| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Hoe heb je dit forum gevonden? | |||
| Via een zoekmachine (Google, Ilse, Alta Vista, Bing,...) | | 163 | 62,69% |
| Facebook advertentie | | 1 | 0,38% |
| Social networking website (Netlog, Myspace, Hyves, Twitter, Facebook...) | | 0 | 0% |
| Via een andere website | | 3 | 1,15% |
| Op een ander bodybuilding/fitness forum | | 14 | 5,38% |
| Op een ander forum (niet-bodybuilding/fitness) | | 10 | 3,85% |
| Via een live chat of messenger | | 2 | 0,77% |
| Via een gesprek (In Real Life) | | 33 | 12,69% |
| Uitproberen van de URL | | 1 | 0,38% |
| Anders | | 7 | 2,69% |
| Ik twijfel of ben het vergeten | | 26 | 10,00% |
| Stemmers: 260. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Massive Warrior | Hoe heb je dit forum gevonden?
Als je het vergeten bent, of twijfelt, kies dan voor die optie. Bedankt voor het stemmen.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2008 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 20 Geslacht: V
Stats: 1m59 - - Karma: | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
nog aparter: via een ander bb-forum met slechte reclame erover hehe
__________________ "The tiny ant dares to enter the lion's ear." |
| | |
| | #3 |
| Colossal Veteran Aangemeld: jul 2005 Locatie: Groot Nederland (VL) Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
Via google dacht ik, maar het kan ook via Corleoné geweest zijn.
__________________ Origineel gepost door Mars Haha "santino88" is het type dat ook eieren meeneemt in zijn binnenzak alstie uitgaat en dan in de discotheek op een gegeven moment tegen zijn "vrienden" zegt "hej hou je even mijn spaatje in de gaten, ik ga even naar de garderobe" haha. oh brother.. Hold the line, muscle tissue isn't always on time, oh oh oh... |
| | |
| | #4 |
| Huge Freak Aangemeld: jan 2005 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: 2m30 40kg > 50% Karma: | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
Via google, is wel jaren terug maar was toen info over BB aant opzoeken.
__________________ >>>>>><<<<<< |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
Met een 2de plaats op Google voor de zoekterm 'bodybuilding' heb je niet te klagen en zal je ongetwijfeld heel wat leden rechtstreeks via google krijgen. Heb je eigenlijk iets speciaals moeten doen qua search engine optimalizatie om die 2de plaats op Google te pakken te krijgen, of is dit gewoon het natuurlijk gevolg van de goede posts die wij hier allemaal op het forum doen.
__________________ 100% life-time NATURAL TN Bodybuilding = Spoiler: Toon Zie mijn voedingsschema excel sheet. Straf hé. |
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Ik twijfel of ben het vergeten ben het vergeten, denk via google maar weet het niet zeker |
| | |
| | #7 | |
| Huge Freak Aangemeld: jan 2005 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: 2m30 40kg > 50% Karma: | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
Citaat:
Spoiler: Toon
__________________ >>>>>><<<<<< | |
| | |
| | #8 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Google geloof ik.
__________________ Don't worry about life, you're not going to survive it anyway. http://startingstrength.wikia.com/wi..._Strength_Wiki Just try to break me, take everything away. Just try to shake me, out of my place. |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jun 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 16 Geslacht: M
Stats: 1m70 70kg - Karma: | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
Google |
| | |
| | #10 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jul 2006 Locatie: decodethe.net Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: 1m82 119kg - Karma: | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
Dacht Goooooooooogle idd.
|
| | |
| | #11 |
de 'via sniperx'optie.
__________________ † bp 110 dl 230 sq 180 Clean and Jerk 90. Gruupske vûr Noord-Brabanders of meese die dé ôk wel gèère un bietje zén. http://forum.dutchbodybuilding.com/g...hp?groupid=104 Van dikke pens naar ripped mofo(foto's) Sjekoog's cutlog: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...jekoog-233829/ |
| | |
| | #12 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
uitproberen van de url hmm.. laat ik eens dutchbodybuilding.com proberen |
| | |
| | #13 | |
| Massive Warrior | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
Citaat:
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| | |
| | #14 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
daar zit idd een logische redenering achter Ik vraag me dan wel af welke sites ze zo nog meer vinden |
| | |
| | #15 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
volgens mij heb ik reclame gezien op een supplementen site. vervolgens later een keer naar gegoogled. bodybuilding. en voila |
| | |
| | #16 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: feb 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 1m74 82kg - Karma: | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
__________________ Lid worden van lockerz.com? Stuur een PM! |
| | |
| | #17 |
Volgens mij zocht ik naar een onderwerp voor mijn beschouwing en kwam via google hier terecht Edit: jah klopt typ maar "Onderwerp beschouwing" in bij google en zie de 2e link |
| | |
| | #18 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2008 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m86 85kg 14% Karma: | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
Ik zocht toen op eiwit inname denk ik, en kwam hier op terecht.
__________________ Whatever life throws our way, we have the choice to respond like champions. |
| | |
| | #19 |
| Massive Warrior | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
Via een ander forum een jaar of 5 a 6 geleden. Dat was toen het gangbare BB forum volgens mij, daarna is Tijl aan DBB begonnen en ben ik ook overgevlogen.
__________________ Trainingslog van een harde baas: Rob G Squat: 150 kg - Deadlift: 200 kg - Benchpress: 110 kg Totaal: 460 kg |
| | |
| | #20 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2006 Locatie: Killing the EctoSheep Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Hoe heb je dit forum gevonden?
Via een gesprek IRL
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream Het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! Who took my karmapunten?! Seffes no koffiekoeken for you 'T |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| forum, gevonden? |
| Topic opties | |
| |