MuscleMeat

even een vlug dom vraagje..

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Ik heb examen morgen, heb nix op voorhand geleerd en heb vandaag ook al examen gehad. Samenvatting: ik heb hoogstens 8 uur tijd om dat vak te leren en het is niet weinig!
Vind ook nix op internet en het is geen expliciete examenleerstof maar moet het toch kennen.
Hoe zeg je "van de reclamechef" in het engels
is het
- the advertising manager's of is het
- the advertising managers'
???
het gaat dus voor alle duidelijkheid over 1 reclamechef
 
2e optie.
 
wat ben je toch een failz0r:o
 
er bestaat geen 's voor meervoud in het eng0lz. dus 2
 
wat ben je toch een failz0r:o

ik train mn hersenen dan ook tot failure
en de laatste tijd alleen nog overtraining dus begin ik plots al te twijfelen aan mn basiskennis :(


tnx voor het antwoord!
 
Wanneer krijgen we weer een topic over je bus avonturen ? die zijn vet!
 
Wanneer krijgen we weer een topic over je bus avonturen ? die zijn vet!

vandaag kon ik nix horen want iedereen zat door elkaar te praten, ook al stonden er babbelgrage meisjes naast mij. Maar misschien wou ik ook gewoon niet luisteren omdat ik niet in de luistermood was :shrug:
Wel heb ik even wat gehoord van 14jarige meisjes die jongens kenden op Edugo en 1 van die meisjes vertelde al giechelend al haar slettenverhalen, ook had ze vrijdag iemand binnen gedaan op een feestje en ging ze deze week ofwel is het binnenkort naar het bal van st bavo. Dat is alles wat ik heb gehoord.. dus als je zin hebt in een 14 jarig sletje --> bal van st bavo :D
Maar ze zag er ook echt 14 uit dus het is geen aanrader. Ik hou je op de hoogte van beter nieuws!
 
Ik heb net hetzelfde voor, vanmorgen ex. en morgen 1 in de voormiddag. 200 blz'en even doen op minder dan 12u, ik ben toch niet gek!!!

Thank god circuleren er reeds enkele voorbeeldexamens via mail, en zal ik dus niet compleet kansloos staan. :o:coffeepc:
 
Ik heb net hetzelfde voor, vanmorgen ex. en morgen 1 in de voormiddag. 200 blz'en even doen op minder dan 12u, ik ben toch niet gek!!!

Thank god circuleren er reeds enkele voorbeeldexamens via mail, en zal ik dus niet compleet kansloos staan. :o:coffeepc:

ik wens je wederzijdse steun op het examen van morgen!
Hier geen voorbeeldexamen :(
 
the advertising manager's big turd wouldn't flush

beter ga je eens een weekje van tevoren leren, wat spook jij uit de hele dag?
 
zeg, even serieus.. is het nu toch 's of is het met de s eraan en dan een kapje?
ik moet het wel 100% zeker weten want de algemene basiskennis komt nogal veel aan bod in de vertaalzinnetjes
 
het is de eerste optie.. manager's

100% zeker, heeft niets met meervoud te maken zoals Ronniej geloof ik zei, want het is een afkorting van ''the advertising manager his''

de ' komt er alleen achter als het woord al op een s eindigt, anders krijg je s's op het einde en dat kan niet
 
Is wel met een s er gewoon achter inderdaad, is geen 's voor meervoud in 't Engels ;).
 
Is wel met een s er gewoon achter inderdaad, is geen 's voor meervoud in 't Engels ;).

wat heeft dit met meervoud te maken?


de reclamechefs = the advertising managers

(boek) van de reclamechef = the advertising manager's (book)

om het woord boek maar even als voorbeeld te nemen
 
het is de eerste optie.. manager's

100% zeker, heeft niets met meervoud te maken zoals Ronniej geloof ik zei, want het is een afkorting van ''the advertising manager his''

de ' komt er alleen achter als het woord al op een s eindigt, anders krijg je s's op het einde en dat kan niet

tnx man! iedereen zit hier gewoon met mijn voeten te spelen :eek:
morgen karma ;)
 
Inderdaad, ja het is laat het.

chef is natuurlijk geen meervoud :roflol: My bad.

's dus

Dacht gelijk aan de wel vaak gemaakte 's fout in het engels, daarom!
 
Back
Naar boven