XXL Nutrition

`DruGs en Trainen....

Bezoekers in dit topic

Ploerd21

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 feb 2006
Berichten
208
Waardering
0
De laatste 2 weken vind ik het weer eens leuk om een nachie of 2 wakker te blijven met de nodige middelen daarvoor in het wknd....
Dan ook veel roken ( waar ik al een jaar mee ben gestopt)...let niet meer op wat ik eet en drink...enz...

eruug leuk..alleen jammer dat ik de dagen erna niet kan/ of ga trainen wegens pekkigheid....

Jammer dat het niet samen gaat drugs en trainen bij mij...


Bij wie is dit net zo?
Of gaat het bij jullie anders, of gebruik je helemaal niets?
Ik zou het graag eens van een ander willen horen!

groetjeszz

Ploerd;) AKA Sjoerd
 
PM Corleone maar es, die weet hier wel antwoord op.
 
Nope geen droga meer voor mij.
heb jaren zwaar gebruikt vooral coke,maar ben er 4 jaar geleden totaal mee gekapt.
Sindsdien gaat het toch wel een stuk beter zo met m,n leventje zeker ook met trainen.
Naar mijn mening gaan dope en serieus trainen echt niet samen wat je zelf al aangeeft na een weekendje doorgaan he je al dagen nodig om een beetje bij te komen.

NEE DUS..
 
3e drugstopic in 2dagen:D:D:D
 
vvv

Pure_tech zei:
Nope geen droga meer voor mij.
heb jaren zwaar gebruikt vooral coke,maar ben er 4 jaar geleden totaal mee gekapt.
Sindsdien gaat het toch wel een stuk beter zo met m,n leventje zeker ook met trainen.
Naar mijn mening gaan dope en serieus trainen echt niet samen wat je zelf al aangeeft na een weekendje doorgaan he je al dagen nodig om een beetje bij te komen.

NEE DUS..

juist
 
Een puntje amfetamine na m'n ontbijt, daar hou ik het bij, dan hou ik me verder zo rustig mogelijk, juiste waterinname en dan minimaal tot 2 uur 'smiddags enkel vloeibare eiwitten.

Het is een extra voor de cut, aders op m'n handen en nek. Verstandig gebruik helpt je je doelen te bereiken.
 
Marky zei:
Een puntje amfetamine na m'n ontbijt, daar hou ik het bij, dan hou ik me verder zo rustig mogelijk, juiste waterinname en dan minimaal tot 2 uur 'smiddags enkel vloeibare eiwitten.

Het is een extra voor de cut, aders op m'n handen en nek. Verstandig gebruik helpt je je doelen te bereiken.

lol!
 
haha wtf marky:D
 
Beter geen drugs gebruiken en harder trainen:thumb:
 
drugs vaker dan heel af en toe gebruiken is gewoon een heel slecht idee. af en toe kán.. maar meer ook niet
 
nie janke, gwoon een punt pakke
 
:nope: Nee nee nee! Drugs dat moet je gewoon niet hebben. :finger:
Lekker trainen, gezond leven ja? :yes:
 
Kap ermee bro...drugs brengt je uit eindelijk alleen maar ellende
 
crystal meth en traine gaat probleemloos samen hoor!
aanrader
 
re:

kansloze actie!!!!

je zegt zelf dat je een paar dagen nodig hebt om bij te trekken van het weekend....
en ik neem aan dat je tijdens het weekend ook niet traint als je neus vol zit?
wat pak je dan aan training per week, 2/3 dagen?
met andere woorden:
wat je op die 2/3dagen opbouwt, breek je tijdens het weekend keihard weer af!
kan je net zo goed niet meer trainen, heeft toch weinig zin zo...

maar je moet het uiteindelijk zelf weten hoor, jouw lichaam wat je naar de klote helpt!
 
Wat is dat toch tegenwoordig me die verkapte "kijk mij eens stoer zijn, ik gebruik drugs" topics?
 
"Dan ook veel roken ( waar ik al een jaar mee ben gestopt)..."

Dat snap ik niet, je bent gestopt maar toch rook je af en toe veel :shrug: lol.
 
Wie gebruikt er nu drugs om stoer te doen :headbang:
 
supreme zei:
"Dan ook veel roken ( waar ik al een jaar mee ben gestopt)..."

Dat snap ik niet, je bent gestopt maar toch rook je af en toe veel :shrug: lol.

waarschijnlijk was hij al high toen hij de begin post typte...
 
Back
Naar boven