AndroidHealthClinic

Gelukkig nieuwjaar! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
25 jul 2009
Berichten
27.027
Waardering
5.938
Lengte
1m70
Massa
98kg
Bij deze wil ik iedereen op Dbb een gelukkig nieuwjaar wensen, dat 2011 een jaar mag zijn zonder blessures en lekker veel gains!

Ik ga zo mijn nest in.

Veel kusjes,
De geliefde Peanuthead.
 
gelukkig nieuwjaar!

nu verder dbben!!
 
Moge wij nog vele trolls meemaken, gelukkig nieuw jaar jongens!
 
Gelukkig nieuwjaar!!!:D
 
Happy whatever ! :D
 
kk ben ziek, wil weg

maar gelukkgi nieuwjaar haha
 
kankah joh sta helemaal strak door 5 scoops crack FEESTUH DAALIJK
 
Gelukkig nieuw jaar iedereen, van die lange!
 
Weet iemand nog een goed feest waar ik heen kan zonder kaartjes
Ik ben focking misselijk van die kwark ranzige kwark die fernau me had geadviseerd maar jullie eten die waarschijnlijk allemaal. Echt ranzig ik was loesoe dus ik dacht ik ga hem nu maar tjappen dan proef ik die smaak niet maar ik heb nu die ranzige zure smaak in mn moffo. Ik heb ook nog wat kip die ik af moet bakken, heb ook mn focking vinger verbrand klotezooi.. Gelukkig nieuw jaar

mix halve scoop whey ermee = lekker ;)

karma voor mijn tip bitch NU!
 
...
 
Laatst bewerkt:
lol ben nui thuis, en helemaal zijk nat omdar uik in mn eigen pis lig lol haha, vanb de drugs. ben oik nog nuchter. heb het helemaal gehad met vuurwerk en ga zo docuhen en daarna na een housepary waar ik vorig jaar ook was. ik kan nu heel goed typen omdat ik bizar helder ben. wanneerr gaat het ober. vuurwerk was leuyk was er rond half 12 savonds, heb het nbu wel gehad. ga me eesrt maar es doucbne.
 
Bij deze wil ik iedereen op Dbb een gelukkig nieuwjaar wensen, dat 2011 een jaar mag zijn zonder blessures en lekker veel gains!

Ik ga zo mijn nest in.

Veel kusjes,
De geliefde Peanuthead.

:gay:

jij ook gelukkig nieuw jaar
 
...
 
Laatst bewerkt:
lol ben nui thuis, en helemaal zijk nat omdar uik in mn eigen pis lig lol haha, vanb de drugs. ben oik nog nuchter. heb het helemaal gehad met vuurwerk en ga zo docuhen en daarna na een housepary waar ik vorig jaar ook was. ik kan nu heel goed typen omdat ik bizar helder ben. wanneerr gaat het ober. vuurwerk was leuyk was er rond half 12 savonds, heb het nbu wel gehad. ga me eesrt maar es doucbne.
--------------------------------------------------------------------------
Ik kopieer hem voordat ze/hij hem morgen verwijdert
:roflol:
 
lol ben nui thuis, en helemaal zijk nat omdar uik in mn eigen pis lig lol haha, vanb de drugs. ben oik nog nuchter. heb het helemaal gehad met vuurwerk en ga zo docuhen en daarna na een housepary waar ik vorig jaar ook was. ik kan nu heel goed typen omdat ik bizar helder ben. wanneerr gaat het ober. vuurwerk was leuyk was er rond half 12 savonds, heb het nbu wel gehad. ga me eesrt maar es doucbne.
Best stoer zo met je gastfamilie in irak
 
Iedereen een Krachtig en Wijd 2011 en mogen we allen onze doelen bereiken.
 
kusjes terug op je pindahoofdje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven