| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #81 |
| Dutch Bodybuilder | Re: De fotohoek - voor al je foto's en vragen over fotografie
|
| | |
| | #82 |
| Massive Warrior | Re: De fotohoek - voor al je foto's en vragen over fotografie
Tamme kastanje? Edit: Oh wacht nee Nice pic iig
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #83 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: nov 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: De fotohoek - voor al je foto's en vragen over fotografie
Een hommel ofzo?
__________________ "The game of chess is like a swordfight, you must think first before you move... " “Wanneer alle culturen relatief zijn dan is kannibalisme slechts een kwestie van smaak.” |
| | |
| | #84 |
| Prof Bodybuilder Aangemeld: jun 2004 Locatie: Nederland Geslacht: V
wauwwww er staan echt hele mooie foto`s tussen... Ik hou me alleen bezig met wedstrijdfotografie en shoots met atleten. Ik schiet met een Canon 50D en ben daar erg tevreden over In September ga ik zelf een wedstrijd doen en daarna naar de Olympia. Daar heb ik een aantal atleten waarmee ik een shoot ga doen. Heb aardig wat leuke ideetjes en ik weet dan ook dat het mooie foto`s gaan worden
__________________ www.maschatieken.com www.forfunsport.nl http://www.labrada.com Sponsored by Labrada Nutrition |
| | |
| | #85 |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: De fotohoek - voor al je foto's en vragen over fotografie
Wat voor objectief en flitser gebruik je bij die wedstrijden, Mascha? Wist trouwens niet eens dat je die wedstrijdfoto's zelf schoot. Zit mooi werk tussen.
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| | |
| | #86 |
| Freaky Bodybuilder | Re: De fotohoek - voor al je foto's en vragen over fotografie
Kan uiteraard niet tippen of in de buurt komen van jullie foto's! Maar hier mijn bijdrage! Foto's Egypte 2009 ![]() ![]() ![]() Foto's kenia 2007 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #87 |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: De fotohoek - voor al je foto's en vragen over fotografie
Best goed hoor Marvin, alleen die laatste staat wel erg scheef.
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| | |
| | #88 |
| Freaky Bodybuilder | Re: De fotohoek - voor al je foto's en vragen over fotografie
idd |
| | |
| | #89 |
| Competitive Bodybuilder | Re: De fotohoek - voor al je foto's en vragen over fotografie
die rechtopstaande zonnenbril vind ik zéér goed!
__________________ Stats: Leeftijd: 17 Lengte: 1.87 gewicht: 78 kg "A recent study showed that if a population is divided into musical preference, those who claim a strong allegiance to trance have the highest average IQ. Trance is the music of the genius-generation." |
| | |
| | #90 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Citaat: Laat maar komen die pics, zitten leuke dingen tussen! Als ik tijd heb van het weekend zal ik ook eens wat posten. Ga in augustus een rondreis maken in Afrika, eens kijken of ik daar wat moois kan schieten
__________________ The core of mans' spirit comes from new experiences... | |
| | |
| | #91 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 42 Geslacht: V
![]() ![]() ![]() en mijn old time favo |
| | |
| | #92 |
Die laatste is freaky!:O Die ganzen zijn ook mooi!
|
| | |
| | #93 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 42 Geslacht: V
Das mijn lachende hond die laatste haha. Iedereen denkt dat die daar lelijk doet maar dat is niet. Ja die gansen zijn iedere keer weer een gewillig object voor de gevoelige plaat.
|
| | |
| | #94 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
leuk initiatief,erg origineel,kunnen we echt iets van elkaar leren,anders als met A.S waar van ik sterk de indruk heb dat er maar wat geouwehoert wordt,de uitzonderingen daar gelaten
__________________ outsiders call it an obsession I CALL IT DEDICATION |
| | |
| | #95 | |
| Prof Bodybuilder Aangemeld: jun 2004 Locatie: Nederland Geslacht: V
Citaat:
Ik gebruik de 18/200. Dit werkt het makkelijkst omdat je dan van alle hoeken kan fotograferen. Eigenlijk gebruik ik geen flitster....vind de foto`s dan veel te hard worden en niet mooi. Heb wel gister een flitser gekregen Wedstrijd fotografie doe ik nu al een aantal jaar....en ben de laatste tijd er eigenlijk nog meer mee bezig....
__________________ www.maschatieken.com www.forfunsport.nl http://www.labrada.com Sponsored by Labrada Nutrition | |
| | |
| | #96 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: وادي الملوك سقار Leeftijd: 24 Geslacht: M
Citaat: Die foto is gemaakt in Sharm el Sheikh, is het niet? Deze foto komt me ergens zo bekend van voor..
__________________ Karanka! Isnogood: 'Wat een ultieme mix van extreme sickheads en mongolen in dit topic' | |
| | |
| | #97 |
| Dutch Bodybuilder | Re: De fotohoek - voor al je foto's en vragen over fotografie
|
| | |
| | #98 |
| Advanced Bodybuilder | Re: De fotohoek - voor al je foto's en vragen over fotografie
__________________ ~Je kunt niet falen,tenzij je opgeeft..~ |
| | |
| | #99 |
| Massive Warrior | Re: De fotohoek - voor al je foto's en vragen over fotografie
Nice. Zit daar veel photoshop in?
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #100 |
| Advanced Bodybuilder | Re: De fotohoek - voor al je foto's en vragen over fotografie
Ja behoorlijk (huid,haar)..Dit waren foto's voor een kappers wedstrijd dus iets meer aandacht in photoshop..Normaal gesproken bij normale shoots werken wij ook veel met photoshop maar dan laten we het iets natuurlijker
__________________ ~Je kunt niet falen,tenzij je opgeeft..~ |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| foto's, fotografie, fotohoek., voor, vragen |
| Topic opties | |
| |