| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #101 |
| Massive Warrior | Re: De fotohoek - voor al je foto's en vragen over fotografie
Moet je de before pics er eens naast zetten, vind ik altijd interessant om te zien
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #102 |
| Advanced Bodybuilder | Re: De fotohoek - voor al je foto's en vragen over fotografie
Normaal gesproken doe ik dat niet..maar om even het verschil te laten zien wat er met photoshop kan zal ik de laatste de orginele posten..
__________________ ~Je kunt niet falen,tenzij je opgeeft..~ |
| | |
| | #103 |
| Massive Warrior | Re: De fotohoek - voor al je foto's en vragen over fotografie
Mooi geretoucheerd hoor.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #104 |
| Advanced Bodybuilder | Re: De fotohoek - voor al je foto's en vragen over fotografie
Dank je!
__________________ ~Je kunt niet falen,tenzij je opgeeft..~ |
| | |
| | #105 |
| Dutch Bodybuilder | Re: De fotohoek - voor al je foto's en vragen over fotografie
Jup, nice!
|
| | |
| | #106 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 42 Geslacht: V
Stats: Karma: | Re: De fotohoek - voor al je foto's en vragen over fotografie
Mijn favo onderwerk voor op de foto is wl mijn hond en dat is nog een hele kunst want een ding wat hij niet wilt is juist op de foto |
| | |
| | #107 |
| Dutch Bodybuilder | Re: De fotohoek - voor al je foto's en vragen over fotografie
Holy shit, waar zou dit mee gemaakt zijn? |
| | |
| | #108 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m82 92kg - Karma: | Re: De fotohoek - voor al je foto's en vragen over fotografie
Citaat:
Een van mijn mooiste... Ik heb al lang niets meer geschoten ![]()
__________________ S Q U E E Z E ! ! ! You can be the ecto type Skinny with no appetite Marky tegen Corleoné: Toch zou ik eens een check laten doen door medici in een Universitair Medisch Centrum om te kijken of je chromosomen een maatschappelijk aanvaarde weefsel structuur hebben aangenomen. | |
| | |
| | #109 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 42 Geslacht: V
pharao hond
|
| | |
| | #110 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: mrt 2005 Locatie: Oempaloempa land Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: De fotohoek - voor al je foto's en vragen over fotografie
Citaat:
__________________ Dream As If You'll Live Forever, Live As If You'll Die Today;) I hate..When people say while watching a film "did you see that?". No Loser, I paid $12.00 to come to the cinema and stare at the fucking floor. Max effort basgitaar spelen snaar curl 3*3 snaren 2*3 snaren 1*4 snaren pr | |
| | |
| | #111 |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: De fotohoek - voor al je foto's en vragen over fotografie
![]() ![]() Voor de HDR-liefhebbers, ook al is het eigenlijk pseudo HDR. Wilde eens zien wat ik nog uit die lastig te belichten foto kon halen. Gelet op het resultaat best veel dus nog. Dat zelfs zonder specifieke HDR-programma's te gebruiken.
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| | |
| | #112 |
| Freaky Bodybuilder | Re: De fotohoek - voor al je foto's en vragen over fotografie
Nee in Makadi bay, is hotel "Grand Makadi"
|
| | |
| | #113 | |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Citaat:
2de foto is heel mooi.....wel leuk speelgoed een d300 met een 105 macro he? | |
| | |
| | #114 | |
Citaat:
Idd leuk speelgoed..voor even..Manlief heeft alweer wat anders op het oog..
__________________ ~Je kunt niet falen,tenzij je opgeeft..~ | |
| | |
| | #115 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: nederland. Geslacht: M
![]() ![]() jonge vogels in bloempot aan muur,zijn uitgekomen... |
| | |
| | #116 | |
Citaat:
Hoe heb je dat voor mekaar gekregen? | |
| | |
| | #117 |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Magic
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| | |
| | #118 | ||
| @ Aangemeld: jun 2005 Locatie: Beursplein 5 Geslacht: M
Citaat:
Citaat:
Ik kwam deze nog tegen http://www.digicamshop.nl/product/72...10-silver.html Lijkt me erg mooi cameraatje ook. Alleen weet ik niet of casio betrouwbaar merk is als het gaat om camera's.
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding | ||
| | |
| | #119 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: nov 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Citaat:
http://www.digicamshop.nl/product/49...55-200-vr.html Deze is helemaal de shit maar verre van goedkoop. http://www.digicamshop.nl/product/58...0-300-kit.html
__________________ "The game of chess is like a swordfight, you must think first before you move... " “Wanneer alle culturen relatief zijn dan is kannibalisme slechts een kwestie van smaak.” Laatst aangepast door apfelstrudel : zo 28 jun 2009 om 22:04 | |
| | |
| | #120 |
| @ Aangemeld: jun 2005 Locatie: Beursplein 5 Geslacht: M
hehe het budget wat ik ervoor wil uitgeven ligt op 330 incl alle accesoires (geheugen + tasje) en eventuele verzendkosten
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| foto's, fotografie, fotohoek., voor, vragen |
| Topic opties | |
| |