| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jun 2007 Locatie: in het maisveld Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m74 108kg - Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Vind het ook nergens op slaan,om .. te zeggen als het niet over de ziekte zelf gaat. goed bezig Dbb |
| |
| | #22 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 33 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Vind ik ook wel wat van te zeggen. Als je hier in alle ernst beweert dat negers minderwaardig zijn aan blanken is er niets aan de hand en ben je vrij om je mening te geven maar je mag niet met kanker schelden. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb er ook een hekel aan. Alhoewel ik niet kan zeggen dat ik het zelf nooit gebruik bij extreme frustratie..
__________________ "Zo veel debielen, zo weinig tijd.." (Klaaswitz 2010) |
| |
| | #23 | |
| Massive Warrior | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| |
| | #24 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: feb 2006 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
A fifth of European Union will be Muslim by 2050 Of dergelijke verkapte posts mogen wel?
__________________ \o/ | |
| |
| | #25 | |
Citaat:
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| |
| | #27 |
Als jij daar racisme in ziet dan denk ik dat je spoken ziet.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| |
| | #28 |
| Karma > Shoarma | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
+2 Al mogen van mij de sancties wel iets zwaarder.
__________________ Leuk spel voor als je een hekel aan care bears hebt: http://www.spel.nl/game/Evil-Care-Bears.html |
| |
| | #29 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: feb 2006 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
O, dus het willen uitroeien van een bepaalde bevolkingsgroep die men aanziet als minderwaardig is geen racisme? Onder wat valt het dan te klasseren?
__________________ \o/ |
| |
| | #30 | |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 33 Geslacht: M
Citaat:
Nou ja, ok. Dat is mooi dan maar die indruk kreeg ik nooit zo gekeken naar talloze racistische opmerkingen die je in bepaalde perioden heel veel ziet. Ik kreeg nu nooit de indruk dat al die mensen daar kaartjes voor kregen maar goed, dat is mooi dan.
__________________ "Zo veel debielen, zo weinig tijd.." (Klaaswitz 2010) | |
| |
| | #31 |
O, dus jij leest 'recht in eigen handen nemen' als iets totaal anders?
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| |
| | #32 |
| Monstrous Giant Aangemeld: aug 2007 Locatie: olddutch for fucking president ! Geslacht: M
Stats: 2m06 64kg > 50% Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
+3 vind de doodstraf wel passend als sanctie ** EO **
__________________ . |
| |
| | #33 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Ik maak me er ook aan schuldig maar ik ben blij dat DBB nog een opvoedkundige taak tot zich neemt dus ik vind dit wel een goede maatregel. NORMEN EN WAARDEN! ook op DBB.
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. I have found the Iron to be my greatest friend. Friends may come and go, but two hundred pounds is always two hundred pounds |
| |
| | #34 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: the wild Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m88 94kg 12% Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
aan de ene kant is het wel goed en snap ik het, aan de andere kant is het wel jammer. het is zo'n fijn woord om dingen te versterken, als je wil zeggen dat je een hele leuke avond hebt gehad en je zet daar k.. voor dan snapt iedereen het meteen. maar opzich wel een goed initiatief, zal mijn best doen...
|
| |
| | #35 | |
Citaat:
Ik wil nog wat beters gaan zoeken om te quoten, maar dan blijven we wellicht bezig.
__________________ \o/ | |
| |
| | #36 |
| Karma > Shoarma | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Dat gaat net te ver. Gewoon 2 nachten in een hok alleen met Skinnie lijkt me wel straf genoeg.
__________________ Leuk spel voor als je een hekel aan care bears hebt: http://www.spel.nl/game/Evil-Care-Bears.html |
| |
| | #37 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Ik stoor me ook mateloos aan het woordje "neger".
__________________ "Combination of Energy and Intelligence as well as a balance Between Emotion and Reason are Essential to success" ------------------------------------------ |
| |
| | #38 | |
| Monstrous Giant Aangemeld: aug 2007 Locatie: olddutch for fucking president ! Geslacht: M
Stats: 2m06 64kg > 50% Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Citaat:
dit is nog erger als een "gewone" snelle doodstraf
__________________ . | |
| |
| | #39 | |
| Ultimate Women's Magnet Aangemeld: apr 2007 Locatie: België Geslacht: M
Citaat:
__________________ Huidige stats: 183cm, 90,2kg, 13%. * Willie the Pimp * "Wife" stands for: Washing Ironing Fucking Etc. | |
| |
| | #40 | |
Citaat:
Het is ook weer typisch dat men altijd van onderwerp moet veranderen, dit topic gaat over 1 bepaald woord en dan moet je niet gaan zeuren over andere zaken. Duidelijk racisme word hier altijd aangepakt.
| |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| 'kanker', gebruik, woord |
| Topic opties | |
| |