Fitness Seller

Eiwitten meenemen in vliegtuig

Bezoekers in dit topic

Nosso

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 apr 2007
Berichten
129
Waardering
0
hey ik had een vraagje, ik ga morgen op vkantie en ik wil een pot eiwitten mee nemen, hij is alleen aangebroken. Gaan ze hiermee moeilijk doen op het vliegveld ?
 
Zelfs onaangebroken gaan ze moeilijk doen..:S
 
Gewoon lekker op je bestemming een pot eiwitten halen
 
Gewoon lekker op je bestemming een pot eiwitten halen

Lijkt me ook het beste, anders gewoon op je bestemming opzoek gaan naar eiwitrijk voedsel en melk
 
Pffff, niets geen problemen mee gehad. Ik had t zelfs in 2 doorzichte plastic zakjes zitten (eiwit vanille, en roze weightgainer) op schiphol hebben ze niet eens in mn handbagage gekeken.
Op de terugweg vanuit Denemarken werd ik onderworpen aan een routine controlle en had ik nog een beetje van beide in de zakjeszitten en vroeg de controlle dame wat er in zat. Ze waarschuwde me nog dat 1 zakje een beetje gelekt had in mn tas.
Ben overgins blond met blauwe ogen :D
 
Wat een onzin. Doe die pot in je koffer en er is niets aan de hand. Ik doe het elk jaar..
 
ligt eraan waar je heen gaat. Heb het eens naar Thailand meegenomen, kon meteen toen ik aankwam een praatje maken met de plaatselijke luchthaven politie daar.
 
eet daar gewoon deftig eten.

eiwitten meenemen op vakantie... sterk bezig
 
Nee, ben in April nog naar Spanje gevlogen en heb toen een aangebroken bak Maxx Mass 5000 meegenomen. Heb gewoon bij het inchecken van de tassen gezegd dat het er in zat en er was geen enkel probleem.

Als er iets was zouden ze me er bij roepen maar ik heb nergens meer iets van gehoord.
 
Slik gewoon je eigen sperma; eiwitten genoeg!;)
 
ligt eraan waar je heen gaat.en wie je treft.denk ik.
 
imo weggesmeten geld. Eet daar beetje deftig, dus probeer bij elke maaltijd genoeg eiwitten binnen te krijgen en op je kamer paar oefeningen doen en dan komt het goed.
 
Eiwitten meenemen op vakantie:D

Koop daar dan wat als je zonodig wilt en anders gewoon veel vlees en melk;)
 
lol.. ik neem ook gewoon m'n eiwitten mee ;d In principe zul je geen problemen krijgen, als je naar een gaar land als Thailand gaat zou ik wel uitkijken. Daar staat de doodstraf op drugssmokkel geloof ik. :p
 
waar ga je ?dat is de belangerijkste vraag. Als het amerika is bijvoorbeeld koop je gewoon bij een General Nutrition store daar iets :P
 
Back
Naar boven