AndroidHealthClinic

Wat ga je doen vandaag?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

porterhouse

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid sinds
24 jun 2007
Berichten
17.315
Waardering
699
Lengte
1m74
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Ik ga straks fietsen met m'n vrouw en de kinderen.

even een speeltuin op de kop zetten met die Kids van mij:D


Het lijkt me leuk als iedereen post wat ie gaat doen vandaag enz.

en zo hier een topic van maken net als bijv. wat train je vandaag.
 
ik moet studeren vandaag, net als morgen, zaterdag en zondag.
 
Pfff, standaard schoolwerk doen.
Mss even Half-Life 2 spelen, omdat ik GTA4 pas na de examens mag hebben van mama. :D
En heel mss een wietje roken in de zon.
 
Ik ga straks fietsen met m'n vrouw en de kinderen.

even een speeltuin op de kop zetten met die Kids van mij:D


Het lijkt me leuk als iedereen post wat ie gaat doen vandaag enz.

en zo hier een topic van maken net als bijv. wat train je vandaag.

Geen slecht idee, het lijkt mij een dode dag te worden..maar het weer gaat niet bepaald meezitten, het is ma fris ook:(
 
Alles klaarzetten voor de grote party vanavond in onze tuin. tent van 16 op 6m, 100 man die afkomt en 300 euro aan licht en geluid :D
 
Leren. Dit elke dag tot de 19e. :P
 
werken, beetje chicks kijken opt werk (werk in station Brussel zuid, daar is altijd veel lekkers te zien!) en veel VRETEN!
 
Trainen, iets aan school doen, werken en naar 3voor12radio live.
 
de emo uithangen
 
Had juist een zegel op mijn tong liggen.

Beetje de psychedelica wereld verkennen en er achteraf een sterker beter pesoonlijkheid aan over houden met een grotere zelfkennis :heart:
 
De sportschool is gesloten maar ik heb gelukkig de sleutel, dat word een leuke training. Mijn eigen CD, speakers vol open, alle toestellen en gewichten vrij .... ik krijg er nu al een harde plasser van.
 
Vanaf half 12 lekker voetbaltoernooi met alle senioren...

Kortom: BBQ en kneiterhard katabolen!
 
ik moet eens dezer dagen ook echt eens beginnen met leren voor mijn examens, maar volgende week wordt het zulk mooi weer dat het er dan waarschijnlijk ook niet van komt :(
vandaag even fiets terugbrengen die ik geleend had +bij kerel thuis even trainen
 
De sportschool is gesloten maar ik heb gelukkig de sleutel, dat word een leuke training. Mijn eigen CD, speakers vol open, alle toestellen en gewichten vrij .... ik krijg er nu al een harde plasser van.

:eek:

Een echte sportschool voor jouw alleen :heart:, you lucky bastard.
 
trainen en slapen :D
 
De sportschool is gesloten maar ik heb gelukkig de sleutel, dat word een leuke training. Mijn eigen CD, speakers vol open, alle toestellen en gewichten vrij .... ik krijg er nu al een harde plasser van.

:roflol:
 
De sportschool is gesloten maar ik heb gelukkig de sleutel, dat word een leuke training. Mijn eigen CD, speakers vol open, alle toestellen en gewichten vrij .... ik krijg er nu al een harde plasser van.

Dat is een goed idee.

Moet nog tot maandag wachten tot ik weer ga trainen.

ben nu in een rust periode.
 
Had juist een zegel op mijn tong liggen.

Beetje de psychedelica wereld verkennen en er achteraf een sterker beter pesoonlijkheid aan over houden met een grotere zelfkennis :heart:

Ja, wanneer niet? :p

De sportschool is gesloten maar ik heb gelukkig de sleutel, dat word een leuke training. Mijn eigen CD, speakers vol open, alle toestellen en gewichten vrij .... ik krijg er nu al een harde plasser van.

Waarom heb je de sleutel van de sportschool? Relaxed man.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven