MuscleMeat

Eigenaar S&F Centre Almere overleden (doodgeschoten) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gast 83013

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
29 okt 2010
Berichten
8.610
Waardering
894
Lengte
1m90
Dode man blijkt sportschoolhouder (update)

Gepubliceerd op 13 september 11, 08:37 Laatst bijgewerkt op 13 september 11, 15:53 ALMERE - De dode man die vanmorgen op de Noorderplassenweg is aangetroffen blijkt de 43-jarige Mondher Bennour te zijn, eigenaar van Sport & Fitness Center in Stad. Dit heeft de politie bekend gemaakt. De nummer drie van de Mr. World-verkiezing van 1999 is door vuurwapengeweld om het leven gekomen.



De Almeerder lag volgens de politie voor de laatste flat richting restaurant Boathouse op de straat tussen geparkeerde auto’s. Hij zou even daarvoor uit de flat zijn gekomen. Voor het onderzoek heeft de politie een groot gedeelte van de omgeving, waaronder de Noorderplassenweg afgezet.
Toen Bennour om 06.30 uur werd aangetroffen werd aanvankelijk een ambulance gewaarschuwd omdat gedacht werd dat hij onwel was geworden. Bij aankomst van het ambulancepersoneel was hij reeds overleden. Onderzoek van de politie wees vervolgens uit dat het om een misdrijf gaat.


Bennour is de eigenaar van het fitnesscentrum aan de Markerkant, waar de leden 24 uur per dag terecht kunnen. Een medewerker bevestigt dat het personeel inmiddels is ingelicht over het overlijden van de eigenaar. De sportschool blijft echter gewoon open.


Bron: http://www.almerevandaag.nl/nieuws/...ece/Dode-man-blijkt-sportschoolhouder-(update


Was vanmiddag aan het trainen, kwam de recherche en de bedrijfsleider binnen, iedereen moest er uit...

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 16:15 ----------

medie.jpg


Mr World, 3e plek, (2e van rechts)
 
Best bizar. Deze man schreef ook voor Sport & Fitness. Hij was ook de man die Jay Cutler in NL begeleidde vorig jaar en volgens mij was hij ook aanwezig bij de komst van Victor Martinez.

http://www.youtube.com/watch?v=royklOG6bXQ

De man die de kofferbak opendoet is mondher bennour. Hij is volgens mij ook wel eens juridisch vervolgd voor het handelen in steroiden paar jaar terug.
 
haha serieus? "zwijndrechtfilmcrew"

train je ook in zwijndrecht?
 
Rip, volgens mij komen dit soort misdrijven nog redelijk vaak voor in de (top) bb wereld in Nederland.
 
Wtf ik val van me stoel man. Heftig zeg.
Mondher die voor bodybuilding Nederland veel heeft gedaan, een man waar ik in het begin veel van heb geleerd. Kan het niet geloven zeg.
RIP.
Veel sterkte voor alle nabestaanden.
 
Serious loss
 
Heet zeker weer wat met de roids handel te maken..
 
RIP..

Heeft idd veel voor de bodybuilding nederland gedaan,
 
vraag me af of dit betrekking had tot de artikel "mafia praktijken in anabolenland" die in de meest recente S&F van hem staat. Vond het zelf heel bizar om zulke uitspraken en informatie in je blad te zetten, is gewoon vragen om problemen.
 
kan je het artikel plaatsen?
 
Rip

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 19:03 ----------

haha serieus? "zwijndrechtfilmcrew"

train je ook in zwijndrecht?

Nee dat is mijn youtube kanaal. Ik train in zwijndrecht(f4f)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven