| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #101 | |
| Huge Freak Aangemeld: jan 2005 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: 2m30 40kg > 50% Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
je denkt te veel na, iedereen denkt bepaalde dingen bij het woord gay, bigT maakt juist duidelijk dat dat niet altijd het geval is
__________________ 1,2,3 | |
| |
| | #102 | |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left | |
| |
| | #103 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Maar dat bekt nou eenmaal zo lekker
__________________ ''those were 500 dollar sunglasses, asshole.'' |
| |
| | #104 |
| Monstrous Giant | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
nikker/nigger is wel rasistisch , neger niet
__________________ Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken... vroeger ging je dood op je 40e Rooke's Log "Als je geen gespierde buffel bent op topniveau maakt het echt geen reet uit wat je hartslag is... misschien een klein beetje. "aldus BickB |
| |
| | #105 |
| Keyboard warrior Aangemeld: mrt 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Fox je zit wel erg in over het woordje gay, wil je ons iets vertellen misschien? Kanker mag dus niet meer, gelukkig dat tyfus en tering slechts griepjes zijn, blij dat dat wel toegelaten wordt. Ik vind het nogal een betutteling deze maatregel, er zijn zoveel meer woorden waar mensen aanstoot aan kunnen nemen... En ja ik ben al diverse vrienden en familieleden kwijtgeraakt aan kanker, ik gebruik het zelf dan ook alleen als scheldwoord...
__________________ "Never argue with idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience" Mijn Blog... |
| |
| | #106 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jul 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m50 40kg ? Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Aangezien dit topic al dusdanig vervuild is zal ik even een semi-OT vraag stellen aan de hand van de afgelopen pagina: Als een inwoner van Nigeria een Nigeriaan is, wat is een Inwoner van Niger dan? Edit : Niger : http://nl.wikipedia.org/wiki/Niger_(land) Nigeria : http://nl.wikipedia.org/wiki/Nigeria
__________________ ''Typisch links mijn vriend. Ze kunnen rechtsdenkende alleen belachelijk maken zonder inhoudelijk ergens op in te gaan.'' - The 'Xtralarge'. |
| |
| | #107 | |
| Onnoezel mannekeu Aangemeld: aug 2005 Locatie: Bruxelles ma belle - Chillvoorde Leeftijd: 21 Geslacht: M
Citaat:
__________________ Livin' la vida loca terrorbokkie: Dat ik bijna werd betrapt op trekken. Er ging een gevoel door me lichaam die ik niet snel zou vergetten sniperX: Dit is de emmer die de druppel doet overlopen (ja ik weet verkeerd om). bye bye.. DBB's Hall of Fame: Markywannabe, Musclebear, Klusmier, Spiertje16, Ciko, Sisevano, luppie, SniperX, Marjolein46, Dave Hawk The saga continues... | |
| |
| | #108 | |
| Massive Warrior | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| |
| | #109 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Wisten jullie dat het schelden met ziekten een fenomeen is van Nederlandse bodem? Het beleid terzijde, deze informatie is wel grappig. Nergens op de wereld wordt er zo met ziekten gescholden als in ons koude kikkerlandje. -Pokken -Pest -Tyfus -Tering -Kanker -Cholera Allemaal ziekten die menig vervoeging en verwensing kennen van Nederlandse makelij. Cancerasshole of krebsjude is dan ook niet voorkomend als in de moedertaal hier getypt, maar echt iets exclusiefs dat enkel de Nederlander bezit in den vocubalaire. |
| |
| | #110 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Een homo die zich "abnormaal" gedraagt noem ik verwijft, is positiever en is voor hen zelfs een compliment.
__________________ Incline Bench Press: 4 x 90kg Db Triceps Extention: 5 x 18kg Armen: L 42,2 cm / R 41,2 cm "Geen geringe kunst is het te genieten, je moet er het leven positief genoeg voor kunnen inzien." |
| |
| | #111 | |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Citaat:
Vraag me overigens af hoeveel in het dagelijks leven de term standaard gebruiken en hoe normaal het in hun omgeving gevonden wordt dat die term wordt gebruikt.
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left | |
| |
| | #112 | |
| rock 'n roll Aangemeld: mrt 2006 Locatie: die hard Geslacht: M
Stats: 1m91 128kg - Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
Maar ben je het er niet mee eens dat dat kanker niet persoonlijk bedoelt is? Ik weet niet wie zijn familieleden of kennissen kanker hebben gehad. En ik weet ook niet of er bij iemand een zelfmoord in de familie was. Ofdat er iemand is overleden aan aids, of dat iemand homo is en dat liever niet zou willen wezen. Het zou een stuk makkelijker wezen als mensen dingen die niet persoonlijk bedoelt zijn ook niet persoonlijk opvatten. Godverdomme kan ook voor sommige mensen enorm beledigend worden opgevat. | |
| |
| | #113 | |
| Huge Freak Aangemeld: dec 2005 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Citaat:
Net zoals "kanker" zelden een verwijzing is naar de ziekte. En net zoals keidom niets met stenen te maken heeft, stom niks met sprakeloosheid, klote niets met teelballen, mongool niets met het syndroom van down, shit niets met stront, fuck niets met seks en godverdomme niets met god te maken moet hebben. "Wat een kankertopic" is geen verwijzing naar de ziekte. Het topic heeft geen kanker, en gedraagt zich niet zoals een stereotiepe kankerpatiënt waar men mee wenst spotten. Het is gewoon een woord, dat omwille van de ziekte toch al negatief klonk, en dus makkelijk in andere negatieve context kan gebruikt worden. Het is idioot om kanker zo te gebruiken, en het getuigt van weinig respect. Maar ik vraag me af, als je het gebruik van het woord gaat verbieden, moeten er dan nog geen andere woorden verboden worden? En als je ook andere woorden gaat verbieden, waar trek je dan de grens? | |
| |
| | #114 | |
Citaat:
Zaken wel of niet persoonlijk aantrekken heeft er verder niet zoveel mee te maken. Het gaat ook om wat fatsoen aan te brengen in discussies, kanker als stopwoordje gebruiken is wat mij betreft een teken van gebrek aan fatsoen. Om dan gelijk andere termen te verbieden gaat dan wat ver. Niet alle woorden hebben dezelfde lading, ook al kan je daar natuurlijk ook weer oeverloos lang over discussieren.
| |
| | #115 |
| Onnoezel mannekeu Aangemeld: aug 2005 Locatie: Bruxelles ma belle - Chillvoorde Leeftijd: 21 Geslacht: M
Ja dat is wat ik net zei, waar trek je de grens.
__________________ Livin' la vida loca terrorbokkie: Dat ik bijna werd betrapt op trekken. Er ging een gevoel door me lichaam die ik niet snel zou vergetten sniperX: Dit is de emmer die de druppel doet overlopen (ja ik weet verkeerd om). bye bye.. DBB's Hall of Fame: Markywannabe, Musclebear, Klusmier, Spiertje16, Ciko, Sisevano, luppie, SniperX, Marjolein46, Dave Hawk The saga continues... |
| |
| | #116 | |
| rock 'n roll Aangemeld: mrt 2006 Locatie: die hard Geslacht: M
Stats: 1m91 128kg - Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
| |
| |
| | #117 |
Ja, ik ben het er ook mee eens dat "kanker" om de vijf botten gebruiken mag stoppen, ik discussiëerde maar puur uit filosofische overwegingen |
| |
| | #118 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
kun je geen filter aanzetten ofzo? er zijn fora waar ''tering'', ''tyfus'' en ''kanker'' vanzelf vervangen worden door ''ziekte''.
__________________ Benen moeten ook getraind worden, want dan lijkt je lul niet meer zo enorm groot. Dat schrikt af. |
| |
| | #119 | |
Citaat:
---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ---------- Beetje lastig natuurlijk als een ziekte als kanker ook besproken kan worden in een serieuze sectie als 'Gezondheid en uiterlijk, de AAS-sectie of de wetenschapssectie waar studies worden gepost met een link naar kanker en waardoor die ziekte veroorzaakt kan worden.
| |
| | #120 |
In feite zitten we met een kanker op DBB, een ongebreidelde groei van leden die grove taal gebruiken. Hopelijk mist de censuurkuur zijn effect niet.
|
| |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| 'kanker', gebruik, woord |
| Topic opties | |
| |