| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #61 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: feb 2006 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
Opgekropte frustraties? Omdat ik jouw post anders interpreteer? Ik ben zelf ook een autochtoon die überhaupt gematigd rechts stemt hoor, daar zullen de veronderstelde frustraties alleszins niet uit voortkomen. Maar goed, neemt niet weg dat er hier een aantal leden zitten die met dergelijke posts wél zulke zaken menen, en gezien je leeftijd en gemiddelde post had ik hierover een vooroordeel bij jou, my bad. ![]() Maar uit nieuwsgierigheid, wat bedoel je er dan wel helemaal mee? Want een gematigde (door de jaren heen vindt er vermenging en cultuursamenvloeiing plaats) multiculturele samenleving is niets om schrik van te hebben en met zo'n post zonder verdere uitleg geef je wel die gedachte mee. edit : ik besef trouwens dat we beter in mijn profiel of via pm voort doen, even vergeten dat het over wat anders ging hier.
__________________ \o/ | |
| |
| | #62 | |
| Massive Warrior Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 40 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() ![]() | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
Zo ingeburgerd is het natuurlijk ook niet in Den Haag. Degenen die er standaard gebruik van maken kunnen zich vaak niet direct redden in wat je de normale maatschappij kan noemen.
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left | |
| |
| | #63 |
| Huge Freak Aangemeld: dec 2005 Locatie: België Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Goed nieuws. Ik vind het vooral irritant als mensen het gebruiken voor één of andere blessure. Dan lees ik constant in logs dingen als "rug kanker", "hé, hoe is het met je heupkanker?". Je zou bijna denken dat ze hier allemaal zeldzame kankergevallen hebben. |
| |
| | #64 |
| Ultimate Women's Magnet Aangemeld: apr 2007 Locatie: België Geslacht: M
|
| |
| | #65 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
__________________ And Shepherds we shall be. For thee, my Lord, for thee. Power hath descended forth from Thy hand, that our feet may swiftly carry out Thy command. So we shall flow a river forth to Thee and teeming with souls shall it ever be. In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. |
| |
| | #67 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2004 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Citaat:
![]() Woord moet gewoon kunne, mensen die daar aanstoot aan nemen, kunnen maar beter wegblijven van het internet. Wie weet wat je nog allemaal tegen komt. | |
| |
| | #68 | |
| Monstrous Giant | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
![]() Klopt wat je zegt, wij in het statenkwartier zondigen ons nauwelijks aan deze vuilbekkerij
__________________ My name is Peoples. You know why they call me that? 'Cause "ch-you" always takes care of "ch-your" peoples? Yeah, actually, more or less. You're one pathetic Kentucky Fried nigga. I got some chicken wing foryou. | |
| |
| | #69 | |
Hoe zit het trouwens met het constant alles "gay" te noemen hier op DBB? Het is beledigend voor de homogemeenschap. Zet maar op de censuurlijst. Nog woordjes? ---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ---------- Citaat:
Als ik last heb van mijn darmen, zeg ik toch ook niet "ik heb last van darmkanker"? Vanaf nu, geen kanker meer gebruiken voor fysieke aandoeningen. | |
| |
| | #70 |
| Monstrous Giant Aangemeld: aug 2007 Locatie: olddutch for fucking president ! Leeftijd: 41 Geslacht: M
Stats: 1m85 118kg 15% Karma: ![]() | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
toch wel ,bijvoorbeeld als ik een lelijk wijf zie ofzo, zeg ik zoiets als "tering ik krijg oogbal kanker"
__________________ kom kom klein lief geitje, kom kom, kom maar hier..lief geeeeiiitje kom...ha ha ik heb je !!!!! . GEBUKT IS GEPAKT !!! hihihihi |
| |
| | #71 |
|
| |
| | #72 |
| Massive Warrior | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Beledigend of niet is niet de issue. Het is eerder het gegeven dat het erg laag is om ernstige ziekten te misbruiken voor iets dat je ook anders kan uitdrukken. Het is een slechte evolutie in de Nederlandse taal die vooral in Nederland sterk groeit onder jongeren. Gewoonlijk jongeren die totaal geen respect tonen.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| |
| | #73 |
| Huge Freak | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
about time echt...
__________________ Today still wanted by the government, they survive underground. If you can't grow, if nothing else helps and you can find them. Then maybe you can buy steroids! 1e plaats - JBC 2009 - tot 90kg Spoiler: Toon |
| |
| | #74 | |
Citaat:
| |
| |
| | #75 |
Het is geen ernstige ziekte, het is gewoon een voorkeur. En met voorkeuren mag gelachen worden. Vinden ze zelf trouwens ook niet erg hoor.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| |
| | #76 | |
| Colossal Veteran Aangemeld: apr 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Citaat:
| |
| |
| | #77 | |
Citaat:
Door het gebruik van het woord "gay", in een negatieve context, wordt homoseksualiteit geassocieerd met iets negatief. Dat op zich is een belediging naar homo's. Het is alsof ik "jood" ga gebruiken als scheldwoord, dat zou ook niet aanvaard worden. Nochtans is "jood" geen ernstige ziekte, maar een Samengevat, wat is het ergst: homo's beledigen of een dodelijke ziekte beledigen? Denk niet dat de ziekte dat erg gaat vinden. | |
| |
| | #78 | |
Citaat:
![]() Wie zegt dat "gay" naar een persoon refereert?
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| |
| | #79 | |
| rock 'n roll Aangemeld: mrt 2006 Locatie: die hard Geslacht: M
Stats: 1m91 128kg - Karma: ![]() ![]() | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
Als ik het over mijn vervelende fiets heb, hoeft iemand zich toch ook niet aangesproken te voelen over zijn vervelende broertje? | |
| |
| | #80 |
Gay kan ook gewoon "homoseksueel" (als adjectief) of "blijheid" betekenen. In de eerste betekenis is het even erg, en niemand gebruikt het nog in de 2de.
|
| |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| 'kanker', gebruik, woord |
| Topic opties | |
| |