| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #41 |
| Monstrous Giant Aangemeld: aug 2007 Locatie: olddutch for fucking president ! Geslacht: M
Stats: 2m06 64kg > 50% Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
vind ook dat ze jodekoeken en negerzoenen moeten verbieden
__________________ . |
| |
| | #42 | |
| Ray. Aangemeld: feb 2009 Locatie: Assendelft. Leeftijd: 36 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Stats: 1m77 75kg 13% Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
Sorry maar als je dat zo zegt klinkt het nou niet dat je een "leuke" avond gehad heb
__________________ lifes a bitch then you marry one Spoiler: Toon Keep motivated [click me!] The Truth About Abs | |
| |
| | #43 | |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left | |
| |
| | #44 | |
| Monstrous Giant Aangemeld: jun 2007 Locatie: Winter wonderland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m74 108kg - Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
geen verdere discussie over nodig. | |
| |
| | #45 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: feb 2006 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
Citaat:
Maar einde discussie dan maar, des te beter als racisme wel wordt aangepakt.
__________________ \o/ | |
| |
| | #46 |
| Huge Freak | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Belachelijke maatregel wat mij betreft. Bij mij in de familie is er iemand die kanker heeft en ik heb compleet geen probleem met het woord. Op geen enkele manier voel ik me aangesproken of gekwetst door het gebruik van kanker als scheldterm of gewoon te pas en te onpas. Natuurlijk zijn er wel individuen die niets liever doen dan te schelden met dergelijke woorden owv geen enkele reden, maar dat is van een klasse waarmee ik geen enkele band of voeling heb. Het is een beetje zoals kijken naar de rauwe natuur. Je hoeft het niet te begrijpen om ervan te genieten. |
| |
| | #47 |
| Massive Warrior | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Ik stoorde me er persoonlijk ook niet aan guardian, maar ik begrijp wel waarom we de keuze hebben gemaakt. Ik begrijp ook dat dit gevoelig ligt bij anderen. Kwestie van empathie hebben.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| |
| | #48 | |
| Monstrous Giant | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
__________________ Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken... vroeger ging je dood op je 40e Rooke's Log "Als je geen gespierde buffel bent op topniveau maakt het echt geen reet uit wat je hartslag is... misschien een klein beetje. "aldus BickB | |
| |
| | #49 |
| Huge Freak Aangemeld: jan 2005 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: 2m30 40kg > 50% Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
vreemde maatregel aangezien het in nederland een standaard scheldwoordje is omt zo te zeggen...
__________________ ... |
| |
| | #50 | |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Citaat:
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left | |
| |
| | #51 |
| Huge Freak | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Of mss moeten sommige mensen ook minder lange tenen hebben. Teveel censuur is ook iets waarvoor je je moet behoeden.
|
| |
| | #52 |
Een forum is dan wel iets anders dan het dagelijks leven maar wie in het dagelijks leven de ene 'kanker' na de andere er uitgooit wordt toch wel als een marginaal gezien. MeDieVil geeft aan dat het een standaard scheldwoordje is maar in feite is het een woord dat vooral door marginalen gebruikt wordt. Prima als iemand zich wil vereenzelvigen met dat soort marginale figuren maar ga dan maar gezellig op je kamertje driehoog achter het woord 'kanker' een stuk of 30 keer bezigen.
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| |
| | #53 | |
| Huge Freak Aangemeld: jan 2005 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: 2m30 40kg > 50% Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
FAIL!
__________________ ... | |
| |
| | #54 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jun 2007 Locatie: Winter wonderland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m74 108kg - Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Beste Forumleden, .anker is een ernstige ziekte, waar steeds meer mensen mee te maken krijgen, in deze tijd . Ik vind het geen normaal scheldwoord maar extreem, het is een verwijzing naar een ernstige ziekte. er word tegenwoordig al veel te veel als normaal woord gebruikt in de huidige taal, sta compleet achter de beslissing van Dbb. |
| |
| | #55 |
| Massive Warrior | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Of misschien moet je voor de gein eens op andere sites en fora gaan kijken. Hier werd tot nu toe geen enkel scheldwoord gecensureerd. Dat er nu gevraagd wordt dat een ernstige ziekte nu enkel nog in de correcte context gebruikt wordt kan je amper censuur noemen. Dat is eerder het handhaven van regel #6. Let op je taalgebruik en wees beleefd.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| |
| | #56 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: nov 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Citaat:
__________________ Set a goal, make it happen.. Imagine love, fake a passion.. | |
| |
| | #57 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2008 Locatie: Vlaanderen Geslacht: M
Stats: 1m80 77kg 12% Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
maar ik denk dat jij met heel wat opgekropte frustraties zit als jij 'het recht in eigen handen nemen' aanziet als een directe aanleiding tot een massamoord van een bepaalde bevolkings groep. jouw vrijgrote zekerheid zit er dus wel degelijk naast.
__________________ Origineel gepost door thomastog Zo moeilijk is het toch niet? Een inbraak is hetzelfde als een overtreding genie, de wet zegt dat geen van beide mag, dat betekent dat een misdaad hetzelfde is als een 'overtreding' en een overtreding hetzelfde is als een 'misdaad' omdat het allebei niet mag en je met beide daden de wet 'overtreed'. | |
| |
| | #58 | |
| Monstrous Giant | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
__________________ My name is Peoples. You know why they call me that? 'Cause "ch-you" always takes care of "ch-your" peoples? Yeah, actually, more or less. You're one pathetic Kentucky Fried nigga. I got some chicken wing foryou. | |
| |
| | #59 |
| Snorlax Hunter | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Goede beslissing! Kijken hoe de e-warriors zichzelf nu gaan uitdrukken
__________________ It doesn't matter how you got the pot of gold, Only that you beat the leprechaun. |
| |
| | #60 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Harderwijk Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m83 92kg - Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
ik ben me ervan bewust dat kanker een ernstige ziekte is, en dit wens ik ook niemand toe. ik ben ook niet iemand die mensen uitscheld voor kankerlijder of iets in deze trant, maar af en toe om iets te versterken zeg je wel eens; het was kanker lekker. ik ben zelf van mening dat kanker in de eerste context (uitschelden) verboden mag worden hier, alleen als iemand het niet jegens iemand richt zou er toch niets aan de hand zijn? want oke, er zijn mensen die er aanstoot aan nemen.. maar er zijn ook mensen die aanstoot nemen aan godverdomme... moeten we dit ook verbieden dan?
__________________ Marvin's log Afgesproken met een meisje in de stad om te gaan voetballen. Op een bepaalde plek, 13:30. Ik was er en heb een kwartier!! gewacht maar zag haar niet. Ben naar huis geraced en ging op msn; ze kwam online en schold me uit voor ******PLAYER, en blockte me.. Fijn. Ik heb gewoon zolang gewacht daar, en dan krijg je dit. -Bring da Amba Lamps- |
| |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| 'kanker', gebruik, woord |
| Topic opties | |
| |