XXL Nutrition

Flexen voor muscle gain??

Bezoekers in dit topic

Ik doe sinds kort alleen nog setjes flexen
 
Sinds ik de hele dag door flex....
 
Arnold beweerde het te doen na zijn workout, ook wel ''Iso-tension contractions'' genoemd
Exercise 6: Iso-Tension Contractions
No matter what the bodypart, Arnold would always finish up his workout with an intense session of posing and flexing.
“I’ pose my chest by doing the side chest pose where the rib cage is fully expanded with the sucked in. I do this from waist both sides. Then I squeeze and crimp the pecs as hard as I can from all angles to bring out the height, thickness and shape. This not only gives me better control of these muscles, but it also brings out all the veins and muscular striations, which improves the definition.”
http://www.simplyshredded.com/chest...enegger-built-the-best-chest-of-all-time.html
 
Wilt niet echt veel zeggen, Arnold deed ook 100 reps met het crunchen..
Ik ga me er even in verdiepen.

Dat stuk waar hij zegt dat je er betere controle over je spieren van krijgt klopt wel zonder meer. En dat is zeer bevorderlijk voor zowel je posing als je training.
 
Dat stuk waar hij zegt dat je er betere controle over je spieren van krijgt klopt wel zonder meer. En dat is zeer bevorderlijk voor zowel je posing als je training.
Maar of het echt hypertrofie stimuleert betwijfel ik, vandaar dat ik op zoek ga naar artikelen. TS heeft dit ook al gedaan dus ben benieuwd.
 
Maar of het echt hypertrofie stimuleert betwijfel ik, vandaar dat ik op zoek ga naar artikelen. TS heeft dit ook al gedaan dus ben benieuwd.

+1. Tot hypertrofie an sich lijkt het me niet te leiden, maar ik denk dat het wel kan werken als afsluiting van je training. Het voelt iig heel slopend na een paar keer en je spieren kunnen er hard van branden. ik hoop dat iemand hier duidelijkheid over kan geven, want ik ben zeer benieuwd.
 
het klopt idd wel...denk dat een paar keer per dag zeker geen kwaad kan. Zorgt wsl ook voor een betere bloeddoorstroming..
 
En laten we eerlijk zijn, iedere bb'er vindt het leuk om voor de spiegel te flexen. En etalageruiten. En autoraampjes.
 
En laten we eerlijk zijn, iedere bb'er vindt het leuk om voor de spiegel te flexen. En etalageruiten. En autoraampjes.

En voor onbekende....
Sinds ik flex voor mensen die ik niet eens ken...;)
 
Back
Naar boven