| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Hoe heb je dit forum gevonden? | |||
| Via een zoekmachine (Google, Ilse, Alta Vista, Bing,...) | | 165 | 62,74% |
| Facebook advertentie | | 1 | 0,38% |
| Social networking website (Netlog, Myspace, Hyves, Twitter, Facebook...) | | 0 | 0% |
| Via een andere website | | 3 | 1,14% |
| Op een ander bodybuilding/fitness forum | | 14 | 5,32% |
| Op een ander forum (niet-bodybuilding/fitness) | | 10 | 3,80% |
| Via een live chat of messenger | | 2 | 0,76% |
| Via een gesprek (In Real Life) | | 33 | 12,55% |
| Uitproberen van de URL | | 1 | 0,38% |
| Anders | | 7 | 2,66% |
| Ik twijfel of ben het vergeten | | 27 | 10,27% |
| Stemmers: 263. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
Citaat:
Liegert.
__________________ † bp 110 dl 230 sq 180 Clean and Jerk 90. Gruupske vûr Noord-Brabanders of meese die dé ôk wel gèère un bietje zén. http://forum.dutchbodybuilding.com/g...hp?groupid=104 Van dikke pens naar ripped mofo(foto's) Sjekoog's cutlog: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...jekoog-233829/ | |
| | |
| | #22 |
| Monstrous Giant | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
zoekmachine +1
__________________ Schouder dagje! ------------ Damn dude, is dit nou DE DBB Ronniej? *foto van Ronniej* -Marjolijn46fatso De twijfel of ik die mooie jongen echt ben, wat lievvv |
| | |
| | #23 |
| luie hond Aangemeld: dec 2002 Locatie: 073 Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
Via `t prikbord.
__________________ Betieasikumaai? |
| | |
| | #24 |
| rock 'n roll Aangemeld: mrt 2006 Locatie: die hard Geslacht: M
Stats: 1m91 128kg - Karma: | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
Staat in me favorieten.
|
| | |
| | #25 |
| Ray. Aangemeld: feb 2009 Locatie: Assendelft. Leeftijd: 36 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Stats: 1m77 75kg 13% Karma: | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
Google , zocht naar een BB forum en DBB sprak mij het meest aan
__________________ lifes a bitch then you marry one Spoiler: Toon Keep motivated [click me!] The Truth About Abs |
| | |
| | #26 |
| super modder eter Aangemeld: feb 2008 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: V
Stats: 2m30 160kg 1% Karma: | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
ik was aan het lunchen met Arnold en we hadden het over bodybuilding informatie op het internet, en hij heeft me naar DBB doorverwezen
__________________ "Dus ik keek rond 19.45u op msn, had ze een huilemoticon erin staan. Met daarachter: Wegh. Mijn alarm ging direct af. Dit was niet goed." -sniperx "Ik ben de enige echte Angelus, is mijn irl nickname onder de vrienden, ongewild heb je me al problemen bezorgt door je gore praat en mensen die dachten dat ik jou was. Ze hadden het pas door toen je zei dat je wel eens door een bekende vent anaal wou genomen worden. Weet niet meer waar die post was." - Calyptus doet niet meer mee met karma! |
| | |
| | #27 |
| Pruts mod | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
Via Nilsjei1234
__________________ "Dus kijk naar jezelf, dan kan je jezelf enkel verbeteren, dit heb je, je kan alleen maar beter worden, dat is toch een heerlijke gedachte " - soulreaver |
| | |
| | #28 |
Geen idee, is lang geleden.
__________________ FUUUU |
| | |
| | #29 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
Via google, ik was op zoek naar informatie over bodybuilding.
|
| | |
| | #30 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: aug 2009 Locatie: thuis Leeftijd: 34 Geslacht: M
Stats: 1m84 102kg 22% Karma: | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
Ik tikte het woordje ""mafketels'' in op google en zo kwam ik hier terecht |
| | |
| | #31 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: NL Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m90 101kg 14% Karma: | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
Citaat:
__________________ 190 cm 101 kilo 13 % Status: Cutting “Obstacles are like wild animals. They are cowards but they will bluff you if they can. If they see you are afraid of them… they are liable to spring upon you; but if you look them squarely in the eye, they will slink out of sight.” ''They once made a Chuck Norris toilet paper, but it wouldn't take shit from anybody'' | |
| | |
| | #32 |
ik typte anabolen in op Google en belande hier.
__________________ Men logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post3968491 |
| | |
| | #33 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
Ik zoch op google naar Dikke Blonde Babes. Kwam dan hier terecht. |
| | |
| | #34 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jul 2005 Locatie: België Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
Wil je nog nieuwe leden?
|
| | |
| | #35 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
Via een ander forum, deze website werd aangehaald in een sport-thread en zo ben ik hier geraakt |
| | |
| | #36 |
| Cool Novice Aangemeld: okt 2009 Locatie: Limburg Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: 1m88 78kg - Karma: | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
via google
|
| | |
| | #37 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2008 Locatie: rechts van je Leeftijd: 30 Geslacht: V
Stats: 1m59 - - Karma: | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
ik zocht informatie over BFFM, kwam de thread tegen en vond de rest behoorlijk interessant!
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... |
| | |
| | #38 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jul 2009 Locatie: Waalwijk, crimecenter van Nederland jwt. Geslacht: M
Stats: 1m64 68kg - Karma: | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
Zocht voor oefeningen op google. kwam vaak DBB tegen.. toen maar geregistreerd.
__________________ Ik houd van bamisoep. |
| | |
| | #39 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: 1m78 81kg 20% Karma: | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
vandaag maar eens geregistreerd. Lees al een tijdje via google diverse onderwerpen met betrekking tot fitness en krachttraining, zelfs hele oude topics uit 2003 komen dan tevoorschijn :-) En omdat ik momenteel in een goeie periode zit waarin ik behoorlijk veel kan trainen heb ik me maar eens aangemeld zodat ik ook een beetje mee kan doen in de discussies. Hoewel....doe het voor de lol en ben zeker geen prof, dus heel veel wetenschappelijke kennis beschik ik eigenlijk niet maar ja. |
| | |
| | #40 | |
| super modder eter Aangemeld: feb 2008 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: V
Stats: 2m30 160kg 1% Karma: | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
Citaat:
__________________ "Dus ik keek rond 19.45u op msn, had ze een huilemoticon erin staan. Met daarachter: Wegh. Mijn alarm ging direct af. Dit was niet goed." -sniperx "Ik ben de enige echte Angelus, is mijn irl nickname onder de vrienden, ongewild heb je me al problemen bezorgt door je gore praat en mensen die dachten dat ik jou was. Ze hadden het pas door toen je zei dat je wel eens door een bekende vent anaal wou genomen worden. Weet niet meer waar die post was." - Calyptus doet niet meer mee met karma! | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| forum, gevonden? |
| Topic opties | |
| |