Fitness Seller

Fitvak Fitness Instructeur opleiding naast huidige baan/opleiding volgen?

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid sinds
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
...

...
 
Laatst bewerkt:
Beste is als je cios doet..
Maar dan moet je een havo diploma hebben volgens mij
 
spiertje16 zei:
Beste is als je cios doet..
Maar dan moet je een havo diploma hebben volgens mij
Ja en bij de cios krijg je ook voetbal, tennis, zwemmen en weet ik veel wat allemaal nog meer. Het gaat mij alleen om fitness.
 
Ik heb ook zitten denken aan zo'n opleiding, baantje in een fitnesscentre lijkt me namelijk relaxt!
 
SiRoj zei:
Ik heb ook zitten denken aan zo'n opleiding, baantje in een fitnesscentre lijkt me namelijk relaxt!
Lijkt mij idd ook een leuke bijverdienste voor in het weekend en misschien ooit full-time.
 
Ik heb zo'n opleiding gevolgd tot fitness instructor en het zuigt. Het contact met iedereen is super, maar het verdient geen ruk. Je leert er voornamelijk fitness zonder vrije gewichten en focused je dus voornamelijk op standaard huisvrouw/beginneling trainingen.
Maar....het is net wat je zelf prefereert...:)
 
wervisser zei:
Ik heb zo'n opleiding gevolgd tot fitness instructor en het zuigt. Het contact met iedereen is super, maar het verdient geen ruk. Je leert er voornamelijk fitness zonder vrije gewichten en focused je dus voornamelijk op standaard huisvrouw/beginneling trainingen.
Maar....het is net wat je zelf prefereert...:)
:( :( :(
 
Gorill0r zei:
Lijkt mij idd ook een leuke bijverdienste voor in het weekend en misschien ooit full-time.

Geloof mij je verdient echt heel weinig als Fitnessinstructeur... Of je moet een startkapitaal hebben en zelf een sportschool gaan beginnen. Of natuurlijk het privé kanaal invaren...
 
RobertHosper zei:

ideaal voor jouw toch :D

robert houd namelijk van 60+ers heeft hij me ooit in vertrouwen vertelt, sorry man ik kon het niet voor me houden :orly: :yarly:
 
Peoples zei:
Geloof mij je verdient echt heel weinig als Fitnessinstructeur... Of je moet een startkapitaal hebben en zelf een sportschool gaan beginnen. Of natuurlijk het privé kanaal invaren...

wat bedoel je met heel\weinig????????
 
In mijn geval ging het ook over een bijverdienste, bijv. een zaterdag oid daar rondlopen
 
Peoples zei:
Niet boven de 2K per maand

Voor 40 uur in de week? netto? (terwijl je over het algemeen onzin uitkraamt? :D)

lijkt me niet heel slecht voor een weekendopleiding. (weet overigens niet hoe lang de opleiding duurt)
 
builderB zei:
Voor 40 uur in de week? netto? (terwijl je over het algemeen onzin uitkraamt? :D)

lijkt me niet heel slecht voor een weekendopleiding. (weet overigens niet hoe lang de opleiding duurt)

netto zal het zeker niet zijn.
 
spiertje16 zei:
Beste is als je cios doet..
Maar dan moet je een havo diploma hebben volgens mij

nee vmbo kan het al.
maar daar ben je 3 of 4 jaar mee bezig en je moet hele dagen naar school en bent idd met onzin als turnen zwemmen hockey en noem maar op bezig. voor stages krijg je geen ene cent.
ook moeten de cios studenten voor elke onnozele activiteit meehelpen op vrije dagen zonder er ook maar iets voor te krijgen. bijv. het uitdelen van drinken tijdens de zevenheuvelenloop op een zondag. verplichte kampen etc het zuigt!
kies je de gymleraar kant ben je dus 4 jaar aan het leren en mag je nog niet eens lesgeven op een middelbare school maar mag je alleen op de basisschool werken.
 
builderB zei:
Voor 40 uur in de week? netto? (terwijl je over het algemeen onzin uitkraamt? :D)

lijkt me niet heel slecht voor een weekendopleiding. (weet overigens niet hoe lang de opleiding duurt)

Bruto en dat is voor iemand die al dik ervaring heeft... begin salaris ligt op +/- 1600 euro bruto (netto ongeveer 1100 )
 
PreludE zei:
nee vmbo kan het al.
maar daar ben je 3 of 4 jaar mee bezig en je moet hele dagen naar school en bent idd met onzin als turnen zwemmen hockey en noem maar op bezig. voor stages krijg je geen ene cent.
ook moeten de cios studenten voor elke onnozele activiteit meehelpen op vrije dagen zonder er ook maar iets voor te krijgen. bijv. het uitdelen van drinken tijdens de zevenheuvelenloop op een zondag. verplichte kampen etc het zuigt!
kies je de gymleraar kant ben je dus 4 jaar aan het leren en mag je nog niet eens lesgeven op een middelbare school maar mag je alleen op de basisschool werken.
Idd, dat wil ik dus niet.

Het gaat mij puur om de fitness opleiding.

@ Peoples: Kan iedereen dan zomaar personal trainer worden of heb je daar ook weer een aparte diploma voor nodig?
 
Ik heb geen flauw idee aapje ;)
 
Back
Naar boven