MuscleMeat

Diplomaten gallen met Danny Ghosen, ff lachen.

Bezoekers in dit topic

Is mij priveleven. Klotzak! **** you
 
check hem wegrennen
wat een homo
 
Kuhlootsjak. *piepstem* 'wat zegt u nou' ? 'gekke Ruski' Iek sjeg kuhlootsjak.
 
Mag je een diplomaat nie op zn muil stompuh als hij je aanvalt ofzo??
 
Ik denk dat daar geen diplomatieke onschendbaarheid voor is maar aan de andere kant weet ik niet of dit in de praktijk ook zo gaat.
 
Ze zijn asocialer dan tokkies. Anderzijds lijkt het mij wel heerlijk om tegengehouden te worden en zo'n gemotoriseerde agent weg te kunnen sturen vanwege je status.

Misschien een idee voor Pow om volgende keer een bodyguard mee te nemen.
 
niet spelen met mijn privé
 
Wel een beetje schandalig, die onschendbaarheid, niet alleen die diplomaten zijn onschendbaar, hun kindjes ook.
Foutparkeren, door rood, overdreven snelheid, dronken rijden,... allemaal geen probleem voor die mannen ;)
En ik denk niet dat zo'n zaken alleen op de verkeersregels van toepassing zijn..

Grtzz
 
Wat een tokkies
 
:roflol: "is mij priveleve"
 
Wel een beetje schandalig, die onschendbaarheid, niet alleen die diplomaten zijn onschendbaar, hun kindjes ook.
Foutparkeren, door rood, overdreven snelheid, dronken rijden,... allemaal geen probleem voor die mannen ;)
En ik denk niet dat zo'n zaken alleen op de verkeersregels van toepassing zijn..

Grtzz

jelly, moet leuk zijn:roflol:
 
Waarom is die regel er eindelijk? Ik zie net echt wat voor meerwaarde dat kan betekenen buiten dat je er misbruik kan van maken?
 
Waarom is die regel er eindelijk? Ik zie net echt wat voor meerwaarde dat kan betekenen buiten dat je er misbruik kan van maken?

vertrouwensrelaties tussen landen gok ik, zodat het ene land het andere land niet kan naaien door hun politieke leiders in gevangenschap te houden o.i.d:dunno:
 
Di s mij prive lefe!! Niet foto! Ik segge di s mij prive lefe.......geen foto maak!!
 
ik ben ook diplomaat ;)
 
Mag je een diplomaat nie op zn muil stompuh als hij je aanvalt ofzo??

Waarom niet? :shrug:

Zolang t niet met excessief geweld gepaard gaat.

Beter nemen ze handboeien mee en zetten ze volgende keer zo iemand onder burger arrest :roflol:
 
Ik zou terug klappen geven en zeggen dat het zelfverdediging was. Dan staat het ook op camera.
 
Wegrennen en zo.
 
Back
Naar boven