| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #161 |
| Cool Novice Aangemeld: jun 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Mwah.... vind het toch wel een beetje spijkers op laag water zoeken. Als je het woord 'kanker' verbiedt dan vind ik dat je ook 'tering', 'pleuris', e.d. moet verbieden, althans, als je het consequent wil aanpakken. Toegegeven, 'kanker' wordt wel vaker gebruikt, en om de één of andere reden klinkt het ook heftiger, maar het gebruik ervan verbieden lijkt me iets te veel van het goede. Je kunt beter mensen per announcement erop wijzen dat die woorden niet gewenst zijn en overmatig gebruik mogelijk consequenties zal hebben. Ik denk dat dan sowieso heel veel leden zullen afhaken met het gebruik van die woorden.
__________________ ,,In peace sons bury fathers, but war violates the order of nature, and fathers bury sons'' - Herodutus |
| |
| | #162 |
| Lamme tak Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Ik weet wel zeker van niet.
__________________ Cedo Nulli Chinese toestanden in de Lage Landen... |
| |
| | #163 |
| Ultimate Women's Magnet Aangemeld: apr 2007 Locatie: België Geslacht: M
Misschien is dit een voorwaarde van Sniperx om terug te keren
__________________ Huidige stats: 183cm, 90,2kg, 13%. * Willie the Pimp * "Wife" stands for: Washing Ironing Fucking Etc. |
| |
| | #164 | |
| Huge Freak Aangemeld: dec 2005 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Citaat:
http://forum.dutchbodybuilding.com/groups/queers-and-friends.html Laatst aangepast door Flying Fox : ma 17 aug 2009 om 17:48 | |
| |
| | #165 | |||
| Huge Freak | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
Citaat:
Citaat:
| |||
| |
| | #166 | ||
| Massive Warrior | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
Citaat:
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | ||
| |
| | #167 | |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
Alles lijkt me verder wel gezegd, locked.
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left | |
| |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| 'kanker', gebruik, woord |
| Topic opties | |
| |