| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Super Administrator | *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!* * INSCHRIJVINGEN TOT NU TOE: 4 * Belangrijk: lees alle voorwaarden zorgvuldig door vóór je jezelf aanmeldt! Beste mede-ijzervreters, We zijn op DBB alweer toe aan de vijfde Foto Contest, na een jaartje overgeslagen te hebben. Dit jaar gaat de wedstrijd van start op 15 Juli 2008. Hieronder vind je alle informatie om je deelname op een geldige manier te bevestigen. 1. Voorwaarden en reglement
Deze fotowedstrijd wordt gehouden in de fotogalerij. Alle leden van dit forum kunnen stemmen op de verschillende deelnemers. De stemming duurt precies één week. De deelnemer met de hoogste score zal, na het controleren van de eerlijkheid van de punten, door de forumleiding aangeduid worden als winnaar. 3. Welke prijzen zijn er te winnen? Omdat er dit jaar 3 sponsors zijn (Fitness Seller, Bodylab en DBB zelf) zijn er zéér mooie prijzen te winnen voor de winnaars! 1ste Plaats - Totaal van 500 euro
4. Hoe kan ik deelnemen? Je hebt tijd tot 14 Juli om in je best mogelijke shape te komen! Stuur ons dan één foto met daarop een collage van je beste poses, er mogen maximaal vier (4) poses op de foto staan. Het mag ook gewoon één pose zijn, maar de foto moet in elk geval groot en duidelijk zijn. Belangrijke deelnemingsvoorwaarden:
Eventuele vragen over de wedstrijd of het reglement kan je kwijt in dit topic. Alvast succes aan de deelnemers! FAQ: V: Is de wedstrijd alleen voor naturals? A: Nee, we kunnen geen tests doen dus iedereen mag meedoen. V: Mag ik alvast inschrijven, ook al heb ik nog geen foto? A: Dat mag, maar houd er rekening mee dat er maximaal 30 deelnemers kunnen zijn. Inschrijvingen met foto hebben voorrang. Zie deze post voor uitleg.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #2 |
| Colossal Veteran Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | mooi dat dit weer is
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr: Nog 16 dagen om te betalen |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder | mag je gewoon mee doen als je al AAS gebruikt hebt ? want er zitten hier ook mensen die hebben AAS gebruikt maar nog nooit een wedstrijd hebben gedraaid.
__________________ STATS : 1.86 meter START 05-08-2007 76.......77........78........79........80........81........82........83........84........85........86........87........88........89........90 88 KG bereiken in April done 90 kg bereiken in mei (niks beachproof vreten sissy ! ! ! !) 2005 : 58 KG 2006 : 66 KG 2007 : 76 KG 2008 : 90 KG <- doel Juli dit jaar |
| | |
| | #4 |
| Super Administrator | Het spreekt voor zich dat dit niet te controleren valt. Er bestaat bijgevolg dus ook geen regel voor. Het antwoord op je vraag is dus: ja.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Leuk initiatief
__________________ Creator of Panatta's Longest Work out Ever Officieel NBBF/IFBB Wereldrecordhouder ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) . |
| | |
| | #6 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
__________________ STATS : 1.86 meter START 05-08-2007 76.......77........78........79........80........81........82........83........84........85........86........87........88........89........90 88 KG bereiken in April done 90 kg bereiken in mei (niks beachproof vreten sissy ! ! ! !) 2005 : 58 KG 2006 : 66 KG 2007 : 76 KG 2008 : 90 KG <- doel Juli dit jaar | |
| | |
| | #7 |
| Ripped Bodybuilder | Leuk! Ik kijk er al weer nar uit! Laat ik eerst nog een paar jaar trainen voordat ik meedoe Wel huge prijzen, het is de moeite! |
| | |
| | #8 |
| Dutch Bodybuilder | Leuk idee!
__________________ I don't care if i die, as long as they burie me in a big fucking box. Stats: 19 jaar 1.86 cm 98.7 kg vet: 13% Bench: 1x120 kg Deadlift: 1x165 kg Squat: 2x170 kg Log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...7/#post2554376 |
| | |
| | #9 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 13 | edit
__________________ 1.77 95kg 13% Laatst aangepast door roberto24 : 5 April 2008 om 15:33. |
| | |
| | #10 |
| Freaky Bodybuilder | hmm heeft weinig zin voor mij,ga pas in juni cutten
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...xxs-log-79697/ stats updated 16/10/07: 1,76 76,5kg bf 14,5% denk ik armen:39cm borst rug: 106cm BP 1 * 115 DL 1 * 120 Squat 1* 117,5 clean bulking time :) |
| | |
| | #11 |
| Puny human Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Titty Twister Geslacht: M
Karma Power: 60 | Cool! Ik ga m'n best doen om er scherp en massive uit te zien voor die datum.
__________________ Pimpin' Iron "Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" |
| | |
| | #12 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2006 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 8 | mooi initiatief! vind het echt spijtig dat school voorrang heeft |
| | |
| | #13 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Leuk! wat een prijzen |
| | |
| | #14 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 19 | ik ga dit jaar mogelijk meedoen, als de cut nog wat meevalt. Ik heb nog 6 weken om in vorm te komen, daarna heeft school voorrang.
__________________ ..:: Trots lid van de Vlaamse Knokploeg! ::.. echte mannen deadliften met hun tanden! Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22 |
| | |
| | #15 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Ipanema Geslacht: M
Karma Power: 8 | Leuk initiatief, en count me in. Zal vermoedelijk geen schijn van kans (tegen sommige |
| | |
| | #16 |
| Freaky Bodybuilder | Kan je je ook alvast laten inschrijven, of geldt je deelname pas wanneer je foto's hebt opgestuurd? Aangezien er een maximum is van 30, je weet maar nooit met al die nieuwe mensen op het forum
__________________ Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7, TheNose, Saa, Animallegs, Gillian, sanca, Raoul Duke, Xto ... Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps! New: Posing filmpje Trainingslog: Trapzillah on the move ... |
| | |
| | #17 |
| Advanced Bodybuilder | ik denk dat ik dit jaar ook eens mee doe, kijken hoe ver ik kom ZEER mooie prijzen btw!
__________________ Cutten... |
| | |
| | #18 | |
| Super Administrator | Citaat:
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête | |
| | |
| | #19 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
En tja als de 30 dan al bereikt zijn, pech gehad
__________________ Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7, TheNose, Saa, Animallegs, Gillian, sanca, Raoul Duke, Xto ... Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps! New: Posing filmpje Trainingslog: Trapzillah on the move ... | |
| | |
| | #20 |
| ★ All Natural Baby ★ | Nog eerst een jaartje gainen voor mij, hopelijk is er volgend jaar weer zo'n contest
__________________ Ain't nothing to it, but to do it. 1.81m 90-92 kg 12-13% |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| contest, foto contest, foto wedstrijd |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |