hele dag eten en drinken wat je wilde. Of was het gewoon 3x per dag dat je iets te eten kreeg?
 
Ik doe alleen mee aan een AAS onderzoek denk ik...
 
Back
Naar boven