| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #81 |
| Massive Warrior | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Nee het kan perfect gebruikt worden om te vewijzen naar een bepaald gedrag. Maw je beledigd geen homo's, je beledigd een gedrag. En dat is ook het meest voorkomende gebruik.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| |
| | #82 |
| Onnoezel mannekeu Aangemeld: aug 2005 Locatie: Bruxelles ma belle - Chillvoorde Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Ik heb het gisteren eens 1 keertje gebruikt in het topic van sniperX, en ik krijg gelijk geel dus ik was al op de hoogte
__________________ Livin' la vida loca terrorbokkie: Dat ik bijna werd betrapt op trekken. Er ging een gevoel door me lichaam die ik niet snel zou vergetten sniperX: Dit is de emmer die de druppel doet overlopen (ja ik weet verkeerd om). bye bye.. DBB's Hall of Fame: Markywannabe, Musclebear, Klusmier, Spiertje16, Ciko, Sisevano, luppie, SniperX, Marjolein46, Dave Hawk The saga continues... |
| |
| | #83 | |
| Huge Freak Aangemeld: dec 2005 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Citaat:
Tenzij je bedoelt dat "gay" intussen ook iets anders kan betekenen, zoals het gedrag van een watje? | |
| |
| | #84 | |
| Monstrous Giant Aangemeld: aug 2007 Locatie: olddutch for fucking president ! Geslacht: M
Stats: 2m06 64kg > 50% Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
kommop nou flying gay, doe niet zo moeilijk , dit word wel erg gay vind ik
__________________ . | |
| |
| | #85 |
|
| |
| | #86 |
| Onnoezel mannekeu Aangemeld: aug 2005 Locatie: Bruxelles ma belle - Chillvoorde Leeftijd: 21 Geslacht: M
Trouwens, als jullie 1 woord censureren vind ik ook dat de rest dan ook gecensureerd moet worden, alles of niets. Als ik bijvoorbeeld neger zeg tegen Jesaja dan kan hij misschien spontaan in janken uitbarsten, dus het zou niet eerlijk zijn tegenover onze donkere jongen.
__________________ Livin' la vida loca terrorbokkie: Dat ik bijna werd betrapt op trekken. Er ging een gevoel door me lichaam die ik niet snel zou vergetten sniperX: Dit is de emmer die de druppel doet overlopen (ja ik weet verkeerd om). bye bye.. DBB's Hall of Fame: Markywannabe, Musclebear, Klusmier, Spiertje16, Ciko, Sisevano, luppie, SniperX, Marjolein46, Dave Hawk The saga continues... |
| |
| | #87 | |
| Massive Warrior | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
Maar de vergelijking die je maakt is sowieso een faal eerste klas, mensen die lijden aan een zeer pijnlijke ziekte (zowel fysiek als psychisch) gaan vergelijken met iemand die een vrijwillige keuze maakt. Ik had meer van jou verwacht.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| |
| | #88 | |
Citaat:
| |
| |
| | #89 |
| rock 'n roll Aangemeld: mrt 2006 Locatie: die hard Geslacht: M
Stats: 1m91 128kg - Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
+1
|
| |
| | #90 | |
| Monstrous Giant Aangemeld: aug 2007 Locatie: olddutch for fucking president ! Geslacht: M
Citaat:
ps. je avator ---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ---------- hahahah Ivo, ga je je zelf plus enen
__________________ . | |
| |
| | #91 | |
Citaat:
__________________ Livin' la vida loca terrorbokkie: Dat ik bijna werd betrapt op trekken. Er ging een gevoel door me lichaam die ik niet snel zou vergetten sniperX: Dit is de emmer die de druppel doet overlopen (ja ik weet verkeerd om). bye bye.. DBB's Hall of Fame: Markywannabe, Musclebear, Klusmier, Spiertje16, Ciko, Sisevano, luppie, SniperX, Marjolein46, Dave Hawk The saga continues... | |
| |
| | #92 | |
Citaat:
| |
| |
| | #93 | |
Citaat:
Zelfs in deze post komt er een (onbewuste) belediging naar boven. "Er zijn homo's die zich normaal gedragen", wat impliceert dat veel homo's zich abnormaal gedragen, opnieuw een oordeel geveld: Homo's zijn niet normaal. En de volgens jou "niet normale" homo's zijn zelfs in de meerderheid, anders zou je het gedrag niet "gay" noemen. Het grote verschil tussen de woorden "gay" en "kanker" is, naast hun echte betekenis, in hoeverre ze ingeburgerd zijn. "Gay" wordt best aanvaardt, net zoals "mietje", hoewel ze beide in theorie beledigend zijn voor homo's (iets waarvan je het tegendeel nog niet hebt kunnen aantonen). Kanker is dan misschien een verschrikkelijke ziekte, de pest is dat ook, net als tyfus. Beide kunnen worden gebruikt in een andere context, met negatieve bijklank. | |
| |
| | #94 |
| Monstrous Giant | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Eindeloze discussies ook altijd Geen kanker meer gebruiken en daarmee klaar. Wel of niet Gay is irrelevant in deze discussie. Gay wordt gedoogd maar we zijn er niet bepaald trots op dit taalgebruik. Mod functie nog open Tijl?
__________________ My name is Peoples. You know why they call me that? 'Cause "ch-you" always takes care of "ch-your" peoples? Yeah, actually, more or less. You're one pathetic Kentucky Fried nigga. I got some chicken wing foryou. |
| |
| | #95 |
|
| |
| | #96 |
|
| |
| | #97 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Diana Ross gebruikt het woord gay in het liedje "Why Do Fools Fall In Love", en gebruikt het als blij. Daarom zeg ik nu ook altijd dat ik me gay voel, dus ik gebruik het wel nog.
__________________ Incline Bench Press: 4 x 90kg Db Triceps Extention: 5 x 18kg Armen: L 42,2 cm / R 41,2 cm Prince More Than Genius: http://www.youtube.com/watch?v=IyjYt...ayer_embedded# |
| |
| | #98 | |
Citaat:
homo's en mietjes vergelijken met kanker is nogo
__________________ . | |
| |
| | #99 | |
| Monstrous Giant | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
Verander de woorden eens met tyfus (ziekte) en hetro (geaardheid) misschien snap je dan ook het punt
__________________ My name is Peoples. You know why they call me that? 'Cause "ch-you" always takes care of "ch-your" peoples? Yeah, actually, more or less. You're one pathetic Kentucky Fried nigga. I got some chicken wing foryou. | |
| |
| | #100 |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Als je doelt op 'sterf' of soortgelijke uitlatingen, die worden al verwijderd en/of bestraft.
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| 'kanker', gebruik, woord |
| Topic opties | |
| |