XXL Nutrition

Wat is het ENGSTE wat je ooit hebt meegemaakt?

Bezoekers in dit topic

kareldeboer

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 apr 2009
Berichten
1.898
Waardering
93
Lengte
1m94
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Wat is de engste situatie wat je ooit meegemaakt hebt?

De mijne was:

Ik reed op een maandag avond(5 weken geleden) naar de sportschool. Zonnetje scheen het was mooi weer. In eens zie ik een auto slingeren over de weg. Toen ik dichterbij kwam dacht ik, hij ziet me wel en ging hij ook recht rijden. In eens gooit die aangebrande pannekoek zijn auto vol op mijn helft. Ik moest ontwijken naar rechts en kwam in de gras kant terecht en ging op een boom af. Dus ik gooide mijn stuur om en begon rondjes te tollen(met een gang van 90km/u) in eens vliegt die auto op zijn kant en begint deze over de kop te slaan.
Toen zag ik een big ass sloot op me af komen tijden het rollen. Toen was het een plons en was het ineens donker. Helemaal pik donker ik zag niks meer. Ik was nog helemaal rustig en wist niet wat er aan de hand was. Ik was ook helemaal de coordinatie en weg kwijt omdat je rondjes gedraaid ben en over de kop gegaan ben en op zijn kop in het water lag. Het vreemde was trouwens dat die auto bleef drijven en heel langzaam zonk. Toen ineens voelde ik allemaal water in mijn nek en gezicht druppelen enzo. Toen raakte ik zwaar in paniek en werd ik echt helemaal gek. Ik wilde weg maar mijn hand was klem te komen zitten tussen het stuur en de deur. Toen ik mijn gordel eindelijk los had(wat op een of andere reden niet lukte) viel ik dus recht omdat de auto op ze kop lag. Toen draaide me arm en dacht ik nu ben ik ****ed up.
Toen ben ik als een mongool gaan trekken aan mijn arm want dacht dat ik dood zou gaan. In eens ging hij los en trapte ik mijn andere deur open want die van de bestuurderskant ging niet open. Toen zat die halve auto al vol met water. Ik ben er snel uitgeklommen en de kant op te gaan.

Wat nou bleek die jongen die achter het stuur zat, was dronken die sukkel. En toen ik zei dat ik de politie zou bellen zij hij ook nog eens dat ik een racist was blablabla(het was een Marokkaan).
Gelukkig heb ik het overleeft maar wil het nooit meer meemaken.
K*t Marokkaan, k*t sloot .
 
Ik had niet gestempeld en toen kwamen de kaartjescontroleurs binnen.
 
het engste wat ik ooit heb meegemaakt was die grote spin op het toilet
 
Toch wel die keer dat ik door aliens ben verkracht.
 
Toen 5 politie busjes Mij en een maatje aan het zoeken waren... pff

als ze ons hadden gepakt, Had ik echt letterlijk in mijn broek gescheten.
 
Mijn moeder voor m'n ogen zien sterven. Hulpdiensten gebeld maar ze waren te laat. Dan voel je je verdomd machteloos.:(
 
Toen ik een bultje op mn lul had
 
Toen ik terug kwam van een lange dag werken was ik moe en wou ik snel naar huis, maar een of andere gek reed 50 op een 80 kilometer weg.En het was een hele lange weg, dus ik dacht die gek even in te halen, gooi ik het stuur naar links en trap ik het gas onderin, maar de auto die me tegemoet kwam reed sneller dan ik dacht :D ik moest in totaal 2 auto's inhalen, maar bij de eerste moest ik het stuur naar rechts gooien en kon ik mezelf er nog net tussenproppen, ik denk dat het een meter of 2 was, anders was arnoldfan dood :D
 
Toen de juf mij de beurt gaf en ik het antwoord niet wist.
 
De fotogallerij van SniperX bekijken.
 
@TS

Je hebt toch wel aangifte gedaan, of m in ieder geval inmekaar gebeukt ofzo?

ontopic

Ben een paar jaar geleden in mn eentje de middelandsezee over gevaren,
ben toen in een storm terechtgekomen met golven tussen de 8 en de 10 meter.
Ik ben niet gelovig, maar heb toen wel even een klein schietgebedje gedaan.
 
@TS

Je hebt toch wel aangifte gedaan, of m in ieder geval inmekaar gebeukt ofzo?

ontopic

Ben een paar jaar geleden in mn eentje de middelandsezee over gevaren,
ben toen in een storm terechtgekomen met golven tussen de 8 en de 10 meter.
Ik ben niet gelovig, maar heb toen wel even een klein schietgebedje gedaan.

ja hij had een grote bek enzo dus had hem bij ze strot gepakt en die ff dichtgeknepen toen werd hij rustig. ik heb ook aangifte gedaan en toen bleek ook dat hij veel te veel gezopen had.
hij moet de nieuwwaarde van mijn auto betalen (suzuki swift van 5 maanden oud potverdomme!) 15000 en 600 euro boete en een alcoholcursus moet hij volgen van 780 euro en ik krijg 2000 schadevergoeding want mijn pink is kapot gescheurd omdat ik zo hard aan mijn hand trok dus daar heb ik nu geen gevoel meer in.

maar die smeerlap heeft een uitkering dus het geld komt niet echt snel binnen ofzo.
 
Komt dat gevoel in je pink nog terug? :(
 
de pink is toch een nutteloze vinger.
 
voor de klas een liedje zingen
the humiliation
 
de pink is toch een nutteloze vinger.


ben je daar zo zeker van kerel?

rawws.jpg
 
Back
Naar boven