| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Het lijkt trendy te zijn om de term 'kanker' of 'kk' te pas en te onpas te gebruiken. Het gebruik van die term is ten eerste nergens voor nodig en ten tweede storend voor een gedeelte van de leden op DBB. DBB is geen EO-forum of ander forum waar grove taal helemaal niet is toegestaan. Echter het gebruik van het woord 'kanker' als scheldterm (of andere ziekten) is voorbij de fatsoensnormen zoals deze op DBB gelden. Degenen die zich schuldig maken aan het gebruiken van het woordje 'kanker' als een soort van stopwoordje kunnen er op rekenen dat er sancties tegenover staan. Een discussie kan ook op een fatsoenlijke manier gevoerd worden. Dit betekent niet dat voor ieder gebruik van een scheldwoord direct een kaart getrokken zal worden maar het gebruik van termen als 'kanker hard', 'kanker stoer' etc kunnen er voor zorgen dat zowel je posting verwijderd wordt als een sanctie wegens provocatie en beledigingen. Keep it clean.
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Harderwijk Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m83 92kg - Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
oke, ik heb me er ook schuldig aan gemaakt. maar ik zal er op letten inderdaad
__________________ Marvin's log Afgesproken met een meisje in de stad om te gaan voetballen. Op een bepaalde plek, 13:30. Ik was er en heb een kwartier!! gewacht maar zag haar niet. Ben naar huis geraced en ging op msn; ze kwam online en schold me uit voor ******PLAYER, en blockte me.. Fijn. Ik heb gewoon zolang gewacht daar, en dan krijg je dit. -Bring da Amba Lamps- |
| |
| | #3 |
| Monstrous Giant Aangemeld: aug 2007 Locatie: olddutch for fucking president ! Geslacht: M
Stats: 2m06 64kg > 50% Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
kut man dat we dat tiefus woordje niet meer mogen schrijfen, best wel tering. maar ik respekteer alle EO kijkers natuurlijk volledig
__________________ . |
| |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Wat een *AN*ERZOOI!! J/K Eric.
__________________ "Combination of Energy and Intelligence as well as a balance Between Emotion and Reason are Essential to success" ------------------------------------------ |
| |
| | #5 |
| fap fap fap | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
kanjer Eric!
|
| |
| | #6 |
| Ray. Aangemeld: feb 2009 Locatie: Assendelft. Leeftijd: 36 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Stats: 1m77 75kg 13% Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Mee eens, is nergens voor nodig en kan mensen diep raken (ja ook op het internet)....
__________________ lifes a bitch then you marry one Spoiler: Toon Keep motivated [click me!] The Truth About Abs |
| |
| | #7 |
| KaRMa HoeR Aangemeld: nov 2008 Locatie: Hell Geslacht: M
Stats: 1m95 120kg 12% Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Mee eens! |
| |
| | #8 |
| Ultimate Women's Magnet Aangemeld: apr 2007 Locatie: België Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
Ik moest meteen aan dat nummer van Snap denken: Rhythm is a cancer.
__________________ Huidige stats: 183cm, 90,2kg, 13%. * Willie the Pimp * "Wife" stands for: Washing Ironing Fucking Etc. |
| |
| | #9 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
__________________ Nulla tenaci invia est via... |
| |
| | #10 |
| strength beyond strength Aangemeld: apr 2006 Locatie: sea of agony Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
en kenkah ?
__________________ I've seen the man use the needle, seen the needle use the man I see myself use the needle, see the needle in my hand |
| |
| | #11 | |
| Monstrous Giant Aangemeld: aug 2007 Locatie: olddutch for fucking president ! Geslacht: M
Citaat:
Ik heb op de kleuterschool van mijn ouders geleerd dat schelden niet pijn doet vrijkaartje dus om te schelden
__________________ . | |
| |
| | #12 |
| Ultimate Women's Magnet Aangemeld: apr 2007 Locatie: België Geslacht: M
__________________ Huidige stats: 183cm, 90,2kg, 13%. * Willie the Pimp * "Wife" stands for: Washing Ironing Fucking Etc. |
| |
| | #13 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: M
typisch DBB beleid weer.
__________________ Bryan zegt: Jesaja Katalysator van het internet Boodschapper van het ijz'ren spel Het is neit wanneer de zwaluwen laag vliegen dat het gaat regenen Maar jesaja die weer gaat squaten Dat voorspelt zware progressiemaanden in the iron game Jij bent de jezus van dutchbodybuilding.com |
| |
| | #14 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 33 Geslacht: M
Ik heb zo'n buurman. Als je 'm tegenkomt glimlacht ie als een klein kind en staat ie constant orders op te volgen van zijn schreeuwvrouw. Betrap je hem een keer zonder dat hij in de gaten heeft dat er derden in de buurt zijn staat hij telkens met kanker te schelden om helemaal niets, in het bijzijn van zijn dochtertje. Ohja, en kankerkatten, die schopt hij dood als die in zijn tuin komen. Het kwetst me niet maar het komt zo enorm verpaupert over. Ik woon er nog niet zo heel lang maar één deze dagen ga ik hem toch maar vertellen dat ik 'm een halve zool vind.
__________________ "Zo veel debielen, zo weinig tijd.." (Klaaswitz 2010) |
| |
| | #15 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
F*
__________________ Got to live for today, 'cause tomorrow ain't promised to me |
| |
| | #16 |
__________________ . |
| |
| | #17 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 44 Geslacht: M
hebben we nog meer woorden die verboten zijn ? Fuck bijvoorbeeld ? Hier heb je vast een lijstje: http://en.wikipedia.org/wiki/Seven_dirty_words
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| |
| | #18 | |
Citaat:
__________________ . | |
| |
| | #19 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: M
Het gaat er een beetje om dat er wordt gekozen wat "aanstootgevend" is.. en dat mag dan niet meer. Wat denk je dat al die marrokanen/moslims vinden van al die outrageous shit die "jullie" zeggen?
__________________ Bryan zegt: Jesaja Katalysator van het internet Boodschapper van het ijz'ren spel Het is neit wanneer de zwaluwen laag vliegen dat het gaat regenen Maar jesaja die weer gaat squaten Dat voorspelt zware progressiemaanden in the iron game Jij bent de jezus van dutchbodybuilding.com |
| |
| | #20 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 16 Geslacht: M
Stats: 1m92 82kg - Karma: | Re: Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB
|
| |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| 'kanker', gebruik, woord |
| Topic opties | |
| |